Laptop doet meer dan een half uur over opstarten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liedje

Laptop doet meer dan een half uur over opstarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 19:24

Ja, echt. Nagelbijten / Gniffelen
Voordat ik bij het scherm kom waarbij ik mijn wachtwoord kan intypen, is hij eerst een dik half uur bezig met updates configuren en updates ongedaan maken omdat ze niet zijn gelukt en weet ik veel wat allemaal meer. Nagelbijten / Gniffelen
Ben hier al mee naar de computer winkel geweest, zij hebben wat gedaan wat 1 keer goed ging, maar nu doet ie het weer. Verdrietig

Herkent iemand dit? Of nog beter, weet iemand wat ik er tegen kan doen? Haha!

Wendel

Re: Laptop doet meer dan een half uur over opstarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:25

Laptop bij de dixons weg?

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 19:26

Nee, bij een telefoonabbo combi. Lachen Het is een HP. Ja

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:26

miss ff accu eruit halen, dan aandoen

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:28

Oh oke, heb namelijk niet goede ervaringen bij de dixons. Heb zelf een Packard Bell en die doet het ook

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:29

haha ik ken 't.. had 't vorige week zelf.. zijn er ook mee naar de winkel geweest had meneer ook even in de instellingen geworstelt ( bij opstarten F10 ingedrukt en toen verder in die instellen gekeken) en wou ik daarna zelf nog aan zetten deed ie er weer zo lang over.. maar toen heb ik 'm even z'n "gang" laten gaan en nou start hij wel weer gewoon op.. misschien eens systeem herstel doen, dan zet je hem terug op 'n bepaald tijdstip Knipoog

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 19:32

pinuts schreef:
miss ff accu eruit halen, dan aandoen

En waarom is dat goed dan? Lachen

Wendel schreef:
Oh oke, heb namelijk niet goede ervaringen bij de dixons. Heb zelf een Packard Bell en die doet het ook

Ik denk dat het meer met de laptop zelf of de instelling te maken heeft, dan met de winkel. Ja Toch? Lachen

neverstop schreef:
haha ik heb 't.. had 't vorige week zelf.. zijn er ook mee naar de winkel geweest had meneer ook even in de instellingen geworstelt ( bij opstarten F10 ingedrukt en toen verder in die instellen gekeken) en wou ik daarna zelf nog aan zetten deed ie er weer zo lang over.. maar toen heb ik 'm even z'n "gang" laten gaan en nou start hij wel weer gewoon op.. misschien eens systeem herstel doen, dan zet je hem terug op 'n bepaald tijdstip Knipoog

Maar hoe weet ik dat dat ie niet te ver terug gaat ofzo?

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:36

kun je zelf bepalen,is het fijne daarvan, je krijgt 'n kalender te zien waar je 'n dag/datum kunt uitkiezen.. dus bijv als je sinds vandaag problemen dr mee hebt dat je hem 1 of 2 dagen terug zet dus op dinsdag bijv...

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:43

heb je een virus programma er op staan, dat vreet namelijk tijd bij het opstarten, vooral als je er veel op hebt staan, mijn vriend en ik hebben beide een laptop, hij heeft norton en ik avg, hij doet een dik half uur over het opstarten, ik 1 minuutje Clown

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:46

Norton is rotzooi Lips are sealed
heb ik zelf eens op de gewone pc gehad.. had gegeven moment 98 virussen drop hangen terwijl ik de Norton erop had! heb nou kaspersky en nergens meer problemen mee.. had toen ook 's wou ik de Norton draf gooien gewoon via software verwijderen maar bij die klere scanner blijft er altijd iets in je bestand 8ter waardoor je 'm niet helemaal eraf krijgt.. dus ik had me nieuwe virusscanner er op gezet (kaspersky) en kreeg niks maar eg niks meer gedaan dr mee.. hij openende helemaal niks meer...

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 19:48

neverstop schreef:
kun je zelf bepalen,is het fijne daarvan, je krijgt 'n kalender te zien waar je 'n dag/datum kunt uitkiezen.. dus bijv als je sinds vandaag problemen dr mee hebt dat je hem 1 of 2 dagen terug zet dus op dinsdag bijv...

Ik heb er echt al heel lang last van.. Scheve mond Dus dan zou ik hem vanaf het begin moeten zetten, maar heeft dat geen consequentie voor mijn bestanden enzo? Nagelbijten / Gniffelen

Dana01 schreef:
heb je een virus programma er op staan, dat vreet namelijk tijd bij het opstarten, vooral als je er veel op hebt staan, mijn vriend en ik hebben beide een laptop, hij heeft norton en ik avg, hij doet een dik half uur over het opstarten, ik 1 minuutje Clown

Ik heb AVG. Nagelbijten / Gniffelen

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:48

Dana01 schreef:

Grappig, ik heb juist deze problemen met AVG. En Zonealarm Firewall is ook niet meer wat ie geweest is, die heb ik dus meestal uit. Nu is mijn computer sneller.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:57

geen idee, was laatst met mijn laptop zo, waarom zou je het niet proberen?

MisterGi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 22:08

Wendel schreef:

Dixons is gewoon een winkel die laptops aangeleverd krijgt van de fabrikant, je hebt dan waarschijnlijk gewoon pech gehad dat je laptop een mankement had

Ontopic:
Kun je iets specifieker zijn wat die allemaal in dat half uur aangeeft? Desnoods een foto plaatsen ofzo?
Afhankelijk van wat die probeert te installeren kun je eens kijken of je een windows cd hebt, of een recovery cd, indien je die bij je laptop hebt gekregen, en die in het cdrom station te stoppen.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 22:15

Om wat voor updates e.d. gaat het? Als het om Windows updates gaat dan moet je de Microsoft update uitzetten waardoor alleen de Windows update overblijft.

Misschien anders je "probleem" eens googelen, meestal is antwoord het daar wel te vinden.