Aaah ik word gek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miemserik

Aaah ik word gek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 13:21

Nou leuk 4 maanden geleden had ik dan eindelijk de brommer waar ik al zo lang van droomde. Helaas werd hij na anderhalve maand gestolen, maar na een week was hij terug gevonden.
En in welke staat! Ding reed niet meer en er was van alles kapot getrokken.
Ik naar de dealer met dat ding, binnen 2 weken zou hij klaar zijn.
Na 2 weken ging ik op vakantie, nog geen bericht gehad. Nouja ik ging toch op vakantie dus dan had ik er niks aan.

Terug van vakantie meteen gebeld of hij al klaar was. Nee ze moesten nog beginnen!

Week later weer gebeld... nee ze wachtten nog op een onderdeel maar na het weekend was hij klaar.

Na het weekend gebeld... Nee hij was nog niet klaar want ze wachtte nu weer op iets anders en dat kwam over een paar dagen binnen, en dan kon ik m ophalen...

Nou het duurde maar e het duurde maar die ''paar dagen'' werden er 7, toen besloot ik maar weer eens te bellen.

Nee mevrouw we hebben het binnen we gaan het er nu opzetten je kunt hem morgen ophalen. Oke dacht ik ik laat hem weer verzekeren voor als ik m morgen weer in de prak rijd.

Dus ik bel de volgende dag of ik m op kan halen... Nee nee dat kon iet want er was nu weer wat anders... ''na het weekend is hij klaar''.....

Dit gaat zo al 9 weken door en net belde ik weer want ze hadden me beloofd dat ik m zaterdag op kon halen (NOT) en nu word het opeens volgende week woensdag omdat hij niet rijd?!
Nu betaal ik weer een maand verzekering voor niks en telkens beloven ze van alles wat ze niet nakomen. Ook als ik bel ja we bellen u zo terug... ze hebben me nog nooit 1x terug gebeld Hamer

Ik kwam daar met dat ding in de aanhanger ik heb gezegd zorg er maar voor dat hij weer rijd dat is het belangrijkste, uiterlijk hoeft er niks aan gedaan te worden. En nu, na 9 weken rijd hij nog steeds niet.

Ik word hier helemaal gestoord van. Zo moest het even kwijt pffff Clown

Romyv

Re: Aaah ik word gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 13:24

ik had hem eht opgehaalt, af of niet en bij een ander neergezet die wel zn afspraken nakomt!!

(heb zn hoefsmid gehad die zelf bepaalde wanneer mn paardje werd gedaan, die was ook snel de laan uit!)

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 13:27

Ja, het probleem is dat de volgende dealer een heel stuk verderop zit en als ik m weer in de aanhanger doe gaat er weer van alles kapot wat vorige keer ook gebeurde. En dat ding is loodzwaar dus lopen is niet echt een optie...

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 13:29

laat je de andere dealer hem bij je huidige dealer ophalen, al is het alleen maar om te zieken!

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 13:30

he bah wat een vervelende situatie!
kan me voorstellen dat je er dol van word.
sterkte!
ja wat romyv zegt!mischien is dat een oplossing.
groetjes saskia

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 13:38

Ja misschien is dat wel een idee, Ik zal morgen ochtend eens bij een andere dealer langs gaan om het te vragen.

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 13:40

Ga er gewoon een keer langs, want van bellen worden ze niet warm of koud geloof ik! 9 weken is toch wel erg lang!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 14:12

Langsgaan inderdaad. Dat is voor de contactpersoon ook veel moeilijker dan je ´afpoeieren´ aan de telefoon.

Dan ga je onaangekondigd langs. Doe je je verhaal, waarin het duidelijk is dat je al ontzettend lang wacht. En laat je hem met een oplossing komen. Erachteraan een afspraak (evt. op papier) met consequenties als die afspraak alweer niet na wordt gekomen.

In ieder geval niet opgeven, succes!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 19:39

Nou als ik jou was had ik je brommer allang persoonlijk opgehaald. Niet bellen; langsgaan en word maar een flink ongeduldig als ze zeggen dat die NOG NIET klaar is! Afspraak is afspraak, wat onbeschoft zeg dat ze zich daar niet aan houden.
Persoonlijk op gaan halen dus en ze ff de waarheid gaan zeggen. Normaalgesproken zou ik dat ook niet snel doen en blijf ik ook altijd beleeft.. maar als ik dit zou meemaken...
Ik zou het niet eens meer vertrouwen als het zo lang zou duren, gebruiken ze hem voor eigen gebruik ofzo??

Nou, iig succes ermee!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 19:42

En als je nou iemand laat bellen? Gewoon met een andere naam en die zegt dat hij hem in jouw naam op komt halen. Wat doen ze dan?
Heeft bij mij toen wel geholpen. Haha!

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:08

Bij welke dealer heb je hem nu staan als ik vragen mag?
Weet anders nog wel 2 goede zaken waar de service echt top is.

LesleyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:31

9 weken!? Wat belachelijk zeg, staat hij er nog wel? Ik vind dat echt absurt lang hoor, zou zeker langsgaan, wat voor een rekening ga je straks wel niet krijgen..?

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:35

Jaa ben inderdaad benieuwd wat voor uurloon ze daar bij willen gaan rekenen of 'stallingskosten'. Belachelijk!
Ik zou inderdaad je vriend/vader laten bellen?
Of langsgaan..

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:36

ik denk dat je een dikke fout maakt als hij nu niet verzekerd is.... je hebt de PLICHT! om hem ten alle tijden te verzekeren als hij op jouw naam staat, in ieder geval voor het WA risico.

Bekeuringen beginnen bij 150 euro.... en je krijgt ze in de post via het RDW.

Daarbij mis ik je ouders in dit verhaal, waarom doen zij niks om die prutser zo ver te krijgen om die scooter te repareren?

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 22:42

amondi schreef:
ik denk dat je een dikke fout maakt als hij nu niet verzekerd is.... je hebt de PLICHT! om hem ten alle tijden te verzekeren als hij op jouw naam staat, in ieder geval voor het WA risico.

Bekeuringen beginnen bij 150 euro.... en je krijgt ze in de post via het RDW.

Daarbij mis ik je ouders in dit verhaal, waarom doen zij niks om die prutser zo ver te krijgen om die scooter te repareren?

Mijn ouders doen niks omdat ze a. helemaal tegen die brommer waren en b. ik word over een week 18 en dan ben ik ''volwassen'' dus ik moet het allemaal zelf maar uit zoeken.

Myrtje_ hij staat nu bij amsterdam scootercity.

Dat over dat eigen gebruik zei iemand van mijn werk ook al, het lijkt me erg vreemd aangezien deze winkel best bekend is... Maar na al deze gebroken beloftes zal het me ook niet verbazen.

Ik zal is kijken of ik iemand anders kan laten bellen want ik laat me sowieso erg snel afpoeieren/ over me heen lopen Clown