Problemen met Pinnacle studio 11 (Videobewerking)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aronneke

Problemen met Pinnacle studio 11 (Videobewerking)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 09:30

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik ben er al een aantal uren mee bezig geweest en het moet van het weekend af zijn.

Het volgende:

Vroeger had mijn vader een familie film van hem en zijn familie (40 jaar geleden) op Super V8, dan die dia's. Om deze te beschermen en te bewaren heeft hij die film ongeveer 10 jaar geleden afgespeeld op een diaprojector en met een videocamera (met band nog) opgenomen, en zo op een videoband gezet. Recent hebben wij een video/dvd speler gekocht en was het mogelijk om de film van videoband op dvd op te nemen. Zo gezegd zo gedaan, allemaal goed.

Tot dat ik de dvd in mijn computer stop. Afspelen met mediaplayer etc, geen problemen allemaal. Maar nu gebruik ik het programma Pinnacle studio 11 om het te bewerken. Eindelijk die film geupload (duurt 1 uur en 20 minuten). Dus dan staat er een klein plaatje van die film links boven aan bij je album. Wanneer ik vanaf deze plek wil afspelen is het nog geen probleem. Vervolgens ga ik was scenes knippen. Gaat ook goed. Tot datik die scenes naar beneden sleep naar het Storyboard. Ze staan er wel, maar vanaf dat duurt iedere scene die daar staat bij mij nog maar 0.01 seconde, terwijl de scene boven in toch echt onvgeveer 10 seconde duurde.

Dit doet mijn programma alleen bij deze film op dvd en niet bij mijn films opgenomen met mijn nieuwe digitale camera. Weet iemand wat het probleem is en hoe ik dit oplos??

Alvast bedankt!

aronneke

Re: Problemen met Pinnacle studio 11 (Videobewerking)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 11:46

Ik heb al een alternatieve optie gevonden. Simpel met CTRLC CTRLV doet hij het wel, maar weet iemand waarom het op de normale manier met het slepen niet gaat??