Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

).
Maar verbruik/ onderhoud/ aanschaf etc. is daarvoor mij echt te veel van het goede.

Barco schreef:ik vind het echt zonde van je geld. Het zijn echt hele leuke auto's om te zien, maar het geld wat je moet betalen voor een plastic interieur, en (het gebrek aan) ruimte. Je ziet naar achteren helemaal niks. Misschien ben ik te practisch, maar ik zou zo'n ding nooit kopen.

_Skess_ schreef:kijk anders eens op http://www.autotrader.nl daar staan revieuws in van mensen met een Mini Cooper. Zo kun je de voor en nadelen heel makkelijk zien!
Zelf vind ik het een geweldige auto. Heb er zaterdag met mijn vriend een proefrit in gemaakt, en mijn vriend was echt zeer tevreden over de auto
Maar daar zou ik niks van aantrekken als je het een leuke auto vindt!
Maar de binnenkant is inderdaad 3x niks, heel goedkoop, je hebt absoluut geen ruimte, en hij zit heel beroerd qua schokdemping enzo.. Lekker een stukje comfortabel rijden is er niet echt bij met een coopertje
Vind ik dan..
daarvan rijd al zowat heel nederland ermee dan is het toch veel aantrekkelijker om in een auto rond te rijden die niet iedereen heeft, althans vinden wij wel.