een aantal weken geleden heb verteld dat ik een nieuwe vriend had. nou.. dat was maar voor korte duur. gisteren hebben we besloten dat we niet bij elkaar passen en dat het over is. wel blijven we vrienden. ik irriteer me heel erg aan zijn laksheid en slordigheid. zijn huis is net een varkens hok zo vies. ik kan daar niet mee leven. hij vind het schijnbaar meevallen en zegt dus dat het mijn probleem is dat ik er mee zit. hij transpiereerd nogal en dat is natuurlijk vervelend, maar zorg dan wel voor higiene. hij verschoont zijn bed als het hem uitkomt. niet standaard 1 keer per week( en ik vind als je zo transpireerd moet het 2 x per week). ook loopt hij in oude afgetrapte kleding. terwijl hij ook nette overhemden heeft, maar die wil hij niet aan want anders moet ie ze strijken. ik zorg er altijd voor dat ik netjes gekleed bij hem kom. ook loopt op altijd op oude kapotte slippers. terwijl hij hele nette schoenen heeft staan. de muren van zijn huis zijn geel van het roken wat hij doet. zelf de bovenverdieping is zo geen. het behang is over afgekrabt door de katten. gordijnen heef hij niet. ook de plafons zijn vergeeld. hij zou stoppen met het vele drinken wat hij doet, hij begint smiddags om 1 uur aan het bier of wijn. hij zou stoppen met roken. voor allebei heeft ie steeds weer een andere smoes. gisteravond ben ik naar hem toegegaan om te praten en toen lag het huis bezaaid met lege bierblikken. ook zat zijn asbak vol met peuken. hij zegt nu geen geld meer te hebben voor eten, maar hij koopt dus wel bier wijn en shag. nee, ik ben het helemaal zat. hij wil niet veranderen en ik kan zo niet met hem leven. we gaan als goede vrienden door maar een relatie word het nooit meer. het is beter zo...