Ik wil hem terug!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

L0veJ0la

Ik wil hem terug!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 19:32

Heej allemaal,

Gister heeft mijn vriendje uit gemaakt via msn en dat hij niks meer op mij voelt..
Gister en vandaag heb ik zo harder gehuild achter aan de pc..
Ik wil hem zo graag terug hebben, ik kan echt niet zonder hem en hij is mijn eerste vriendje..
we zijn al 2 jaar en een halfjaar verkering...
Mijn wereld is ingestord..
Ik blijf vechten tot ik hem terug heb..

wat moet ik nou dan doen

Mitchall

Re: Ik wil hem terug!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 19:35

Is een jongen dit nou waard, meid zet je er boven op ! Pling
Hij is je vast niet waard, je moet het negeren en gewoon verder gaan.. ps; heeft hij gezegd waarom hij het heeft uitgemaakt ?
en wat een stom joch, uitmaken via msn, nogmaals; hij is je niet waard ! Clown
Je kunt vast wel betere jongens krijgen, dus zit daar maar niet over in..
Naja, veel succes ermee hè

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 19:38

Je moet niet vechten tot je hem terug hebt! Dan heb je dus een jongen die niks voor je voelt.... Knipoog

Kom op zoek afleiding, ga leuke dingen doen. Het klinkt stom nu maar over een poosje voel je je echt stukken beter hoor!!

Liever geen vriendje dan eentje die mij helemaal niet leuk vindt!!

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 19:40

dat vind ik echt wel moeilijk en ik ben best wel bang dat hij mij nooit meer wilt terug nemen hij zei dat weet ikniet..

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 19:40

Meis, wat erg voor je Ach gut ..

Maar ik zou geen overhaaste beslissingen maken nu, ik heb in dezelfde situatie gezeten, was er ook van overtuigd dat ik voor hem zou gaan vechten, maar heb daar vanaf gezien. Laat je verdriet even een paar dagen bezinken en als je dan over de eerste grote schok heen bent, ga dan nog eens bedenken wat je echt wilt.
Wil je echt voor hem vechten? Bedenk je dan dat er consequenties zijn. Het kan misschien goed aflopen, maar als hij echt geen gevoelens meer voor je heeft, is die kans klein. Je loopt door voor hem te gaan "vechten" heel erg het risico dat hij jou gaat haten, helemaal geen contact meer met je wilt.

Ik weet dat je dit nu niet wilt horen, dat wou ik ook niet, maar er zijn zoveel jongens.. En als jullie echt bestemd zijn voor elkaar, dan komt het wel weer goed, maar reken er niet op. Sterkte ermee....

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 19:44

wat een L*L... Het na 2,5 jaar uitmaken via msn..
Dat vind ik dus echt niet kunnen he!! Had hij een goede reden? Weet je zelf waarom?

Niet achter hem aan gaan, dat vinden jongens er onaantrekkelijk. Gedraag je heel volwassen en koel naar hem. Laat zien dat je heus wel je eigen boontjes kunt doppen, en als hij niet meer wil en zo onvolwassen wil doen. Prima... Geen contact zoeken, en niet mailen, bellen, smsen, msnen...

Gooi hem even helemaal weg.. Ik heb heb ook gehad. En dit advies werkte echt heel goed. Missen doe je waarschijnlijk voorlopig nog wel even hoor!

Sterkte Ach gut

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 19:45

wat vervelend voor je maar je moet hem niet terug willen..
jij bent toch beter waard dan een jongen die niks voor je voelt en het op zo n manier uitmaakt?

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 19:46

maar ik kan hem echt niet loslaten echt niet..

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 19:47

Als hij aangeeft dat ie niks meer voor je voelt kun je je daar beter bij neerleggen. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker door achter hem aan te blijven lopen....HIj gaat zich hierdoor alleen maar aan je ergeren. En als hij wel nog gevoelens voor je heeft komt het vanzelf goed. Ik vind het wel echt niet kunnen dat hij het via MSN uitmaakt.... Veel sterkte meid!

Rashja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 19:48

Jongen die het op z'n laffe het uit maakt.
Is het niet waard.
Het verdriet slijt wel weer.
Hoe moeilijk het nu ook lijk.
Ga lekker met je pony aan de slag of ga lekker gezellig met een vriendin iets doen.
Zoek lekker afleiding.
Ik heb het ook een keer mee gemaakt.
Alelen die jongen maakte het uit via een smsje.
Waarom hij was bang voor mijn reacie.
Ben nog nooit zo kwaat geweest.
Eerst wilde ik hem niets liever terug.
En dit gevoel heb ik heel lang gehad.
Tot dat ik hem 8 jaar later weer tegen kwam.
Zo wat was ik blij dat ik niets meer met hem had.

Wat Inujojo zeg klopt.
Je kunt hem het best gewoon even met rust laten.
Als je te veel aan hem gaat hangen is de kas groot dat je straks ruzie krijgt.

Sterkte

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 19:49

wel doen, ik heb ook 3 weken lopen janken... En het helpt niks.. Hoe volwassener je je gedraagd. Hoe interesanter je overkomt. Als je je aan zn voeten gooit, ben je waarschijnlijk niet interessant maar irritant.

Doe net of je het goed opneemt. En je gedraag je zelfs een beetje arrogant.. Dat mag best.
En thuis savonds in bed, mag je lekker huilen Vork Niet tegen hem doen. Dat vinden ze echt niks geloof me maar.

