Ik ben helemaal de weg kwijt....!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Ik ben helemaal de weg kwijt....!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 11:19

Pff ik moet echt even mn verhaal kwijt. IK heb me nog nooit zo slecht gevoeld..
Na 2 jaar en 7 maanden zegt mijn "vriend" zomaar uit het niks :
"We moeten praten, over ons.."
Ik zeg, hoezo, wat is er? Hij zegt: Ik voel niks meer voor je, ik hou niet meer van je.
ZOMAAR IN EEN KEER! Ik weet echt niet wat ik nu moet doen? Hij zegt dat hij er over na wil denken.
Hij wil dat het goed komt, en dat het gevoel terug komt. Hij heeft hoop en gaat zijn best doen zegt hij.
Ik weet gewoon niet wat ik nu moet verwachten. Ik wilhem zijn tijd wel geven, maar ik mis hem zo verschrikkelijk erg! Verdrietig
Ik wil hem gewoon zo graag zien, vast houden, met hem praten!!
Ik ben gewoon echt helemaal de weg kwijt.. Ik heb zo'n erge buikpijn, ik kan niks eten, ik kan niet slapen, ik kan niet stoppen met huilen en trillen. Ik weet niet waar ik het zoeken moet om het zo maar te zeggen.

Hij zegt dat hij me niet meer mist, en hij wil wachten tot het gevoel terug komt.
Wat kan ik nou doen? Hij wil liever niet dat ik hem bel of sms, en hij wil me ff niet zien.
Op msn is hij ook kortaf enzo..

Heeft iemand dit vaker meegemaakt? Denken jullie dat ik moet hopen?
Ik wil gewoon echt niet zonder hem, ik hou zo veel van hem Verdrietig ....

poes

Re: Ik ben helemaal de weg kwijt....!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 11:22

Ik kan je geen pasklare tips geven vrees ik. Ik kan je alleen maar zeggen dat ik het heel erg voor je vind, maar dat het over gaat. Bel je vrienden/familie van zodra je daar klaar voor bent, probeer er over te praten. Vergeet niet om op tijd weer iets leuks te gaan doen.

Ik vind het een beetje naar van hem, wachten tot 'het gevoel terugkomt', zo geeft hij je gewoon hoop en verlengt hij mogelijk de pijn. Laat hem je niet gekmaken iig.

Sterkte hoor meis...

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 11:22

Het is trouwens woensdag avond gebeurd...

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 11:22

Mijn zusje (barroco hier op bokt) is exact hetzelfde overkomen, nog maar 3 weken terug. Maar haar vriend (ook 3 jaar en een jaar samenwonend) wilde er niks aan proberen, zonder teken was het ineens alles over en uit.

Je kan haar pben, ze zit alleen nu in Italie om alles te verwerken, maar staat echt al super positief weer in het leven, vind ik echt super van haar want ze was he-le-maal gek van hem en had dit niet zien aankomen.

Dus, ik denk dat je best wat aan haar kunt hebben Ja
Ze is over een weekje weer in NL.
(je mag mij trouwens ook PBen hoor).

Heel veel sterkte iig Ach gut Ach gut
Tis echt verschrikkelijk zoiets...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 11:23

geef hem de tijd om na te denken ...
ik heb t zelfde meegemaakt met mijn vriend toen zei hij dat ook zomaar...maar later kwam er dus uit dat ze vrienden hem zaten te dwingen om mij t dumpen anders wouden hun geen vrienden meer blijven hij heeft voor mij gekozen...had hem ze tijd gegeven om na te denken(en die tijd is echt zooo moeilijk janken en idd niet eten niet slapen)ik herken t allemaal ..
ik zou ook gewoon even niet meer op msn komen enz...geef hem de tijd om na t denken en ga zelf leuke dingen doen stappen/shoppen/paardjes

verder wens ik je heel veel sterkte

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 11:25

@madelief88: Heel erg bedankt.. Ehct knap van haar hoor!

@Buster4ever: Dus jij hebt een tijdje ook geen contact met hem gehad.. En alles is weer goed nu? Maar hoelang heeft het geduurd.. Ik weet niet of ik dit nog wel lang volhoud zo.. Verdrietig

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 11:28

Hij kan jou pas missen als je niet meer in zijn leven bent..

