kun je verliefd worden...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikenindi

kun je verliefd worden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 16:05

op iemand die niet knap is? of iig die je niet knap vind?

ik heb (had, maar is nog niet afgelopen) daar een discussie over met een vriendin. zij zegt:

Citaat:
ik wil iemand die knap is en geld heeft

ik vind dat raar. dat is toch t minst belangrijk? ik vind t belangrijker dat iemand aardig, lief is, en je neemt zoals je bent en niet eerst de helft aan je wil veranderen...

daar was ze het uiteindelijk mee eens, maar...

Citaat:
hij moet wel ook knap zijn...

dat vind ik onzin...

maar nu is het de vraag: kun je verliefd worden op iemand die niet knap is?

ik vind van wel!

Perzik

Re: kun je verliefd worden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:06

Het innerlijk is meestal wel belangrijker dan het uiterlijk. Maar als je iemands innerlijk kent word hij toch een mooi persoon Lachen

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:07

Ik weet het niet zo goed..
Als ik echt helemaal tot over mijn orgen verliefd ben wel.
Kan wel zeggen, ja tuurlijk maakt dat niet uit! Maar ik weet niet of ik dat ook werkelijk doe..
Mijn beste vriend was echt niet knap ofzo, en iedereen had daar maar commetaar op. dat was wel vervelend

Laat staan als het je vriend is.
Dan moet je je daar toch niks van kunnen aantrekken

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:08

Ik val op innerlijk niet op uiterlijk Lachen

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:09

Krijg je weer de eeuwenoude discussie wat is knap.

Ik vind dat een jongen niet perse knap hoeft te zijn maar hij moet wel de ''X factor'' hebben. Sommige door andere lelijk genoemd kunnen knap zijn . Ieder zijn ding toch. Maar ja tis ook wel fijn om naar iets aantrekkelijks te kijken...

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 16:09

maar de vraag is dus: KUN je überhaupt verliefd worden op iemand die je niet knap vind?

of kan dat alleen op mensen die je toch knap vind?

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:10

Ik denk dat je zeker wel verliefd kunt worden op iemand die niet heel knap is.
Het gaat toch om het innerlijk? Over weet ik hoeveel jaar ben je allebei oud en gerimpelt, dan is het toch fijn dat je een lief maatje hebt?
Uiterlijk is altijd leuk, maar zeker niet het belangrijkst!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:10

Ik twijfel er over. Het oog wil ook wat. Ik geloof niet dat je in staat bent om bv de liefde te bedrijven met iemand wiens kop je niet kan zien maar die wel heel lief is. Knipoog

Heb ook een vriendje gehad die ik niet zo heel knap vond. Was een gewone jongen. Lachen Maar het is wat je knap noemt...Knap alsin: iemand die je wel aan trekt maar waarbij je niet op het eerste zicht het "mond valt open en kwijl druipt er uit" effect hebt. Of vind je knap een jongen die er we mag zijn, niet bepaalt opvallend maar "gewoon mooi" Lachen

Mensen die zeggen; enkel innerlijk teld. Vind ik ook vreselijke zeveraars Haha! Want steevast als ik daar dan op door ga op die discussie, komt er toch een moment uit dat ze zeggen "nee, zo iemand zou ik nooit willen" Clown Dus die kijken even zeer naar uiterlijk Haha!

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:11

Ik ben misschien erg oppervlakkig, maar als ik een jongen niet aantrekkelijk vind qua uiterlijk kan ik echt niet verliefd op hem worden. En of die jongen dan knap of niet knap is volgens andere mensen is natuurlijk weer wat anders, aangezien iedereen een ander beeld van "knap" heeft. En of iets dan gaat werken in de vorm van een relatie heeft wel met innerlijk te maken natuurlijk.
Even off-topic, Perzik jou ava geweldig ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:11

Iedereen is knap op z'n eigen manier, en iedereen vind uiteindelijk een levenspartner als hij er voor open staat. Dat voorop gesteld.

Of ik dat kan? Tja ik val niet op iemand waar ik niet graag naar kijk, dus in dat opzicht: Nee, dat kan ik niet. Als ik me niet lichamelijk tot iemand aangetrokken voel kan ik daar niet verliefd op worden of een relatie mee hebben hoor. Denk dat dat voor iedereen geldt. Ookal zeggen sommige mensen dus dat ze alleen op innerlijk vallen. IMO kán dat gewoon niet.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:13

Juul schreef:
Iedereen is knap op z'n eigen manier, en iedereen vind uiteindelijk een levenspartner als hij er voor open staat. Dat voorop gesteld.

