Mannen... zit in de stress, wat moet ik nou?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Mannen... zit in de stress, wat moet ik nou?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 20:08

Allereerst, sorry voor het lange verhaal, én super bedankt voor het lezen!

Het zit zo:

Ik was al bijna 6 jaar samen met mijn vriend, we zijn 21 (ik) en bijna 23 (hij dus). Voor mijn gevoel ging alles goed en wel, totaan vorig jaar zomervakantie. Dit is een beetje een gare vakantie geweest, waardoor we een beetje in een dipje kwamen hierna. Tenminste: hij vooral. Zonder echte aanwijzing kreeg ik ineens een riedel over me heen destijds dat ie aan mij twijfelde. We zijn er toen wel weer uitgekomen, mede door initiatieven van zíjn kant. Hij had toen een soort email-compilatie gemaakt met als onderwerp ‘geheugen opfrissen’ en daarin alle mails van toen het net aan was tussen ons.

Inmiddels zijn we een jaar verder. Ik had besloten dit jaar op vakantie iets met paarden te gaan doen. We zijn in de winter 2 keer samen flink op vakantie geweest, dus geld voor nog een reis was er bij mij niet meer. Ik vond een zomerbaantje op een stal voor 4 weken. Hij ging ook aan het zoeken en vond een vrijwilligersbaantje in een asiel in Spanje. Ik had graag mee gewild, maar geen geld voor een ticket helaas.
Via internet ging hij op zoek naar mensen die er al geweest waren, en ontmoette zo een meisje wat er voor school stage had gelopen.
Ze mailden wat, voegden elkaar toe op msn en kletsten daar ook heel wat af. Echt bijna dagelijks spraken ze elkaar wel. Ik heb dit allemaal gewoon toegelaten, ben niet zó jaloers maar ik had er wel een naar gevoel bij. Het was eigenlijk overduidelijk dat zij een oogje op hem had.

En ja hoor, een paar weken voor vertrek van mijn vriend had zij ineens ook weer een ticket geboekt, naar Spanje in dezelfde periode. Dat zou dus betekenen dat hij daar zonder mij zou zitten, met haar. Nja, daar werd ik natuurlijk niet zo blij van, maar hij verzekerde me dat hij haar helemaal niet zag zitten oid. Hij wilde alleen mij, hield heel veel van mij en ik moest hem echt vertrouwen.

Eerst ging ik weg naar die stal. Als ‘afscheid’ heeft hij me de laatste dag dat ik thuis was nog mee uit eten genomen. Toen ik er al een paar weken zat is hij helemaal als verassing daarheen komen rijden voor een weekendje daar. Hij was een dag eerder dan gepland. Dat weekend was heel erg leuk!
Vervolgens ben ik naar huis gegaan voor school, en kon hem dat weekend precies op het vliegtuig zetten. Ik ben bij hem gebleven tot hij door de douane ging. Hij zei nog dat hij ontzettend van me hield en dat ik hem absoluut moest vertrouwen. Dat heb ik dus ook gedaan. We spraken af dat hij iig ff zou sms-en als hij was geland, en dan ’s avonds als hij een beetje gesetteld was zou hij bellen.

Dat smsje kwam al niet. Bellen ging vanwege het bereik niet echt, en nadat de verbinding na een halve minuut wegviel belde hij niet eens terug om het nog eens te proberen. Het gaf me al een naar gevoel. Heb hem toen even een kwaad smsje gestuurd dat ik dat toch geen stijl vond en toen belde hij nog een keer. Ze waren gezellig op het strand, hij, zíj en nog 3 andere meisjes...

De week erna zou zíj weer naar huis gaan. Ik heel schappelijk aan de telefoon ‘nou je gaat ze zeker wel missen’ (hij zou daarna alleen nog met een kerel van in de 40 daar zitten, die ook niet zo fris was) en ja dat klopte wel. Toen ik met een gekke bek vroeg of ie mij nog een beetje mistte zei hij doodleuk nee Scheve mond En daar kon ik het mee doen. Hij snapte het ook niet en het had hem aan het twijfelen gebracht dat ie me niet mistte.

Andere dag smsje: hij was heel erg met ons bezig en dacht er veel over na wat hij nu wilde. Mijn reactie: had je dat niet 6 jaar eerder kunnen doen!!!