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 19:49

Heel vervelend.. weet precies hoe je je voelt.
Ik heb het gister uitgemaakt met me vriend omdat hij me heeft bedrogen.. we hadden 1 jaar en 2 maanden.
Kan ook écht niet zonder hem, en kan hem niet loslaten..
Heb zo de neiging om weer in ze armen te kruipen.. maar aan de andere kant ben ik ook weer héél kwaad..

Ik zou hem de tijd geven om rustig na te denken.
Want hij kan niet bij je blijven terwijl het gevoel weg is, dan houden jullie je allebei voor de gek.
Als jullie echt voor elkaar zijn bestemd komt hij wel weer terug.. daar is waar ik nu in geloof en op wacht Lachen

Sterkte!

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 19:52

Sonja_ schreef:
Heel vervelend.. weet precies hoe je je voelt.
Ik heb het gister uitgemaakt met me vriend omdat hij me heeft bedrogen.. we hadden 1 jaar en 2 maanden.
Kan ook écht niet zonder hem, en kan hem niet loslaten..
Heb zo de neiging om weer in ze armen te kruipen.. maar aan de andere kant ben ik ook weer héél kwaad..

Ik zou hem de tijd geven om rustig na te denken.
Want hij kan niet bij je blijven terwijl het gevoel weg is, dan houden jullie je allebei voor de gek.
Als jullie echt voor elkaar zijn bestemd komt hij wel weer terug.. daar is waar ik nu in geloof en op wacht Lachen

Sterkte!

Okeej dus ik moet hem de tijd geven om rustig na te denken.. en dus moet ik wachten op hem tot hij bij me terug komt?

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 19:56

Dat zou ik wel doen ja.
Als je je aan hem opdringt heeft hij ook geen tijd om na te denken.
Want hij kan nu wel verder gaan met je, maar hij zegt dat hij geen gevoel voor je heeft.
Dan heeft het toch niet zo veel zin?

Ik zou echt op hem wachten.
Als hij veel om je geeft komt hij echt wel terug Lachen

Heb je nog wel contact met hem ?

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 19:59

Sonja_ schreef:
Dat zou ik wel doen ja.
Als je je aan hem opdringt heeft hij ook geen tijd om na te denken.
Want hij kan nu wel verder gaan met je, maar hij zegt dat hij geen gevoel voor je heeft.
Dan heeft het toch niet zo veel zin?

Ik zou echt op hem wachten.
Als hij veel om je geeft komt hij echt wel terug Lachen

Heb je nog wel contact met hem ?

Ja ik contact met hem nog steeds op msn en ook vooral smsjes.. en ook cammen..
Maar ik wou met hem in het echt praten en hij zei dat ik een tijd gewoon neem.. en komt alles weer goed met mij en hem.. zei hij dat..

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 20:02

Had ik ook met mijn eerste vriendje, het voelde alsof mijn wereld ook instortte en ik heb een week om hem gehuild, maar toen realiseerde ik me dat het tijdverspilling is om zo over een jongen in te zitten, er zijn nog genoeg leukerds toch! En nu heb ik een nieuwe vriend, en het gaat super en ik denk absoluut niet meer aan me ex.

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 21:27

Wat een ontzettende miet is het! Dat hij het ten eerste uitmaakt via msn, geen reden noemt en verwacht dat jij na 2,5 jaar wel vrede kunt hebben met zo'n afsluiting als dit?

Meid je moet hem niet terug willen. Ga huilen, stort alles eruit, wees kwaad over zijn aanpak van het uitmaken, flikker er alles uit.

Mijn advies, zoek geen afleiding, huil net zo lang door tot je niet meer kunt. Met afleiding stel je het uit. Ik ging pas na 3 maanden keihard huilen na een relatie die kapot ging. Omdat ik al die tijd voor afleiding had kunnen zorgen door leuke uitstapjes.

De klap krijg je altijd dus gooi het eruit en vergeet die rotzak! Ach gut

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 21:31

Tjah lastig zoiets.. Erg banketstaaf dat die het heeft uitgemaakt via msn, een beetje kinderachtig eigenlijk. Zoals al werd gezegt; hij is je niet waard! Laat hem lekker gaan, hij heeft het niet voor niks uitgemaakt.. Dat zegt al genoeg, ik denk dus niet dat hij het nog eens wil proberen als die het heeft uitgemaakt.
Afgelopen week heb ik het uitgemaakt met me ex, we hadden 2 jaar een serieuze relatie met elkaar, allebei nog nooit zolang wat gehad. Hij wil me eigenlijk ook terug en wil het nog eens proberen met me, maar ik heb al zolang nagedacht over deze beslissing, ik ben blij dat ik hem uiteindelijk heb genomen. Er zijn genoeg jongens, geen hand vol maar een land vol!
Zoek lekker afleiding, en binnen de korste keren heb je het er al lang niet meer zo moeilijk mee.
Ga hem echt niet achterna lopen! Dit heb ik ook een keer bij een ex gedaan, ik wou hem ook terug.. na een tijdje zag ik in dat het echt geen nut meer had dus heb ik me er maar bij neergelegt. Ik weet hoe moeilijk het is, praat er veel over dat lucht op. Maar ga door met je leven! Leg je erbij neer dat het uit is.