Binnenkort hebben wij een feest met als thema: Wat je vroeger altijd al had willen worden!
Nu weten jullie ook vast al wel wat ik wil gaan vragen: Weten jullie nog leuke ideeen voor outfits?
Groetjes Regina
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(alleen de eerste is nog van toepassing
)
Dat je topamazone wilde worden ofzo.
Je hebt vast wel een droom gehad wat je wilde worden maar wat niet is gelukt. Of ben je geworden wat je altijd al had willen worden? 
) maar ik zou eerder gaan voor iets als dierenarts of archeoloog. Vaak is het helemaal niet zo ingewikkeld om echt stereotype kleding te bedenken bij een beroep. En als dat niet lukt, bedenk dan eens hoe je zo'n beroep uit zou beelden als je het zou moeten tekenen. Welke attributen zou je daarbij gebruiken? Et voila, daar heb je de spullen die je nodig hebt 
MoonChloe schreef:Nou heel simpel wie wou je vroeger zijn of wat wou je vroeger zijn?
Ik weet dus niet wat je wou zijn..
Voor mezelf weet ik het wel, ik zou dan pippi langkous zijn of een dokter... of ANKY(alleen de eerste is nog van toepassing
)
Tamara schreef:Zou dan eerst es gaan bedenken wat je vroegah wilde wordenJe hebt vast wel een droom gehad wat je wilde worden maar wat niet is gelukt. Of ben je geworden wat je altijd al had willen worden?
Ben benieuwd wat je ervan maakt
kijk secretaresse kan ook nog wel, als nood hahahaha

of heks ofzo.
misschien heb je er wat aan haha
Mara schreef:MoonChloe schreef:Nou heel simpel wie wou je vroeger zijn of wat wou je vroeger zijn?
Ik weet dus niet wat je wou zijn..
Voor mezelf weet ik het wel, ik zou dan pippi langkous zijn of een dokter... of ANKY(alleen de eerste is nog van toepassing
)
ja maar ik wilde heel veel en om nou als vee-arts verkleed te gaan, vind ik ook niet helemaal wat

En je bent geniaal

Toekie schreef:Ik wilde vroeger altijd 'een beschaafd meisje' worden.
nu alleen nog een politiehond pak vinden
), je kunt altijd nog als 'Mama' met een Babyborn en een plumeau ofzo
(Dat was de droom van mijn vriendin
)