Wees sterk en neem inderdaad even geen contact meer op. Hij mist jou en al je leuke dingen pas, wanneer hij weet dat jij nu met anderen die leuke dingen gaat doen! Geef jezelf de tijd om te janken, vraag je vriendinnen om je te steunen met meidenfilms en chocola, lees een goed boek (hielp mij altijd om in slaap te vallen). En over een paar dagen kruip je uit je coconnetje, zie je dat de zon schijnt en probeer je je te vermaken.

Ach gut

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 11:29

Ik heb helaas hetzelfde meegemaakt. Kort voor de kerst in 2006, ben er weken ziek van geweest, janken en alles, dus heel herkenbaar.

Helaas voor mij geen goede afloop, geen enkel contact meer nadat ik mijn spullen heb opgehaald.
Maar ik blijf voor je duimen en hoop dat het goed komt.

Probeer ergens bij iemand die je vertrouwd een plekkie te vinden om dit van je af te praten, ook al vertel je 1000x hetzelfde dat heeft mij wel rustiger gemaakt.

Heel veel sterkte, je mag me altijd een pb'tje sturen.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 11:31

Dankjewel! Ik vind het zo moeilijk, maar hij kapt het niet gelijk af.. Hij geeft me nog hoop
En ik hoop ook echt dat het goedkomt!!! Hijs is gewoon de ware..

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 11:32

Oh wat vervelend zeg!
Vooral die onzekerheid!
Maar probeer je niet aan de gedachte vast te klampen dat ie misschien weer bij je terugkomt...hoe moeilijk dat ook is.
Probeer leuke dingen te doen met vriendinnen of familie.

Uiteindelijk verdwijnt dat nare gevoel wel, maar in ieder geval veel sterkte nog!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 11:33

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 11:37

LiNdA1986 schreef:
Oh wat vervelend zeg!
Vooral die onzekerheid!
Maar probeer je niet aan de gedachte vast te klampen dat ie misschien weer bij je terugkomt...hoe moeilijk dat ook is.
Probeer leuke dingen te doen met vriendinnen of familie.

Uiteindelijk verdwijnt dat nare gevoel wel, maar in ieder geval veel sterkte nog!

Ja dat is zo moeilijk! om niet te hopen dat hij terug komt. Want juist daardoor kan ik het nog een beetje volhouden, maar als hij dan niet terug komt, komt het alleen maar harder aan!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 11:39

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 11:44

^^ Die had ik pas geleden gelezen ja, ik had nooit verwacht dat ik nu in dezelfde situatie zou zitten ..

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 11:44

ik heb hetzelfde meegemaakt....ben inmiddels al 10 jaar gelukkig met een ander
maar ik weet nog heel goed dat ik echt verbijsterd was toendertijd, ik had me er natuurlijk ook totaal niet op voorbereid, dacht echt dat het goed ging met ons...

heel veel sterkte in ieder geval en het is misschien moeilijk te geloven maar je gaat Echt gelukkig zijn ! ook zonder hem Ja

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 11:47

Ik kan me nu ook helemaal niet voorstellen om ooit nog gelukkig te worden met een ander.. Ik vertrouw hem gewoon als enige enzo.. ik heb alles met hem meegemaakt en gedeeld.. Ik vind het zo moeilijk

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 11:57

Weet iemand tips, wat ik misschien kan eten? Ik krijg bijna niks weg,,

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 11:59

Beschuitje? Of misschien wat muesli ofzo, is idd erg lastig eten, maarja paar dagen met weinig eten zit er waarschijnlijk wel in hoor...
Soepje misschien?

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 12:04

De onzekerheid is killing! En de hoop houden kost zóveel energie...
Probeer inelkgeval wel wat voor jezelf te zorgen; wat eten of anders vruchtensappen drinken.

Sterkte meis en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Probeer hem los te laten en tijd te geven, maar ga er zelf niet aan onderdoor.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 12:11

Miracle_ schreef:
Dankjewel! Ik vind het zo moeilijk, maar hij kapt het niet gelijk af.. Hij geeft me nog hoop

Eigenlijk vind ik dat hij je die hoop niet mag geven.
Hoe graag hij het ook wil, aan gevoel verander je niets.
Nu laat hij je in het ongewisse wat het voor jou alleen nog maar erger maakt.

