En in de winkel praten ze me alleen maar de duurste aan. Ik heb nu een dell laptop, het was een goeie maar dure laptop. Tot de harde schijf kapot ging, een nieuwe ingestoken, maar hij is nooit meer dezelfde geweest. Hij is nu 4 jaar oud en begint enorm traag te werken, dus denk ik aan een nieuwe.
Maar de keuze is zo groot en ik weet niet wat ik moet kopen!
Ik zoek een laptop die toch genoeg geheugen heeft en wat snelheid maar ik zou nooit meer in de duurdere klasse gaan, liefst max 700-800 euro!
Ik heb geen bedoeling om muziek en video's te downloaden, niet veel foto's erop. Hij moet vooral dienen om volgend jaar mijn eindwerk op te maken en op internet te gaan...
Wie kan mij helpen? Ik had gedacht aan Packard bell omdat ik daar goeie ervaring mee heb. Ik had er 2 gevonden binnen mijn budget:
1. 320 gb (hd) en 3 gb (ddr2 ram)
2. 250 gb (hd) en 4 gb (ddr2 ram)
Ik denk dat dit de meest belangrijke cijfers zijn? Is dat zo, en welke zijn het best en wat willen ze zeggen?
Heeft er iemand een ander goed voorstel? Een ander merk? Ervaringen?
Wie o wie kan mij helpen mijn weg te vinden in de voor mij onbegrijpelijke computerwereld

) een laptop gekregen, een Toshiba Satellite. Ik ben er heel erg blij mee. Hij is snel en werkt fijn! Hoe duur hij was weet ik niet, Sinterklaas geeft er namelijk geen bonnetje bij