Man is dat balen zeg...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Isabonny

Man is dat balen zeg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-08 18:01

We zijn bezig aan onze nieuwe schuur.
Nu is het dak zo hoog, daar hebebn we een hoogwerker of iets dergelijks voor nodig om er fatsoendelijk aan te komen.
We wilden dit weekend eraan verder gaan.
Nu kost een hoogwerker € 130 per dag, maar ze waren allemaal verhuurd Frusty
Dus zoeken op MP naar een hef voor achter op de tractor.
Staat er eentje te koop voor niet te veel geld.
Wij bellen om 12 uur of we mogen komen kijken.
Dat was goed, maar dat kon pas om 15.00 uur; dus wij een paar uur later 25 km heen, ding bekeken, ging 4 meter hoog, perfect!
Wij willen hem dus hebben en bespraken hoe we hem wilden vervoeren, zegt die jongen: Ja maar, jullie kunnen hem nu nog niet hebben. Ik heb hem dit weekend nog nodig Hamer Hamer . Volgende week kunnen jullie hem pas hebben. Anders moet ik me weer iets gaan huren om de balen op de kar te krijgen. Dat schiet ook niet op.

Nou JAAAH, wat zet je dat ding dan al te koop! Waarom zei hij dat dan niet toen we belden? Dan hadden we verder kunnen kijken, want om 3 uur zijn de meeste mechanisatiebedrijven ook al dicht!
Kunnen we nu nog niks dit weekend.
Ik had dus ook een man met een humeurtje op zerooo.

Zegt die man ook nog: Ja, ik ga wel niks vasthouden! Dat deed helemaal de deur dicht. We mogen hem wel kopen en betalen, maar meenemen ho maar!

Zeggen ze wat over kopers die niet komen opdagen, verkopers kunnen er ook wat van Koe

Moelie

Re: Man is dat balen zeg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 18:06

Wat een aso zeg! Daar zou ik ook gigantische van balen.. Ik had er echt wel boos op gereageert als ik hoorde dat we hem nog niet meteen mee konde nemen, ik had iig op zijn minst gevraagt waarom die dan in godsnaam al te koop stond.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 18:12

Nou ja zeg! Lekker asociaal, zet dat er dan ff bij of zeg het in ieder geval aan de telefoon. Nu rij je voor niks, zeker omdat hij hem niet vast wil houden ook voor na het weekend Boos!

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 18:17

Raar dat hij niks heeft gezegt!
ik snap wel dat hij het eerder op MP heeft gezet. Die dacht waarschijnlyk dat er niemand geintreseert is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 20:30

Balen dat je 'm niet meteen kon hebben. Waarschijnlijk idd wat Lovey_ou ook al zegt, niet verwacht dat er zo snel iemand om zou komen.
Maar... eerlijk gezegd ook niet echt snugger van jullie zelf om te denken dat je een hoogwerker niet hoeft te reserveren... Knipoog
Kon je niet een zelfbouwsteigertje huren bij de Gamma ofzo? Vier meter is nou ook weer net echt een onoverkomelijke hoogte...

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 10:31

ik had hem gewoon meegenomen hoor.. Haha! hoogwerker aan de trekhaak en rijden maar..

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 10:38

Hebben ze qua verhuur bij de Boels niks dan? Ik weet dat ze bij de Praxis een klein assortiment van Boels verhuren en voor het grotere werk kun je bij Boels zelf huren.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 12:23

nou das wel vervelend zeg, had hij beter ff aan de telefoon kunnen melden want dan had je dat stuk ook niet gereden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 12:25

Da's ook niet netjes.. Had ie net zo makkelijk even aan de telefoon kunnen zeggen.

Sommige mensen. Clown

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 12:32

Oh ken dat ja hebben wij laatst ook gehad .
We wilde een niewe auto op mp zitten kijken leuke auto gevonden .
24 kilometer gereden en we wilde de auto erg graag hebben .. Dus mijn vriend vraagt of ie mee wil naar het postkantoor om de boel over te schrijven zegt de man nou ik heb hem tot volgende week donderdag nog nodig en heb net de tank gevuld .
tja vervelend dachten wij en we zijn naar huis gereden .
onderweg kwamen we langs autobedrijf en zagen we zon zelfde auo staan met zonnedak jonger en nog goedkoper ook dus hadden we uiteindelijk die gekocht ( deze kon wel ineenkeer mee ) .
Dus we bellen de mensen van de eerste auto af en die waren me toch boos omdat we hem niet meer wilde .
Heb wekenlang boze mailtjes en smsjes gehad .

Als ik iets te koop zet ben ik blij als mensen het in 1 x mee willen nemen en ga echt niet zeuren dat ik het zelf nog nodig heb .

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 20:41

We zijn echt niet op het laatste moment op zoek gegaan naar een hoogwerker. Ik mag dan wel blond zijn Haha! , maar zo erg toch ook weer niet.

We konden echter ook niet weken van te voren zeggen wanneer we hem precies nodig zouden hebben. Dus konden we ook niet reserveren. Vandaar dat hier in de buurt dit weekend alles al weg was. Het was natuurlijk ook goed weer dit weekend, dus iedereen gaat weer aan het werk.

4 meter is niet onoverkomelijk, dat is waar, maar het dak ik 6 meter hoog, dus 4 meter gaat net, iets hoger zou nog beter zijn.

Als die man niet verwacht had dat er zo vlug kopers zouden komen, dan had hij het tenminste toch kunnen zeggen voordat we die rit maakten en niet pas als we daar zijn.

Maar ja, hopenlijk lost het zich vanzelf op: we hadden vandaag een buurt-BBQ en kwamen met de schuin-overbuurman aan de praat. Blijkt die een steiger van 7,5 meter hoog te hebben die we mogen lenen Afgod .
Dan zitten we zeker hoog genoeg en is het nog gratis ook nog Haha! . Nou ja, een flesje wijn en bloemen is dan ook nog vlug gehaald Pling .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 20:43

Super, komt het toch nog goed. Sterker nog, 't is beter!

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 20:50

In ieder geval goedkoper!