Ik weet het niet meer...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grainey

Ik weet het niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 10:28

Ik moet het even van me afschrijven... t is wel een heel lang verhaal, sorry Bloos

M'n vriend waar ik bijna een half jaar een relatie mee had heeft deze vrijdag beeindigt (per sms).
Hij heeft als reden opgegeven dat ik hem niet meer vertrouw. Dat heb ik hem zelf aangegeven, ik vertrouwde hem inderdaad niet meer.
Ik twijfelde al tijden.
Om bij het begin te beginnen... toen we een relatie kregen kreeg ik op hyves een berichtje van een meisje. Zij vertelde me dat hij zowel mij als haar bedroog. Ik heb msngesprekken gezien. Hij noemde haar schatje en ze smsten veel. Haar moeder heeft me zelfs nog gemaild, meid die jongen is een mooie prater, maar trap er niet in.
Ik heb dit genegeert. Het hem verteld, hij vertelde me dat is onzin, ik ken die meid niet. Oké klaar was ik tevreden mee.
Een ander meisje zat ons nog te dwarsbomen, vlak voor onze relatie had hij met haar staan zoenen in de discotheek. Had hij me verteld, alleen die dame wilde niet geloven na 2 maanden dat we een relatie hadden. Hier heeft hij (zei hij) alle contacten mee verbroken.
Toen kwam opeens me beste vriendin ( 7 jaren lang vertrouwt) in beeld. Ze hadden msnadressen uitgedeeld via mij. Vond ik wel oké. Bleek (vertelde hij me zelf) dat hij haar had gezegt dat hij haar leuk vond, maar het was een geintje. Maar wat ik niet wist, ze smsten elkaar al sinds het 1e msngesprek. Ik heb hem via hyves beter leren kennen, had hem ontmoet en vond hem leuk. Maar zijn 06 nr kreeg ik pas laat, want die gaf hij niet zomaar zegt ie tegen mij...
Zij vond hem ook leuk maar zoals zij nu zegt, heeft ze het aan alle kanten tegengehouden en had hem geblokkeert.
Echter, na 3 maanden, na die 3 meisjes kreeg ik opeens een krabbel: Ik hoorde van wiebren dat het uit was tussen jullie. (ik had hem net gekrabbeld dat ik een leuk weekend had gehad en van hem hield). Ik heb hem boos opgebeld, wie is dat meisje? Die ken ik niet zei hij. Nooit van gehoord.
Ik haar gemaild, ik begon nu te twijfelen. Ja zegt ze ik heb zijn 06 nr gekregen (ze kenden elkaar via netlog, 2 keer gesproken op msn en nu al sms'en? Dat heb ik van haar hoor...). Ik hem aangesproken en toen opeens kende hij haar wel Gestoord jah ik dacht dat ze wel te vertrouwen was. Ik zo van, krijg nu msngesprekken van jullie, omdat daar dingen in staan die niet kunnen als je een relatie hebt.
Wel die heb ik gelezen. Ik moest van hem haar gelijk blokkeren en mocht dat niet lezen. Die gesprekken hadden volgens hem nooit plaatsgevonden. Daarin stond eigenlijk dat hij met haar uit wilde, stiekem zonder het mij te vertellen, want ik ben o zo jaloers, ze wilde bij hem blijven slapen Misselijk , en hij wilde het voor haar met mij uitmaken, want het was al 2 keer uit. Ik had al 2 extra kansen gehad, want ik was o zo zielig en was eigenlijk meer een goede vriendin dan zijn vriendin.
Ik in paniek... 2 dagen stil gehouden en toen in tranen uitgebarstten en het me ouders laten lezen. Me vriend zei namelijk dat die gesprekken niet waar waren en dat ik met dat meisje moest kappen en blokkeren. Ik heb doorgevraagd en ze zei: die jongen van jou, hij is jou niet waard. Hou je ogen en oren open, maar als mijn vriend zo'n gesprek zou voeren dan zou ik het beeindigen. Ook zei ze: hij kan goed praten, meid. Maar ik heb zijn 06 en hotmail, dat is mij genoeg want hij zei me net dat hij mij van jou moest blokkeren. Nors opkijken Jah, dat heb ik hem ook echt opgedragen dacht ik Bloos! ik was volgens mij degene die nisk mocht lezen.
Nouja, ik mijn ouders na 2 dagen ingelicht, zij boos, had ik gelijk moeten zeggen, maar ik moest hem het voordeel van de twijfel maar geven, omdat hij immers elke vrijdag, zaterdag en zondag bij me was.
