opleiding, maar vrijetijd?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lugnet

opleiding, maar vrijetijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 14:54

ik weet dat het hier fout staat maar ik kan niet overal een topic openen.

hoi allemaal
ik ben dinsdag onverwachts aan een opleiding begonnen, paardenhouderij. maar buiten schooltijd, wat moet ik hier doen? want woon namelijk op kamers, van maandag tot vrijdag. ik heb hier geen vrienden, paarden etc. waarmee ik me kan bezig houden. oke studeren, maar dat doe ik niet van 15.50 tot 22.00. en na de stad gaan, zonder geld wil ik liever ook niet. wel is er een computer zaal aanwezig, maar daar kan ik ook niet zitten totdat ik ga slapen. volgende maand word ik geopereerd, beenverlenging waardoor ik 9 maanden niet kan lopen. hierdoor kan ik hier geen verzorgpaard hebben, maar ik kan toch niet 9 maanden op me kamer zitten? het gaat vooral om nu, de komende 4-6 weken.

wie kan me helpen, waarmee kan ik me bezig houden? Pling (ik woon overigens in het buitenland)

Kaartje23

Re: opleiding, maar vrijetijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:26

Misschien met mensen van je opleiding wat afspreken (samen huiswerk maken, wat drinken). Of anders iets van een sport gaan doen wat geen geld kost: wandelen, fietsen, skaten. Ik weet dus niet of dat mogelijk is? Of dingen in de stad bezoeken (museum ofzo?). Ik bedenk maar wat.

lugnet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 16:44

ik ben zelf erg verlegen met contakt aanleggen met nieuwe mensen. maar stap voor stap gaat het beter. en ik kan het overigens prima met mezelf vinden. (klinkt misschien gek, maar het is zo) wandelen is een goede oplossing, nu kan ik het zometeen voor 9 maanden niet meer. ik heb hier nog geen fiets, maar die komt er wel zo snel mogelijk. ik ga nu naar buiten en een wandeling maken. het zou leuk zijn dat wanneer ik trug kom vanavond er meer mensen hebben gereageerd!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:49

het is niet de bedoeling dat je als je niet ergens kan posten dan maar ergens in t wildeweg gaat posten... het is niet voor niets dat je niet kunt posten daar... je moet eerst nuttige berichten plaatsen...

maar wat je kunt doen: zorgen dat je daar vrienden maakt waar je leuke dingen mee kunt doen of een verzorgpaard zoeken?

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:57

[PP] > [LZP]

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 23:41

Zodra TS voldoende berichten heeft, kan ze een topic openen. Hier dus een slotje.