Of ik dat kan? Tja ik val niet op iemand waar ik niet graag naar kijk, dus in dat opzicht: Nee, dat kan ik niet. Als ik me niet lichamelijk tot iemand aangetrokken voel kan ik daar niet verliefd op worden of een relatie mee hebben hoor. Denk dat dat voor iedereen geldt. Ookal zeggen sommige mensen dus dat ze alleen op innerlijk vallen. IMO kán dat gewoon niet.

tenzij je iemand echt via msn oid (zonder cam) leert kennen zie je toch altijd eerst het uiterlijk...En mensen hebben toch de neiging om daar op af te gaan. (alsin: als er een echt lelijke jongen in het cafe zit stap je daar minder snel op af dan de jongen er naast met die fantastisch mooie ogen. Knipoog )

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:13

Grappig dat ik dit topic vind... Ik heb namelijk een bloedmooi vriendje, niet knap maar echt mooi. Mooi als in dat mensen naar mij toekomen en vragen wat hij met mij moet. Zo ongeveer dan. Maar dit weekend op lowlands echt het tegenovergestelde van mijn vriendje tegengekomen. Grof, lom, enorm dik, lelijk en met vet haar en toch vond ik hem zo leuk! Uiteraard is er niks gebeurd, maar ik stond echt van mezelf te kijken... Ik val meer op innerlijk dan uiterlijk, maar dit was wel heel innerlijk!!!

Overigens ben ik niet met theun om zijn mooie ogen hoor, ik vind dat je in een relatie meer moet hebben dan uiterlijk alleen. Hij is gelukkig ook verschrikkelijk grappig

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:14

Op het eerste gezicht niet lijkt mij. Maar als je diegene beter leert kennen wel denk ik, want dan zie je het uiterlijk op den duur ook niet meer zoals je het ziet als je diegene niet zou kennen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:15

Ik ga wel af op uiterlijk eigenlijk. Ja, als ik ergens ben kijk ik toch eerder naar die leuke jongen dan naar die simpele die 'ook misschien wel eens lief zou kunnen zijn'... Ik heb laatst een vriendje gehad die niet zo knap was, daarnaast was hij van binnen ook nog eeehm... 'apart' Clown Dus dat was al vrij snel over. Maar als ik een minder knappe jongen al ken qua karakter en de vonk springt over zou ik er totaal geen problemen mee hebben. Alleen bij een totaal nieuwe jongen die ik tegenkom gaat mijn voorkeur toch altijd uit naar 'leuk om te zien' Knipoog

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:15

Uiterlijk is toch iets dat je het eerste ziet, nou sorry maar iemand die er niet uit ziet (Of anders gezegd, niet mijn type is.) kan ik niet op verliefd worden.
En ja, tuurlijk gaat het om innerlijk. Maar ik vind een goed uiterlijk gewoon ontzettend belangrijk.
En daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn, maar voor mij is dat gewoon zo. Lachen

Maar natuurlijk kan dat. Als iemand het uiterlijk níet belangrijk vind, maar echt alleen het innerlijk, waarom zou dat niet kunnen?

Vind het trouwens nogal gemeen om te zeggen dat hij geld moet hebben... Mijn vriend heeft écht niet zoveel geld, maar ik ben wel super blij met hem.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 16:16

Pelryo schreef:
Krijg je weer de eeuwenoude discussie wat is knap.

Ik vind dat een jongen niet perse knap hoeft te zijn maar hij moet wel de ''X factor'' hebben. Sommige door andere lelijk genoemd kunnen knap zijn . Ieder zijn ding toch. Maar ja tis ook wel fijn om naar iets aantrekkelijks te kijken...

maar kan jij op iemand verliefd worden, die JIJ niet knap vind? qua uiterlijk heb ik t juist over he?

tuurlijk, als je dat kan val je dus voor t innerlijk, en dat is dan de x-factor...

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:16

Ik vind dat je echt wel verliefd kunt worden op iemand die niet zo knap is! Is mij ook al wel is overkomen. Je kijkt daar dan gewoon hartstikke doorheen, omdat diegene hartstikke lief, betrouwbaar, eerlijk etc. is!
Natuurlijk is dat in combinatie met een mooi koppie en lichaam helemaal perfect. Maar op een gegeven moment zie jij echt niet meer hoe mooi of hoe minder mooi je vriend is, daar kijk je echt door heen! Tenminste dat heb ik wel...

