Geen verhaal over mijn leven.
Maar een probleem met mijn lengte.
Ik ben een 18 jarige meid met een lengte van ruim 1.90 (hierna zijn we gestopt met meten) en ik baal vreselijk!
Ik houd van uitgaan, maar mijn avond wordt bijna altijd wel verziekt door van die mensen die je dan aan staan te gapen alsof je een of ander ding bent.
Ook heb ik hierbij een shoenmaat van 47. Geen leuke schoenen voor mij, zoals heerlijk ballarina's ofzo
Kleding is ook een ramp, dit omdat ik ook nog stevig ben. Miss etam is mijn enigste winkel waar ik broeken kan vinden. Shirts zijn door mn figuur ook niet leuk (maar xl/xxl) om te kopen.
Binnekort komen de winterjassen weer. Dit wordt weer een vreselijke ramp. Net als de gehele winter collectie (shirts met korte mouwen enzo). Heb er nu al zo geen zin in
Zelfs bij Miss Etam is dit niks. Hooguit 4 jassen, waar ik dan uit kiezen kan. En zelfs dan willen ze de moeite niet nemen je even te bellen als ze het binnen hebben.
Wie o wie kan me uit mn dipje halen en weet misschien winkels met leuke kleding voor lange maten, grotere maten en groote schoenen (1 van de 3 mag ook hoor
)Bedankt voor het lezen!

Ook zeer vriendelijke mensen, een echte aanrader! (Weet niet tot welke maat ze gaan, maar ze hebben nu ook een eigen merk dacht ik, dus je kunt sowieso altijd eens vragen)
. Maar dat zou heel goed kunnen. Hellevoet is niet zo groot en heeft weinig om uit te gaan, dus daar dan maar
.