Even een korte knip: weer een dag later belden we. Ik kreeg een hele riedel over me heen dat hij al een jaar (na de vorige dip) twijfels had over ons, dat we als broer en zus waren, dat hij dus wel gevoelens had voor haar (had ie tot nu toe hardnekkig ontkent) enzovoort enzovoort. Echt heel negatief was ie, en ik heb nooit iets doorgehad... met mijn stomme hoofd. Zijn vraag was of hij vier weken de tijd (dat ie daar nog was) mocht om na te denken of hij verder wou met mij. Toen heb ik hem gezegd dat ik daar niet op ga zitten wachten: vier weken stressen en dan alsnog op schiphol te horen krijgen dat hij niet met me verder wil, dat gaan we dus niet doen. Hij moet natuurlijk niet gaan denken dat ie onvervangbaar is he. Ik heb het toen dus uitgemaakt.

Inmiddels heb ik hem daarna nog 1x op msn gesproken. Toen hebben we afgesproken dat we iig als hij thuis was nog zouden praten. En dat is nu bijna... en nu stress ik dus.
Ik weet niet wat hij wil. Of hij dus echt niet met me verder wil, of hij met hangende pootjes terugkomt.... ik heb geen idee want ik heb hem niet meer gesproken. En als hij me terug wil, wil ik dat dan nog?
God ik zit al zo te stressen, heb ook echt geen zin om in zijn bijzijn te gaan janken, maar man ik heb zooo veel van hem gehouden! We hebben het tot ongeveer 2 maanden geleden nog over trouwen, kinderen en een toekomst gehad, en nu is alles kapot. Ik kan gewoon niet begrijpen dat hij al die dingen heeft gezegd tegen mij.. dingen als op een bruiloft roepen dat ie over een jaar of misschien 2 bij ons is! Dat was nog geen half jaar geleden en nu dit....

Sorry voor het lange verhaal. Ik moest het toch nog eens van me af schrijven om de stress iets te verminderen. Misschien mensen die nog tips hebben voor het gesprek?

Alvast heel erg bedankt!

Toushie

Re: Mannen... zit in de stress, wat moet ik nou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:14

He meis is niet niks zeg.
pfe wel goed om het van je af te schrijven.
Ga niet zoveel stressen is echt helmaal niet goed voor je.
Probeer eerst eens rustig voor jezelf alles op een rijtje te zetten hoe en wat voordta je hme weer ziet of gaat praten.
wat wil je nu zelf , daar gaat het om denk aan jezelf he.
Verder geen tips...

Heel veel succes ermee

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:15

Jeutje meis... Heel erg veel sterkte, voor nu en straks voor het gesprek. Goed dat jullie het gesprek alsnog aangaan! Tips heb ik eigenlijk niet echt, ja probeer voor jezelf uit te vinden wat je wilt maar dat lukt dus niet schrijf je Lachen Ik zou vooral alle vragen stellen die in je opkomen, want je hebt wel recht op duidelijkheid.

Wat ik wel nogal lastig vind, is dat hij zegt dat hij dus al een jaar twijfelt... Dat in combinatie met iemand anders leuk gaan vinden en jou niet missen vind ik nogal euh, tricky voor jullie relatie... Overigens vind ik het knap dat je voor jezelf gekozen hebt en hebt gezegd dat je niet gaat wachten. Heel eerlijk? Ik zou er niet teveel meer van verwachten... Bovendien, wil je nog wel een relatie met iemand die al een jaar twijfelt?

Sterkte Ach gut

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 20:23

Dank voor jullie reacties, jullie hebben heel wat tekst doorgeworsteld Bloos

Punt is dus dat ik me dus niet kan voorstellen dat hij al een jaar twijfelt. Om vele dingen die hij heeft gezegd het afgelopen jaar en omdat hij na die dip dus zelf de eerste stap zette: als hij echt zo twijfelfde had hij het toen 'makkelijk' uit kunnen maken maar dat wilde hij dus niet.

Dat meisje waar die gevoelens voor heeft: ik weet ook niet hoe serieus ik dat moet nemen. Het is op alle vlakken gewoon helemaal niets voor hem, en dat zei hij zelf ook, dat hij nooit met haar zijn leven zou kunnen delen, maar dat ie wel gevoelens had. Ik heb ook weleens gevoelens voor iemand gehad omdat ie me aandacht schonk, maar na een weekje zet je jezelf daar overheen, omdat het niets voorsteld, gewoon een beetje flirten.