Ik was al het vertrouwen op dat moment kwijt. Lijkt me redelijk logisch, maar wie ben ik.
Zijn netlog wachtwoord afgekeken (ja sorry dat was stom) toen daar gelezen, hij vond waarschijnljk een ander meisje toch leuker dan mij. Hij twijfelde aan mij... Ik heb nu contact met haar beste vriendin en dat heeft hij inderdaad gezegt. Echter wilde zij niks met hem en heeft sindsdien bijna geen contact meer met hem (ook puur netlog en msncontact hoor ow en sms'en).
Ik heb het hem verteld en hij was boos. Zo boos. Ik vertrouwde hem niet meer en hij heeft gelijk zijn wachtworod verandert. Hij kon hier gewoon rechtstreeks bij al mijn mailverkeer enzovoort ik zat er niet mee als hij zou hebben gekeken. Ja ik deed het stiekem dat zat hem dwars.
Het heeft me tot vrijdag dwars gezeten.
We zijn samen op vakantie geweest. (met zijn ouders en zusje, hij is 24 Blond ) en ik had het idee dat hij achter mijn rug om zat te sms'en. Niks bleek minder waar. Zijn mobiele telefoon mocht ik niet eens aankomen. Toen moesten we tanken en daar lag ie, zijn telefoon. Ik voorzichtig gepakt, met hart in me keel. Wetende dat hij altijd gelijk alle smsjes deleted Nors opkijken . Maar wat stond er 1 smsje...
Ik was toch te klaverjassen? Is het zo saai met petra dan? Ik heb nog steeds oorpijn en ga morgen maar naar de dokter voor een kuurtje. Xxx
Geen afzender, maar wel een naam op het nr.. Dai
Ik boos, ik zo van je hebt wel degelijk contact met me beste vriendin! Nee dat is dat andere meisje, die heeft een 2e nr voor mij aangemaakt (die hij leuk vond maar zij hem niet en dat contact verwaterde) omdat haar vriend net als jou is. Hij vertrouwd haar niet. De D en de A zijn de 1e letters, moest snel.
En wie geloofde het ik...
Toen we terug waren thuis, ging hij e-mailchecke, want anders lazen zijn ouders het eerst...
Hier kwam ik erachter dat meneer op een datingsite zit. Maar ook dat hij op netlog keek, berichtjes had, maar hij opende ze niet. Waaronder een van dat meisje die hem ook diezelfde avond zou hebben gesmst. Ik vroeg hem, waarom open je ze niet gewoon? Begin je weer? Zei hij...
Ik kijk thuis op hyves en wie ging er diezelfde dag als dat meisje naar de dokter? Me beste vriendin. ik gevraagd, hij zei, dat is puur toeval.
Vorige week vrijdag zouden we samen uit gaan, maar ik moest me beste vriendin wel meevragen. Hij had haar via mijn hotmail gemaild dat ik een andere jongen leuker vond, omdat hij wilde weten wat zij van hem vond.
Hij wilde die vrijdag laten zien dat hij gek op me was. Wel hij had kiespijn/mondpijn en was zo down als wat.
Echter was een leuke avond. Ik haar nog gevraagd, sms je met hem? Nee. Gezegt dat erin stond van die oorontsteking, maar ze drukte me op het hart dat zij het niet was.
Oké ik blij, was het toch echt dat andere meisje met haar 2e nr.
Tot vrijdag. Ik kwam erachter dat het wel degelijk me beste vriendin was en hem toen gesmst: waarom lieg je over het contact met haar? Kreeg terug, wat doe ik nu weer fout? Uhm Nors opkijken nou... en daarop kreeg ik een sms: Ik maak het nu uit met der. Ik denk nog met wie? Schijnheilig en ja hoor daar was ie: Het is nu uit. Ik ben het zat.
Ik heb hier nog kleren van hem liggen. Die mocht ik weggooien, hij belde me nog. HIj wilde me niet zien. Niet nu niet zo.
En ik heb zoiets van... oké...
Ik die beste vriendin gebeld, ze had hem net op msn, hij wilde haar en niemand anders zei hij. Maar ook dat hij mijn nrs (ik heb er 2 omdat ik een abbo heb waar ik super snel doorheen ben en dan maar die andere weer activeer) zou wissen.
Niets van dit bleek waar. 35 smsjes gehad vrijdag avond.
Gisteren depressief het begon weer opnieuw.
Sommige heb ik beantwoord... en hij is er nu ook weer. Weliswaar niet zo veel meer, maar hij doet het nog wel. Op beide nrs...

