Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Misterylady schreef:Super de Boer is ongeveer de duurste super van Nederland, dus boodschappen doen bij een andere supermarkt scheelt al veel.
Ik deed altijd boodschappen bij C1000 (80/90 euro per week) maar ga tegenwoordig naar Dirk. Nu ben ik gemiddeld 60/70 euro per week kwijt voor 4 personen (2 volwassenen en 2 kids). Ik breng dan voor een hele week mee.
) en nog ben ik bij de SdB altijd een smak geld kwijt. Laatst ook, wat brood, beleg, melk, bakboter, vruchtensap en wat lekkers, en zat zo aan de 40 euro! 

Babsiej schreef:Wij zijn met zijn 2en denk ik rond de 80-90 euro per week kwijt....
)
Dus kom je ook wel weer uit op ruim €100,- per week. Ligt er een beetje aan, soms doen we een keer in de week grote boodschappen en ben je tegen de €100,- kwijt en dan kan je weer een tijd vooruit met de standaard producten, maar we doen regelmatig nog boodschappen voor het eten van die avond (rijden langs de supermarkt als we naar huis gaan van werk). Dus het varieert wel een beetje. Wij zijn ook met 2 volwassenen en 2 katten overigens.
Janine1990 schreef:Ik zie hier echt lage bedragen.
Als ik zie dat mijn moeder thuis komt met boodschappen bij de AH en Aldi voor bijna 200 per week.
Dan zijn we met z'n 4en, en hebben we een hond en een kat.
Zelf laatst gekookt, en was voor 4 personen alleen een avondmaaltijd toch wel 12 euro kwijt..