Ik ben dus iid bang dat ik toch onbewust nog hoop heb dat het goed komt... en dat wil ik dus niet, omdat ik dan misschien weer breek in het gesprek. En dat gun ik hem al helemaal niet. Maar waarom ik nog met hem verder wil dat zou ik zelf ook niet weten... hij verdiend het iig niet.

Pukkk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:25

gadsiedarriee!!
wat vervelend dat je je vriend met alle vertrouwen weg stuurd en hij opperst beloofd niks voor haar te voelen en het toch doen

ik vind het heel knap dat je naar dat telefoon gesprek voor je zelf hebt gekozen en er niet met de pakken neer gaat zitten!
ik hoop voor je dat er naar het gesprek meer duidelijk heid is want als ik jou was mag hij wel met een heel goed excuus komen mocht het nog goed komen,.
in ieder geval heel veel sterkte..

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 20:28

Wat grappig dat jullie het knap vinden dat ik voor mezelf koos op dat moment Bloos Ik vond het namelijk heel vanzelfsprekend. Heb regelmatig het liedje 'irreplaceable' van Beyonce geluisterd de afgelopen tijd, haha! Ben nu in ieder geval weer een beetje trots op mezelf, dat is vast een fijn gevoel. Dank jullie wel.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:28

Breken in het gesprek is echt niet erg hoor, hij mag best merken dat het jou raakt! En bovendien ga ik er vanuit dat jullie elkaar behoorlijk goed kennen inmiddels en dat hij echt wel aan jou merkt dat je ermee zit... Wat schiet je ermee op om je groot te willen houden?

Het feit dat je zegt dat je niet meer weet waarom je nog met hem door zou willen, dát zou graadmeter moeten zijn voor jullie gesprek... Wat hij dan ook mag zeggen of doen, als jij weet dat je niet met hem verder wilt, dan moet je dat ook niet doen Lachen Het gaat erom wat jij wil, niet hoe mooi hij dingen als gevoelens voor anderen recht kan praten Lachen

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 20:31

Mja, daar heb je een punt. Een duidelijke zelf. Het lastige eraan is dat ik natuurlijk nog lang niet over hem heen ben. Misschien moet ik de komende dagen alleen even aan alle rotstreken denken die hij me de afgelopen weken heeft geleverd, in plaats van de mooie tijden ervoor.

Dat ik niet wil breken is gewoon omdat ik het hem niet gun dat hij ziet dat het me wat doet. Laat hem maar denken dat ik allang over hem heen ben. (ook al weet hij vast toch wel dat dat niet kan Bloos )

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:33

snap wel dat je het hem niet wilt gunnen, maar aan de andere kant laat je hem wel zien wat hij heeft ' aangericht' en wat het met jou doet..
Als je je groot maakt heeft het voor hem ook minder impact denk ik zo..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:37

jemig wat een verhaal zeg...
kan je helaas geen tips geven maar vertel gewoon duidelijk wat jij ervan vind en ook over je gevoelens voor hem en als hij echt niet meer wil kun je je er alleen maar bij neerleggen en verder niks..
sterkte ermee Lachen

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:42

Sjee, 6 jaar is niet niets.. knap dat je hebt gezegd dat je niet op zijn keuze gaat zitten wachten! Wel echt een enorme rotstreek dat hij zegt dat er geen gevoelens voor die ander zijn en dan tóch wel dus..

Wanneer komt hij weer terug?
Kop op tot die tijd Lachen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:44

_Diesel schreef:
Mja, daar heb je een punt. Een duidelijke zelf. Het lastige eraan is dat ik natuurlijk nog lang niet over hem heen ben. Misschien moet ik de komende dagen alleen even aan alle rotstreken denken die hij me de afgelopen weken heeft geleverd, in plaats van de mooie tijden ervoor.

Dat ik niet wil breken is gewoon omdat ik het hem niet gun dat hij ziet dat het me wat doet. Laat hem maar denken dat ik allang over hem heen ben. (ook al weet hij vast toch wel dat dat niet kan Bloos )

Zou ik ook raar vinden, als je nu al over hem heen zou zijn... Jullie zijn lang bij elkaar geweest, lang happy samen geweest, dat gevoel is niet 123 weg. Wat je eigenlijk moet bedenken is, zie jij jezelf nog na dit alles met hem oud worden? Zijn jullie sterk genoeg om deze dip te overleven? Wil je dat wel?