Die vriendin zou hier morgen komen, maar nu wil ik niet meer. Ze heeft hem verteld dat ze hier zou komen, verteld van die smsjes (dat stuurde ik haar, hoezo mijn nr verwijderd) maar ik banketstaaf kreeg ik terug van haar... zei hij dan weer.
Het wordt nu ingewikkeld hoor Slim Bloos!
Wel ik met de vriendin van dat andere meisje gemaild, blijkt dat hij me beste vriendin echt niet leuk vindt Lips are sealed en die smsjes worden steeds erger...

Ik heb een 2e, maar laatste kans nu. MITS (jaja)
Ik met me beste vriendin kap (wat ik al heb gedaan, ook op aanraden van me vrienden en ouders, want als zij in zoverre meegaat met dat gelieg dan is het geen vriendin, en wat krijg je erop terug: jij bedriegt hem, want jij vindt die jongen leuk en hij vindt mij leuk Blond heel netjes teruggestuurd dat ik dat niet heb geschreven)
Ik niet meer met de wedstrijden van me zusje/ouders mee ga
En ik het vertrouwen weer terug vindt.

Hij gaat mocht het weer goed komen, dan pas breken met me beste vriendin (hij controleert mij via haar of ik wel breek Frusty dat heeft ie mij gesmst)
En hij verwijdert zijn netlog, waar ik hem al zo vaak naar heb gevraagd, omdat het me ni meer lekker zat na die gelezen berichten...

Wel ik heb het misschien wat partijdig geschreven, maar ik wil weten heb ik onterecht nou me vertrouwen verloren??
Al met vrienden/vriendinnen gebeld, allemaal enorm veel steun. Alleen me maag zit nog vol met pijn... eten doe ik niet tot nauwelijks, wat zo ook niet goed komt.
Me ouders gaan net nu 4 dagen op vakantie en mijn zusje is ook 2 dagen daarvan weg... ik ga morgen naar me opa en oma, ik kan zo niet thuis zitten. Ik heb de verleiding om hem weer opnieuw te geloven... omdat hij me hoop geeft.

Jah ik hou/hield (ik weet het niet meer) van hem... zei alles voor hem af, behalve de wedstrijden van me zusje... Mocht gisteren eigenlijk ook ni naar de noordelijke kampioenschappen van mijn ouders (mennen) maar maandag gezegt dat ik mee wou. Dat was belangrijk voor me ouders en dus voor mij. Maar hij wilde persé naar het voetbal om 6 uur dus ik moest zorgen dat ik dan op tijd thuis was (hij kan me daar weg komen halen als hij dat zo nodig wil toch?). Nouja, dat hoefde al ni meer, heb hem ni meer gezien sinds zondag... ik wou het vrijdagavond met hem bespreken, maarja, nu ik een sms heb gekregen, ik was boos dat me beste vriendin meer wist dan ik, wilde weten waarom hij me niks vertelde, heb gekregen: jij vertrouwde mij niet dus vertelde ik je niks Nagelbijten / Gniffelen . Ja hij hoorde wel alles van mij, blijk van toch vertrouwen maja, misschien ben ik wel gek

Wel dit lucht op... Whoosh!
Of het chronologisch is weet ik ni helemaal meer.. het is echt over het hele half jaar.
Ik hoor nu echt: zodra je twijfelt is het ni positief meisje... daar ben ik ook achter maja... je blijft de goede kant geloven... helaas...
Ben nu druk bezig de puzzel compleet te krijgen, maar dit zal me niet lukken en volgens mij doet het alleen maar meer pijn...

heel erg bedankt voor het lezen van dit lange verhaal! Bloos

Relien

Re: Ik weet het niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 10:31

maar goed dat het over is meis.
je had het zelf eigenlijk al eerder uit meoten maken,, maarja als je eenmaal gek bent op iemand.
wees maar blij dat je van hem af bent het is een echt player

polderke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 10:39

Ga nu eens een half uurtje wandelen en lees dan daarna je eigen verhaal nog maar eens rustig door.
De conclusie zul je dan zelf wel trekken !!!

