Groetjes van RunningKawa

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

druppeltje

Groetjes van RunningKawa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 22:16

Hoihoi,

Ik heb via het profiel van RK een email gestuurd (toch handig dat bokt nooit iets weggooid van iemand, zelfs is deze geband).
Ze snapt er zelf niets van wat er is gebeurd. Ze heeft alleen een email gehad met dat ze permanent is geband wegens hacken.
Ze gaat ervanuit dat er een fout gemaakt is, en dat ze zo weer terug kan.

Ik denk en hoop dat er gewoon sprake is van miscommunicatie.
Laatst bijgewerkt door druppeltje op 20-08-08 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

terorita

Re: Groetjes van RunningKawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:17

laten we hopen dat het een foutje is..
en rk gewoon weer terug op bokt kan komen!!

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:18

vind het ook echt niks voor RK ook al ken ik dr niet Huilen van het lachen
Dit topic zal ook wel niet weer mogen..

Maar ik steun RK Huilen van het lachen

dennisje

zou je van haar niet zeggen dat ze zou hcken kunnen ze dat niet goed uitzoeken via ip adressen ofzo? doe haar maar de groetjes

potverdikkie

Nou, jeetje RK hoop inderdaad dat het een foutje is, en dat we je snel weer terug zien!!

Ayasha
Blogger

Vreemd verhaal vind ik het. Ik zie RK niet in staat om te hacken, maar ik zie het beheer ook niet in staat om er zo maar op los te bannen...Misschien toch nog maar eens dubbel checken mods/beheerders?

Twiggy2008

Doe haar de groetjes maar terug en ik snap er ook niets van en kan me ook niet voorstellen dat zij zich met dat soort zaken bezig houdt. Ik mag hopen dat bokt dit goed uitzoekt. Ik lees allemaal vreemde zaken in diverse topics en vraag me echt af wat er aan de hand is........

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:19

Echt,hier valt mijn mond pas van los! No Cheer

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:20

Wat een vreemde bedoening... RK zou iemand anders account hebben gebruikt? Waarom? Vind het heeeeeel vreemd, zal mij benieuwen wat er voor uitleg over zal komen....

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:21

Anoniem

Wat een verhaal plotseling zeg... Ook groetjes van mij en wie weet tot ooit!

Aradis

Zammie schreef:
Wat een vreemde bedoening... RK zou iemand anders account hebben gebruikt? Waarom? Vind het heeeeeel vreemd, zal mij benieuwen wat er voor uitleg over zal komen....

Wat is dit?!!!! Waarom is RK geband?

Eline schreef:
Wat Karl zegt klopt, individuele sancties worden niet besproken op Bokt. Maar omdat we goed begrijpen dat veel mensen RunningKawa gaan missen en de term 'hacken' dubbel opgevat kan worden een korte uitleg. In dit geval bedoelen we met hacken het 'raden' van een wachtwoord van een andere gebruiker mee. RunningKawa heeft de regels van het forum overtreden: een account is strikt persoonlijk, het is niet toegestaan en not done om van iemand anders zijn account gebruik te maken, zeker zonder toestemming van die persoon. RunningKawa was op de hoogte van die regel en heeft er toch bewust voor gekozen om deze te overtreden. Omdat wij dit een zeer grove schending van de regels vinden, hebben we voor een BOT gekozen.

Knipoog Das de uitleg denk ik Tong uitsteken

delerium

Inderdaad Marjo,

Wat is dit?!!!! Waarom is RK geband?

Eline schreef:
Wat Karl zegt klopt, individuele sancties worden niet besproken op Bokt. Maar omdat we goed begrijpen dat veel mensen RunningKawa gaan missen en de term 'hacken' dubbel opgevat kan worden een korte uitleg. In dit geval bedoelen we met hacken het 'raden' van een wachtwoord van een andere gebruiker mee. RunningKawa heeft de regels van het forum overtreden: een account is strikt persoonlijk, het is niet toegestaan en not done om van iemand anders zijn account gebruik te maken, zeker zonder toestemming van die persoon. RunningKawa was op de hoogte van die regel en heeft er toch bewust voor gekozen om deze te overtreden. Omdat wij dit een zeer grove schending van de regels vinden, hebben we voor een BOT gekozen.