Bedoel, 6 jaar gooi je niet zomaar weg maar het feit dat ie dit zo lekker makkelijk oplost terwijl hij in het buitenland zit, keur ik niet goed Misschien is anders een pauze een idee? Hoewel jullie die ook al hebben gehad...

Meis ik denk dat ik (even vanuit mezelf bekeken) het uit zou laten... Tegen zoveel twijfels is niet op te boksen, vorig jaar en nu weer, dat geeft toch wel aan dat er bij hem iets niet goed zit. Dan kan jij nog zo graag willen maar dan schiet het gewoon niet op vrees ik... En ja dat is vreselijk moeilijk, maar het slijt, echt waar Lachen Je mag je die mooie dingen ook zeker wel herinneren hoor! Bedoel, jullie zijn niet voor niks zo lang samen geweest... Maar op een gegeven moment moet je verder Lachen

Sterkte Ach gut

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 20:45

Ik wil ook niet meer willen! Maar dat lukt me dus nog niet helemaal...

Wat ik gewoon het gemeenst vind zijn die dubbele signalen. Het hele jaar door heeft hij dingen gezegd en gedaan die écht niet op twijfels duidde, en nu komt dit ineens uit de lucht vallen.

Kijk: als de koek op is dan doe je daar niets aan. Maar dan had hij vorig jaar toch een mooie voorzet of niet? Het had niet op zo'n manier gehoeven na zo'n lange tijd.

Maandagavond laat is hij thuis. Ik zou hem eerst ophalen op Schiphol, maar nu ziet ie maar. Ik geloof niet dat hij nog met het OV naar huis kan, dus ik ben benieuwd wat ie regelt. Ik wilde hem maandag een sms sturen iets in de trant van:
'In de veronderstelling dat je vanavond veilig op schiphol landt, kunnen we voor dinsdagochtend afspreken?'

Ik wil graag snel afspreken omdat mijn ouders vanaf zaterdag op vakantie zijn en ik dan dus 3 weken alleen thuis ben. Heb hun steun de eerste dagen misschien nog hard nodig, hoewel gelukkig is gebleken dat ik een hechte vrienden en familiekring om me heen heb... Lovers

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:49

Dat is al ontzettend belangrijk Ja Die zorgen voor de afleiding die je in zo'n situatie zo hard nodig hebt dus volop gebruik van maken! OK dan!

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 20:53

Mensen, ontzettend bedankt alvast. Ik ga nu even lekker naar een verjaardag, beetje de zinnen verzetten!

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 21:23

Jeetje, wat een verhaal..

Misschien is het handig om de vragen die je hebt op papier te schrijven.. Mocht je dichtklappen kun je hem altijd nog het papier geven en toch antwoorden krijgen op de vragen die je hebt.. En dan loop je minder kans dat je later nog een vraag te binnen schiet..
Heel veel succes alvast voor het gesprek Lachen

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 21:25

Jeetje, het zit je niet mee zeg! Ach gut Ik heb zo geen tips.. misschien eens op papier zetten wat je allemaal tegen hem wilt zeggen? (wat wiifke ook al zei)
En ik ben het met Tamara eens... wil je nu nog verder met zo iemand? Het lijkt erop dat hij je "aan" heeft gehouden tot hij een nieuwe vriendin had... klinkt onaardig, maar komt vaak voor.. Natuurlijk duurt het nog een tijd voordat je over hem heen bent, je houdt van hem
Heel veel sterkte en succes maandag

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 21:49

Lastige situatie.
Maar ik snap niet waarom je het erg vind om bij hem te huilen?
Het lijkt me als je in zon lange relatie zit dat je toch juist bij je vriend uit kunt huilen en kunt laten zien dat je om hem geeft.
Ik denk dat je hem duidelijk moet maken wat hij voor jou betekend door je gevoelens te laten zien en dat je hem ook moet laten waten dat het alles of niets is. Tenminste als jij voor je relatie wilt gaan.
Veel succes ermee. Lachen

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 08:46

Hmm, als ik het zo lees is het de goede beslissing geweest om het uit te maken. Ik had (waarschijnlijk) dezelfde beslissing genomen. Ik vind het knap van je dat je zo rustig bent gebleven, toen die al met haar ging emailen/msne zou ik al jaloers zijn!
Ik snap dat het moeilijk is, 6 jaar is tenslotte niet niks... Maar als het niet gaat, gaat het niet.
Bijna 2 weken geleden heb ik het ook uitgemaakt met mijn ex, we hadden bijna 2 jaar. Wij leken ook net broer en zus en pas na een goed gesprek met me ouders besefte ik dat. De beslissing was heel moeilijk om te nemen maar uiteindelijk is het de goede keuze geweest.
Wacht maar rustig even af op het gesprek, en het zou helemaal niet erg zijn als je zou huilen hoor!
Laat hem maar goed merken dat ie niet goed bezig is geweest (met die meisjes), tis zijn eigen schuld denk maar zo!

