Na de belofte van hyves dat hyves om 8 uur weer online zou zijn en de film where the hell is matt gekeken te hebben heb ik nog geen hyves
Wie deelt dit verdriet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.
Ik ga me er niet druk om maken.

En ik mis het ook! Zit nu op m'n werk, en zet dan altijd bokt en hyves open natuurlijk, even alles checken! Maar helaas, hyves is dood...
Mariannedeb schreef:Ik ontdek dit nu pas door dit topic
Ik ben meer boktverslaafd..
)

Wilawander schreef:Ik. Kan al dagen niet op Hyves komen. Maar schijnt niet iedereen last van te hebben, tenminste als ik mijn mailbox moet geloven.
Shaar schreef:Vroeger wist ik echt niet wat er nou zou leuk was aan Hyves. Maar helaas, ook ik ben tegenwoordig een verslaafde...En ik mis het ook! Zit nu op m'n werk, en zet dan altijd bokt en hyves open natuurlijk, even alles checken! Maar helaas, hyves is dood...
![]()
Dat wordt toch doorwerken vandaag.... 
Nadya schreef:Ik kan ook niet op hyves, maar kan het best een dagje missen, hoor.![]()
Afgelopen weekend waren ze ook al bezig, nou ja, dan ga ik toch wat nuttigers doen.
Shaar schreef:Vroeger wist ik echt niet wat er nou zou leuk was aan Hyves. Maar helaas, ook ik ben tegenwoordig een verslaafde...En ik mis het ook! Zit nu op m'n werk, en zet dan altijd bokt en hyves open natuurlijk, even alles checken! Maar helaas, hyves is dood...
![]()
Wilawander schreef:Ik. Kan al dagen niet op Hyves komen. Maar schijnt niet iedereen last van te hebben, tenminste als ik mijn mailbox moet geloven.