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 10:49

polderke schreef:
Ga nu eens een half uurtje wandelen en lees dan daarna je eigen verhaal nog maar eens rustig door.
De conclusie zul je dan zelf wel trekken !!!

Je hebt gelijk... voel me beetje stom en dom Verdrietig No Cheer ik had zelf in moeten grijpen, maar dacht miss zit ik fout Verdrietig

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 10:53

Laat ze allebei lekker links liggen en ga verder met je eigen leven, deze twee hebben je duidelijk al een
tijd besodemieterd en dat hoef je niet te pikken......
Als je dit zo leest moet je blij zijn dat je van hem af bent en je vriendin is je vriendschap ook niet waard.....
laten ze mekaar maar voor de gek houden en kijk verder in deze wereld, ergens is er iemand die de ware is en
je respecteerd en je dit niet aan doet.......
Kop omhoog en ga lekker doen wat je leuk vindt, en ga weer leven......

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 10:53

Laat die jongen maar lekker links liggen, dat hij maar tegen ander gaat liegen.
Hij is diegene die liegt en jij zou het allemaal moeten slikken, echt niet doen.
Er loopt vast ergens leukere jongen rond, die wel zijn best voor je doet.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 11:35

om zo n jongen moet je niet verdrietig zijn maar juist blij dat je ervan af bent.....

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 11:42

alja schreef:
om zo n jongen moet je niet verdrietig zijn maar juist blij dat je ervan af bent.....

nou idd zeg.. wat een galbak!!!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 11:44

alja schreef:

Hier sluit ik me HELEMAAL bij aan!

Bij mij was hij er trouwens al eerder uitgevlogen hoor. Je hebt hem, naar mijn mening al teveel kansen gegeven. Bovendien zou ik die beste vriendin ook NOOIT meer aankijken.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 12:38

Zo iemand verdient jou vertrouwen niet!! Meid, kap ermee! Liever vandaag dan morgen, want hier word je op de lange termijn écht niet gelukkig van.

Sterkte..

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:30

alja schreef:
Helemaal waar. Ja
Walgelijke jongen! Misselijk Ik zou zeggen, huil uit, lucht je hart wanneer het nodig is en geef jezelf dan een schop onder je kont en vergeet hem. Hij is het niet waard dat je zelfs maar aan hem zou denken. Idem voor die 'beste vriendin'. Als dat een vriendin is.. Meis, zet je leven weer op rolletjes en geniet ervan. Zonder hen moet dat zeker lukken! Succes. Haha!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:44

Jij mag naar zijn pijpen dansen, ik lees dat je van hem niet mee mag naar je zusjes wedstrijden etc. Kijk maar uit, hij wil je duidelijk isoleren, dat is dan namelijk makkelijker om jou zijn leugens te doen geloven. Kappen met die hap.

horsima

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 14:02

Ik sluit me helemaal aan bij de rest! Wees blij dat je ervan af bent! Geloof me,ik weet hoe moeilijk het is om dat te doen..ik heb ook een hele hoop geloofd in mijn blinde houden van...totdat ik op een gegeven moment echt niet meer om de feiten heen kon. En dat doet verschrikkelijk pijn,ik weet het. Ik heb me zo geschaamd, en zo minderwaardig gevoeld. Hoe kon ik zo stom zijn?? En hoe kon hij, of all people, me zoiets aandoen? Was ik dan niet leuk genoeg,niet mooi genoeg? (met mijn stomme hoofd nog aan mezelf gaan twijfelen ook!!) Maar goed,dat is voorbij, en de periode daarna was heel erg moeilijk. Sterkte meid, en geloof me: trap er niet in als hij met mooie praatjes aankomt..want hij is het echt niet waard.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 15:25

Je bent beter af zonder hem..

Ik snap sowieso niet hoe je hem kunt blijven geloven als ik weet niet hoeveel meisjes met hem zeggen te smsen en weet ik al niet meer. En die 'vriendin' zou ik ook niet meer hoeven zien.. Gadverdamme wat een smerige leugenaars alle twee!

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 18:42

Dank je voor jullie reacties! Ja Heb er veel aan, het begint nou echt allemaal door te dringen van wat er nu eigenlijk het hele half jaar is gebeurt... alles bij elkaar op geteld Bloos! veel teveel...

Die vriendin heeft helemaal afgedaan. Ze wilde langskomen, maar heb afgezegt. Ik wil haar ni meer zien of spreken.