Veel succes ermee

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 09:45

wat een nare situatie, ik zou het msnen etc. met andere meisjes ook al niet leuk vinden, het geeft wel aan dat hij open stond voor een nieuw contact (ook al was dit voor zijn werk daar begrijp ik? maar dan had hij ook wel een jongen uit kunnen zoeken die hem daarbij wou helpen lijkt mij).
nu het uit is, wil je dan wel weten wat hij daar allemaal heeft uitgespookt?
ik vind het trouwens errrug knap van je dat je het zomaar durfde uit te maken, ik had dat echt niet gekunt. ik wens je veel succes met het gesprek en laat je gevoelens lekker lopen, hij mag wel zien dat je van hem houdt/hebt gehouden, en hij zal dan mss wel niet huilen (diep van binnen doet ie dat toch wel) zo zijn mannen nou eenmaal moet je dan maar denken, vrouwen hebben daar veel meer gevoel voor.

xoxo

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 09:57

Dank jullie allemaal. Ik weet niet precies waarom ik niet wil breken, maar ik denk dat ik hem gewoon wil laten zien dat ik het zonder hem ook wel red.
En tja, dat gemsn en zo: de alarmbellen gingen al wel rinkelen en heb er ook zeker wel eens een opmerking over gemaakt. Maar goed, als hij me dan verzekerd dat het puur vriendschappelijk is.. dan ga ik er niet op door dat hij het contact moet verbreken ofzo. Juist door hem die ruimte te geven wilde ik laten zien wat hij voor me betekende, want ik vond het ook echt wel moeilijk en ik was ook wel jaloers. Maar ik vertrouwde hem wel. Tevergeefs blijkt nu.
Of hij echt vreemd is gegaan, dat denk ik niet eerlijk gezegd.

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 10:28

Wat ik zie is dat jij je vriend al onder curetele had staan toen hij met dat meisje begon te MSN-en. Toen jij niet meteen bericht van hem kreeg nadat hij vertrokken was sprong je er gelijk vol bovenop door verwijten naar hem te maken. Mij klinkt dit eerlijk gezegd behoorlijk als een self-fulfilling-prophecy. Ik heb verschillende relaties fout zien lopen omdat vrouwen proberen een claim te leggen op hun vriend, bijvoorbeeld als een man uit is met vrienden om 23 uur een telefoontje met de vraag om hoe laat hij thuis komt, dan om 24 uur een telefoontje om te vragen waarom hij niet heeft geantwoord, om 00:30 uur een boos telefoontje dat ze het nu onderhand wel wil weten en om 1 uur een MSN om te insinueren dat hij met een andere vrouw is. Daar houden mannen gewoon niet van en twee van zulke voorvallen is genoeg reden voor een man om zijn vriendin te bedanken.

Of het gedrag van je vriend correct en acceptabel is geweest is een andere vraag. Ik zou je daar niet te druk over maken. Bij mannen is het "what you see is what you get". Kun jij er niet mee uit de voeten dat je vriend zo handelt dan kun je er beter een punt achter zetten. Over 10 jaar handelt hij namelijk nog precies zo. Ongeacht wat voor gevoelens jij nog voor hem hebt moet je daar voor je eigen bestwil nuchter tegenaan kijken en een beslissing over nemen. Dan bespaar je jezelf een heleboel leed.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 11:10

Ik voel me op dit moment een beetje hetzelfde.. was 3 jaar en bijna 7 maand met hem samen.. Ben van de een op de andere dag aan de kant gezet.. Moest weten of mijn gevoel klopte en ik checkte zijn partyflock, wat ik daar las zorgde ervoor dat ik naar de huisarts kon omdat ik niet kon stoppen met hyperventileren.. Hij had contacten met verschillende meisjes, hij heeft gezegd dat hij nooit vreemd is gegaan, en dat geloof ik wel.. maar ik vind het al niet kunnen als je met andere meisjes stuurt van : ik hou van je.. Hij zei dat het niks betekende, maar wat heeft het al die tijd betekend wanneer hij dat tegen mij zei?