Ik denk datje voor jezelf ook een keuze moet maken tot wanneer je wil wachten.

Persoonlijk zou ik niet op hem gaan wachten. Want nu is je leven een puinhoop en straks besluit hij dat hij niet met je door wil en staat je leven nog meer op zijn kop.
Beter nu doorbijten en meteen alle ellende in 1x voelen dan in 2 delen. Want eerlijk is eerlijk, 9 van de 10x komt dit niet meer goed (of voor periodes en dan uiteindelijk gaat het alsnog fout).

Ik ken het gevoel, het is mij ook overkomen. Maar over een maandje of 2/3 kijk je er echt weer heel anders tegenaan. Je moet door de zure appel heen.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 12:11

madelief88 schreef:
Beschuitje? Of misschien wat muesli ofzo, is idd erg lastig eten, maarja paar dagen met weinig eten zit er waarschijnlijk wel in hoor...
Soepje misschien?

Ik lust geen beschuit jammer genoeg Knipoog Ik heb vanalles geprobeerd, ook chocolade, maar dat gaat er echt allemaal niet in.
Ik heb ik 2 dagen 1 kop soep op.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 12:14

Kelly_Taco schreef:
Miracle_ schreef:

Eigenlijk vind ik dat hij je die hoop niet mag geven.
Hoe graag hij het ook wil, aan gevoel verander je niets.
Nu laat hij je in het ongewisse wat het voor jou alleen nog maar erger maakt.

Ik denk datje voor jezelf ook een keuze moet maken tot wanneer je wil wachten.

Persoonlijk zou ik niet op hem gaan wachten. Want nu is je leven een puinhoop en straks besluit hij dat hij niet met je door wil en staat je leven nog meer op zijn kop.
Beter nu doorbijten en meteen alle ellende in 1x voelen dan in 2 delen. Want eerlijk is eerlijk, 9 van de 10x komt dit niet meer goed (of voor periodes en dan uiteindelijk gaat het alsnog fout).

Ik ken het gevoel, het is mij ook overkomen. Maar over een maandje of 2/3 kijk je er echt weer heel anders tegenaan. Je moet door de zure appel heen.

Ja het is ook moeilijk die hoop.. Ik kan de hoop alleen niet loslaten, dat is het probleem.
Ik wil hem eigenlijk ook helemaal niet loslaten..

Het klopt ook allemaal niet, ik denk gewoon dat er wat anders aan de hand is.. Dat denkt mijn moeder ook.. EN wel meer mensen in mijn omgeving. Daarom blijf ik al helemaal hopen..

En ik kan me ook echt niet voorstellen dat ik over een tijd helemaal zonder hem zit.. Zo vreemd.
Ik wil me dat ook niet voorstellen..
2/3 maanden is ook zo lang.. pff ik weet me geen raad..

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 12:16

Toch de moed hooghouden!
Ga leuke dingen doen.
Ook al voelt het nu alsof je er geen zin hebt je zal zien dat je b.v. een op een buitenritje met je paard even je zinnen kan verzetten.

Probeer juist niet aan hem te denken... dan maak je het alleen maar erger. Denk aan wat je hebt, niet aan wat je niet hebt.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 12:19

Het is gewoon eigenlijk onmogelijk om niet aan hem te denken..
Er zijn zoveel dingen die me aan hem doen denken.. ALs ik dezelfde auto zie rijden moet ik al huilen..Ben echt een hopeloos geval.
Alles ellende komt ook tegelijk.. Eerst kreeg mijn pony een ongeluk, toen kreeg ik een ongeluk, toen raakte ik mijn baan kwijt, nu zit ik un de ziektewet en nu maakt mijn vriend het uit.. Wat een hel

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 13:37

Een grote pot puree (met boter en een eitje door) met een lepeltje opeten is altijd troostend voor mij Clown

Van erwtjes moest ik gigantisch huilen toen mijn ex me liet zitten... zelfs weken later, toen ik me al heel wat beter voelde, kon ik nog geen erwtjes eten, vond ze zo aandoenlijk...