Anoniem

pharagirlke schreef:
[naam] schreef:

tenzij je iemand echt via msn oid (zonder cam) leert kennen zie je toch altijd eerst het uiterlijk...En mensen hebben toch de neiging om daar op af te gaan. (alsin: als er een echt lelijke jongen in het cafe zit stap je daar minder snel op af dan de jongen er naast met die fantastisch mooie ogen. Knipoog )

Precies. Ik val op jongens die er voor mij uit spingen om het zo maar te zeggen, die opvallen. Dat is niet altijd uiterlijk, meer uitstraling denk ik. Iemand zonder uitstraling zal ik nooit op afstappen. En ik denk dat uitstraling iemand ook knap maakt. Iemand kan nog zo'n mooi gezicht hebben, maar totaal geen uitstraling hebben. Dan vind ik zo iemand niet knap, die valt me dan ook totaal niet op gewoon. En daarentegen kan iemand die anderen misschien niet zo geweldig knap vinden een zodanige uitstraling hebben dat hij wel weer knap is. Lachen

verootjoo

Als je verliefd bent, vind je diegene de mooiste, knapste, liefste die er is Haha!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:17

knap hoeft niet, als t maar karakter uitstraalt. En nee, ik val niet op typische knappe jongens zeg maar:P ( mijn jongen moet een beetje stevig zijn, mag een bril hebben etc:P ) Verliefd worden word je.. dat overkomt je:)

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:18

Het is denk ik voor iedereen wel zo dat je sneller valt voor iemand die knap is dan iemand die minder knap is. Maar op den duur zou idereen gaan voor de minder knappe als die gewoon een betere persoonlijkheid heeft en beter bij je past toch?

Ik stap sneller op een knapper iemand af, maar ik kan vaak beter overweg met de minder knappe en daardoor ook minder populaire types (die sloven zich over het algemeen minder uit en zijn lekker zichzelf).

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:18

pharagirlke schreef:
Ik twijfel er over. Het oog wil ook wat. Ik geloof niet dat je in staat bent om bv de liefde te bedrijven met iemand wiens kop je niet kan zien maar die wel heel lief is. Knipoog

Hier ben ik het mee eens. Innerlijk is zeker het belangrijkst, maar uiterlijk bepaald toch ook een heleboel. En het uiterlijk is toch het eerste waar je naar kijkt als je iemand ontmoet.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 16:18

daNiielle_ schreef:
Uiterlijk is toch iets dat je het eerste ziet, nou sorry maar iemand die er niet uit ziet (Of anders gezegd, niet mijn type is.) kan ik niet op verliefd worden.
En ja, tuurlijk gaat het om innerlijk. Maar ik vind een goed uiterlijk gewoon ontzettend belangrijk.
En daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn, maar voor mij is dat gewoon zo. Lachen

Maar natuurlijk kan dat. Als iemand het uiterlijk níet belangrijk vind, maar echt alleen het innerlijk, waarom zou dat niet kunnen?

Vind het trouwens nogal gemeen om te zeggen dat hij geld moet hebben... Mijn vriend heeft écht niet zoveel geld, maar ik ben wel super blij met hem.

maar als je daar mee aan de praat raakt, en hij blijkt super aardig? en t klikt? en dan? kun je dan ook niet verliefd worden? houdt dat uiterlijk je dan tegen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:19

noekiejj schreef:
Ik vind dat je echt wel verliefd kunt worden op iemand die niet zo knap is! Is mij ook al wel is overkomen. Je kijkt daar dan gewoon hartstikke doorheen, omdat diegene hartstikke lief, betrouwbaar, eerlijk etc. is!
Natuurlijk is dat in combinatie met een mooi koppie en lichaam helemaal perfect. Maar op een gegeven moment zie jij echt niet meer hoe mooi of hoe minder mooi je vriend is, daar kijk je echt door heen! Tenminste dat heb ik wel...

Ik heb dat dus niet. Ik kende een jongen die een karakter had waar ik zo verliefd op kon worden, maar zijn uiterlijk hield dat toch echt wel tegen. Hij was niet lelijk, maar totaal niet mijn type.....

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:19

Het uiterlijk maakt dat je benieuwd bent naar het innerlijk Lachen
Tenminste, ik stap op iemand af die ik er leuk uit vind zien, want innerlijk zie je aan de buitenkant niet Haha!