Ga kapot nu Huilen Heb met hem gepraat en hij wil nu rust om te kijken of hij me mist.. Hij heeft me beloofd in de tussentijd geen contact met andere meisjes te hebben..

Ik heb nogal een geschiedenis, alleen en samen met hem.. Ik weet gewoon dat het voor mij allemaal te diep zit.. Zo zit ik nu eenmaal in elkaar..

Had al veel lichamelijke en geestelijke problemen, die nu nog 10 keer zo erg zijn geworden.. Ben in 3 dagen tijd al ruim 6 kilo afgevallen en kan haast niks binnen krijgen. Moest hem niet mailen of smsen, maar heb hem net toch gemaild.. Gewoon omdat ik dit niet meer trek..

Ik voel me precies zoals dit:
http://www.youtube.com/watch?v=iJLf2arpEMI

Vind het echt heel knap van je dat je doorgaat en het zelf hebt uitgemaakt.. Ik had dat waarschijnlijk niet gedaan omdat ik gewoon niet stevig genoeg in m'n schoenen sta.. Mijn eigenwaarde is zo laag dat ik liever m'n ex terug heb en dat hij me bedriegt, dan dat ie me in de steek laat... Verdrietig Echt heel erg, maar zo voel ik me op dit moment...

Heb het idee dat er totaal geen "normale" jongens meer zijn die gewoon eerlijk zijn en die je niet voor 1 of ander snolletje aan de kant gaan zetten... Ik bedoel betekent het dan gewoon niks wat je in al die jaren samen hebt gedaan?

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 14:39

@ Macusa: Sorry maar jij slaat dus echt even de plank mis hier. Zoals jij het opnoemt is het dus he-le-maal niet gegaan, ik heb hem verre van geclaimd. Anders was ie zes jaar eerder al wel weg gerend Clown

Ik heb hem juist heel vrij gelaten met dat meisje en niets afgekeurd ofzo. Dat we een afspraak hadden dat hij zou smsen als hij aankwam had verder ook niets met haar te maken: ik vind het niet meer dan normaal als je even laat weten dat je veilig bent aangekomen. Zeker niet als we van tevoren hadden afgesproken; een smsje is echt wel zo verstuurd. En daarom had ik juist gezegd: sms gewoon ff en dan bellen we 's avonds wel even als je gesetteld bent enzo.

Daarbij ken ik hem al 6 jaar, heb hem vrijwel elke dag gezien en is dit écht niet hoe hij zich 'normaal' gedraagt. Ik heb hem ook nooit verweten dat hij iets met haar zou hebben of weet ik veel wat, dus dat hij daarvan is gaan stijgeren klopt ook helemaal niet. Ik heb juist nooit het idee gehad dat hij echt gevoelens voor haar had (zij wel voor hem) en al helemaal niet dat ie vreemd zou gaan. Ben er ook van overtuigt dat hij dat niet heeft gedaan.

@ Kaatje: dat is ook niet niks zeg... bij jou is het nog wel een stapje erger dan. Kop op meid, beetje meer zelfvertrouwen! Ik herken trouwens wel dat mailen en smsen: wij zouden deze weken ook geen contact hebben: nou ik heb heel wat keren op mijn handjes moeten gaan zitten om hem geen berichtje te sturen. Uiteindelijk heb ik alles dus gewoon steeds voor mezelf opgeschreven, dat hielp wel tegen het malen, kon ik het een beetje loslaten.
En indd: zijn er dan écht geen normale jongens meer die niet hun pik achterna lopen? Ik vraag het me soms ook af: als er 1 jongen zou zijn die niet zo is als de rest dan was het mijn vriend wel. Zo'n lieve, zorgzame en gevoelige jongen! Heb me kennelijk toch vergist...

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 14:46

Wordt wakker meiden! Zulke jongens hebben totaal geen respect voor een vrouw. Zij lopen alleen maar hun banketstaaf achterna (letterlijk). Er zijn genoeg leuke kerels. Je moet niet je tijd verprutsen aan zulke stakkers. Bij de volgende: bij de eerste de beste situatie waarbij je beledigd of vernederd voelt meteen uitmaken, hoe verliefd je ook bent. Laat je ook eens meenemen op een lange autorit. Hoe gaat hij om met de andere weggebruikers? Nou, dan weet je precies wat je kunt verwachten als je later samenwoont.