En in welke staat! Ding reed niet meer en er was van alles kapot getrokken.
Ik naar de dealer met dat ding, binnen 2 weken zou hij klaar zijn.
Na 2 weken ging ik op vakantie, nog geen bericht gehad. Nouja ik ging toch op vakantie dus dan had ik er niks aan.
Terug van vakantie meteen gebeld of hij al klaar was. Nee ze moesten nog beginnen!
Week later weer gebeld... nee ze wachtten nog op een onderdeel maar na het weekend was hij klaar.
Na het weekend gebeld... Nee hij was nog niet klaar want ze wachtte nu weer op iets anders en dat kwam over een paar dagen binnen, en dan kon ik m ophalen...
Nou het duurde maar e het duurde maar die ''paar dagen'' werden er 7, toen besloot ik maar weer eens te bellen.
Nee mevrouw we hebben het binnen we gaan het er nu opzetten je kunt hem morgen ophalen. Oke dacht ik ik laat hem weer verzekeren voor als ik m morgen weer in de prak rijd.
Dus ik bel de volgende dag of ik m op kan halen... Nee nee dat kon iet want er was nu weer wat anders... ''na het weekend is hij klaar''.....
Dit gaat zo al 9 weken door en net belde ik weer want ze hadden me beloofd dat ik m zaterdag op kon halen (NOT) en nu word het opeens volgende week woensdag omdat hij niet rijd?!
Nu betaal ik weer een maand verzekering voor niks en telkens beloven ze van alles wat ze niet nakomen. Ook als ik bel ja we bellen u zo terug... ze hebben me nog nooit 1x terug gebeld
Ik kwam daar met dat ding in de aanhanger ik heb gezegd zorg er maar voor dat hij weer rijd dat is het belangrijkste, uiterlijk hoeft er niks aan gedaan te worden. En nu, na 9 weken rijd hij nog steeds niet.
Ik word hier helemaal gestoord van. Zo moest het even kwijt pffff