Hee!
Ik droomde vannacht zo verschrikkelijk. Ik heb mijn droom opgeschreven en misschien weer 1 van jullie wat
deze droom kan betekenen.. Ik zal even een paar personages vertellen die er in voor komen
Marloes [ ik zelf ]
Ben [ Mijn vriend ]
Manon [ Mijn zus van 3 jaar ouder ]
Marije [ Een meisje uit het dorp die ik gister voor het eerst weer heb gezien naar een lange tijd ]
Shannon [ Mijn beste vriendin ]
Nina [ Een vriendin ]
Manon, Marije, Ben en ik gingen met 1 of andere (hele donkere) bus een weekend je weg. Voordat wij de bus in konden moesten Ben en ik
allemaal koffers van boven naar beneden in de klep sjouwen. Toen we aankwamen bij ons huisje ( weet niet meer hoe het huisje er uit zag alleen de gang waar het allemaal
gebeurde was donker en lang ) gingen we slapen daar. De volgende ochtend werd ik wakker en toen liep ik uit mijn kamer en Ben was weg. Toen ik in Ben zijn kamer kwam zag ik de pyjama van Marije liggen. Dus ik breng die pyjama naar Marije toe en ik zeg, "Hier je Pyjama." Waarop zei antwoordde; '' Ik heb met Ben gezoend vannacht'' Dus ik zeg; " oh leuk voor je meid'' Toen kwam Manon aan lopen en zei'' Hee Marloes, ik heb vannacht, samen met Marije, met Ben geneukt ( letterlijk die woorden ) Dus weer reageerde ik met; ''Oh leuk''
Ik geloofde het toch niet maar ik ging Ben wel opzoeken. Manon en Marije hadden door dat ik naar Ben aan het zoeken was dus die zeiden; '' Hij staat onder de douche want hij zat er onder'' Ik reageerde niet en liep richting de douche. En inderdaad hij kwam de trap boven met nat haar. '' Haaj Marloesjee'' zei die. Dus ik zeg ''kunnen we even naar je kamer?'' Dus wij naar zijn kamer en daar
begonnen we gewoon te zoenen. Ik had nog niets gevraagd maar ik geloofde Ben erop dat Manon en Marije aan het banketstaaf waren. Van het zoenen kwam het 1 op het ander.... Allemaal heel onromantisch gebeurde het.
Toen we bezig waren kon Manon ons ineens zien want die had een kamer opgezocht waar ze ons kon zien en zei;'' Ik wist wel dat jullie het vaak deden'' en toen liep ze weer weg. Daarna ben ik een heel stuk kwijt jammer genoeg. Vanaf het moment dat ik de bus uitstapte weet ik het weer.
Ineens waren Nina en Shannon ook bij mij terwijl ik die de hele droom niet had gezien. We kwamen 3 klasgenootjes van mij tegen met van die winegum beertjes. Op 1 of andere manier
was ik heel erg boos op hun en rende hun achterna. Zij renden sneller maar ik kon de zak met snoepjes wel afpakken. Ik rende met die zak naar Nina en Shannon en ik deelde het snel uit voordat hij weer werd afgepakt door 1 van de 3 meisjes.
Toen ik thuis aankwam liep ik samen met Manon naar mijn ouders. Mijn ouders zaten op mijn kamer en Manon en ik kwamen dan ook raar genoeg via mijn balkon naar boven.
Eenmaal boven gekomen moest ik heel hard huilen en was ik heeeel erg boos. Ik gooide met spaarlampen naar Manon haar hoofd en scholt haar uit voor kanker wijf, rot kind en onbetrouwbare hond! Mijn vader vroeg doodleuk; ''Hoe was het?'' Waarop Manon antwoorde; '' Ja wel leuk!'' dus toen schreeuwde ik ; '' Ja voor jou wel ja!'' Mijn vader vroeg wat er was gebeurt en ik vertelde dat Marije en Manon het samen met jou hadden gedaan waarop Manon zei; '' Ach man stel je niet aan het was maar 5 minuten'' En mijn vader zei doodleuk; '' Jeetje wat banketstaaf van Ben '' Dus ik zeg '' banketstaaf van Ben? halllooo? Manon en Marije hebben hun geilste blik opgezet en zijn hem gaan verlijden, banketstaaf van Manon en Marije! '' toen werd ik huilend en hijgend wakker..
Ik heb nog steeds die woede in me die ik op dat moment voelde..
Ik zou graag willen weten wat deze droom betekend..
xx Marloes