Het gaat me er hierbij niet om de boodschappen die je zelf in de kar inlaad en dan laat bezorgen, maar echt om de service zoals Albert.nl waarbij je zelf de deur niet uit hoeft!
Uiteraard ben ik ook nieuwsgierig naar kleinere bedrijfjes die een soortgelijke service bieden.
Ik ben nieuwsgierig naar:
- Hoe vaak je dat gedaan hebt, of hoe regelmatig je dat dan doet?
- Hoe gaat het bestellen/bezorgen in zijn werk?
- Wat je motivatie is om te laten bezorgen?
- Welke kosten zitten er aan verbonden, en wat vind je hiervan?
- In welke regio zit je?
- En wat vind jij nu belangrijk bij een dergelijke service?
Voor de mensen die er nooit gebruik van hebben gemaakt, zou er voor jou een reden zijn om dit in de toekomst eventueel wel te gaan doen? Bijvoorbeeld als het betaalbaarder zou zijn? Sneller? Meer op jouw tijden aangepast?
Ik heb zelf wel eens gebruik wíllen maken van een dergelijke service, maar Albert.nl bezorgd hier (Zwolle, grote stad n.b.) niet
En voor zover ik weet zijn er geen alternatieven 
Brand los! Ik hoop op een leuk topic met meningen en ervaringen, en zonder geruzie tussen de mensen die hier gebruik van maken en de mensen die het lui en geldverspilling vinden
Ik heb een hekel aan boodschappen doen en dan vooral aan mensen die dat voor de lol lijken te doen. Elk potje bestuderen, met hele families naar de supermarkt gaan, discussies gaan voeren over wat vanavond te eten en de doorgang met hun karren versperren....
Ik zou er zelf best gebruik van maken, heb echt een enorme hekel aan de drukke supermarkt waar iedereen het karretje tegen je op loopt te beuken (sorry, gefrustreerd
). Maar zolang ik nog overdag de tijd heb om boodschappen te doen, doe ik dat gewoon in de winkel zelf.
. Het zijn vaak oudere mensen, mensen die geen auto hebben of om een bepaalde reden aan huis gekluisterd zijn (bijv. medische redenen) of simpelweg mensen die een hekel hebben aan boodschappen doen.