Ik ben net wakker, vandaar dat ik de droom nu alvast typ, anders vergeet ik hem,
het is een ontzettend rare droom, en misschien dat iemand hem kan ontcijferen?
Het is een lang verhaal, ik kan me voorstellen dat je de moeite niet wil nemen op hem te lezen,
Maar het is best een grappig/raar verhaal.
Citaat:Vanaf waar ik me het nog kan herinneren is dat ik overdag aan het joggen was met twee mannen, en één paard in de bergen, een van die mannen was de ruiter, maar het paard draafde los. Niemand had hem vast, hij liep gewoon zelf, hij had wel een zadel en hoofdstel om. Vervolgens zagen we de zee, en het paard gallopeerde als een gek richtig de zee, en wij rende hem achterna om ook een duik te nemen, ik herinner me nog dat ik heel hard op het water klapte, en dat ik vervolgens gewoon op mn rug kon drijven, maar er waren ineens geen golven meer.. Ik had mijn ogen dicht, en toen ik ze open deed was het opeens nacht, en zwom ik ineens met hele andere personen, met mijn beste vriendin, en nog een andere jongen, ik kan me niet meer herinneren met wie. Ik weet nog dat de zee warm aanvoelde, en we kwamen onderweg nog anderen tegen.
toen we uit het water gingen, hadden we wel ineens kleren aan, en toen was ik opeens op een station. We liepen verder om richting een camping te gaan, onderweg kwam ik twee jongens tegen (Een van die jongens vond ik in Reality een tijdje terug leuk, ik noem hem even Arie) Ik raakte met ze aan de praat,
Ik zou bijna met Arie zoenen, maar toen kwam mijn moeder eraan, helemaal ongerust, ze had me al de hele nacht gezocht, en ik moest nu naar huis.. vanaf daar mis ik een stukje, maar toen lag ik opeens in mijn tent, met drie vriendinnen, en die twee jongens waren ook in onze tent, maar zij waren er stiekem, dus we hadden hun verstopt voor onze ouders.
S'ochtends kwam er een vrouw met zwarte krullen op een scooter, in mijn droom was dat ineens mijn moeder, of in ieder geval iemand die op ons paste. Ze vroeg wat 'daar' lag, en wees naar de plek waar die jongens waren verstopt, we zeiden dat het kleren waren, maar toen wou ze gaan kijken, toen heb ik haar weg geduwd. vanaf daar mis ik weer een stuk, en toen belandde we ineens in een auto, we reden ín een tornado, maar hij was niet zo heftig, we konden gewoon rijden, maar ik weet wel dat we er middenin/naast reden.
Vanaf daar mis ik weer een stuk, maar toen werd mij ineens verteld, ik weet niet meer door wie, dat onze hond Quinsy een puppy had gekregen, het ging niet goed met haar, het was kantje boord. (Quinsy is in reality mijn hond, van elf, maar ze is gecastreerd, in de droom was dit ook allemaal het geval, daarom was het zo raar dat ze een puppy had) Arie was bij me, en ik ben toen naar Quinsy gerend, ze lag onder een deken, met een zwarte puppy naast zich. Quins lag er heel ziek bij, en ik moest ook ontzettend huilen, Arie steunde mij gelukkig wel.
Van het een op het andere moment was ik weer vrolijk, tot dat mijn beste vriendin me vertelde dat zij die puppy kreeg, ik was diep van binnen ontzettend kwaad en jaloers, ik vond dat dat niet kon, de hond waarmee ik ben op gegroeid lag op sterfen omdat ze een puppy kreeg, en die werd dat gewoon aan mn beste vriendin gegeven, dat kón gewoon niet vond ik. Toen ben ik boos naar mijn moeder (toen was het wel weer gewoon mij Reality moeder zeg maar, niet meer die vrouw met zwarte krullen) gegaan, en gezegd dat wij die puppy zelf moesten houden etc ..
Toen zat ik ineens op een kantoor, en ik kreeg van mijn baas geld, en ben toen zat ik ineens op hele drukke rotonde, in een bushokje, en toen was ik Quinsy aan het opereren, (dit stuk is heel raar, klopt niets van) Ik was met nog meer mensen, maar daar had ik geen oog voor, ik was druk aan het operen, de puppy, of eigenlijk puppy's waren toen nog een embryo, en op een een of andere manier moesten die eruit oid, ik weet eigenlijk niet waarom ik aan het opereren was. We kwamen tot de conlusie dat het er twee waren, ze waren tweeling. ik heb de embryo's er nog uitgehaald, ze bekeken en weer terug gelegd (ik weet dat dat in Reality niet kan, maar in dromen kan alles) daar stopte mijn droom ook zo'n beetje..
Het is een heel vaag verhaal, maar het gevoel was zo sterk.. ik werd wakker en d8 echt dat onze hond een puppy had, en zou gelijk naar beneden stormen .. vooral het angst gevoel voelde ik heel sterk aan in mijn droom, kan iemand misschien vertellen wat deze rare droom betekent?

maar sommige mensen weten wel te verklaren aan de hand van een internet site dacht ik wat mijn droom betekent, ik weet die site niet

)
. Hij zei'Nou ik koop wel een menpony voor je.
Opzich is het best een ludieke droom, maar ik heb nu echt wel schrik. Als je bedenkt dat ik niet naar horrorfilms kijk omdat ik dan niet slaap, kan je geloven wat zo'n levensechte nachtmerrie voor effect op me heeft. De rest van de 'nacht' heeft mijn lampje blijven branden.
Maar zo onleesbaar is het toch niet, ik versta jullie oom en zo ook wel.