Over dat geloven, tja, als ik hem niet geloofde zei hij altijd: ik ben vrijdag avond de hele avond bij je. Ga laat weg. Zaterdag als ik niet hoef te werken sta ik om tien uur op de stoep, anders 1 uur en breng je pas tegen 12en thuis of later. Zondag ben ik er als je alleen bent om 10 uur anders 1 uur en ga ik half 10 weg. Hoe moet ik je ooit kunnen bedriegen?
Wel daar had hij gelijk in...

jesito schreef:
Laat die jongen maar lekker links liggen, dat hij maar tegen ander gaat liegen.
Hij is diegene die liegt en jij zou het allemaal moeten slikken, echt niet doen.
Er loopt vast ergens leukere jongen rond, die wel zijn best voor je doet.

Klopt, zo is nu mijn gedachte ook helemaal.

horsima schreef:
Ik sluit me helemaal aan bij de rest! Wees blij dat je ervan af bent! Geloof me,ik weet hoe moeilijk het is om dat te doen..ik heb ook een hele hoop geloofd in mijn blinde houden van...totdat ik op een gegeven moment echt niet meer om de feiten heen kon. En dat doet verschrikkelijk pijn,ik weet het. Ik heb me zo geschaamd, en zo minderwaardig gevoeld. Hoe kon ik zo stom zijn?? En hoe kon hij, of all people, me zoiets aandoen? Was ik dan niet leuk genoeg,niet mooi genoeg? (met mijn stomme hoofd nog aan mezelf gaan twijfelen ook!!) Maar goed,dat is voorbij, en de periode daarna was heel erg moeilijk. Sterkte meid, en geloof me: trap er niet in als hij met mooie praatjes aankomt..want hij is het echt niet waard.

Inderdaad ik denk ook zo.. ik ben zo stom geweest enz. Maja, het is gebeurt. Maar het is inderdaad zo moeilijk. Elk weekend was ik weg en nu zit ik na een half jaar opeens thuis. Gisteren was ik nog bezig, maar vandaag helemaal niks... zo moeilijk. Bij elke auto die ik hoorde had ik stille hoop dat hij het was Verdrietig dat ik weg kon, maar helaas (nouja, ik hoor te zeggen gelukkig) kwam hij niet opdagen.
Over het verdriet ben ik nu heen. En dat is redelijk snel, maja bij zoveel mensen uitgehuild Bloos . Alleen het onbegrip, hoe KON hij en al helemaal ZIJ? En de pijn is er nog...

Hij is trouwens nu rustig op sms gebied. Dat vind ik wel aangenaam Lachen ... En wordt er zelf rustiger van.

En mijn moeder zegt steeds: Meid hij gedraagt zich als een tiener jongen van een jaar of 14/15 die contact wil hebben met zoveel mogelijk meisjes. Daar een kik van krijgt. Ze uit probeert te dagen. Ze mee uit kan krijgen (is hem bij heel wat internetmeisjes ook gelukt, zover ik weet ben ik een van de weinigen die hij niet van internet heeft geplukt Bloos ) en hij heeft inderdaad gemeet met een heel stel meisjes. Heeft ie me ook verteld. En dan denk ik inderdaad van, ja, ze heeft gelijk. Het is zo puberaal waar hij mee bezig is. Alsjeblieft, je bent 24, serieuze relatie (zoals zijn ouders het zeiden, omdat hij zijn exen niet het hele weekend zag en ik betwijfel of zijn ouders dit wel weten, hij zei in zijn laaste sms dat hij tijd nodig heeft Dromen rust nodig heeft, maar dat een relatie wel weer zou werken Nors opkijken misschien vergeet hij dat ik ook in die relatie thuis hoor Huilen van het lachen en als het aan mij ligt echt, dit werkt zo niet, ik kan hem niet meer vertrouwen nu niet meer Scheve mond . Ik heb teveel toegestaan)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:57

Lekker laten gaan dat knulletje... en nooit meer achterom kijken...

Ik heb ook een keer op de harde manier moeten leren dat je intuïtie je niet snel bedriegt.... Nu heb ik dus meer vertrouwen in mezelf Lachen

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:06

hoofd omhoog en hard door lopen als je die kerel ooit nog eens tegen komt. Geen blik waard zo`n kerel.

Steek lekker de energie in jezelf en ga leuke dingen doen maar zet hem vooral uit je hoofd !!