Sweet 20 party!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elbeauty

Sweet 20 party!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 12:29

Omdat mijn vriendin en ik dit jaar allebei 20 jaar worden willen wij een sweet 20 party geven. Het zal natuurlijk niet groots worden zoals op tv maar we willen het toch wel zo organiseren dat het een goed feest zal worden.
We hebben al een locatie en een thema de lokatie is onze achtertuin die groot genoeg zal zijn voor ongeveer 50 tot 100 personen en het thema zal Marokko worden omdat we veel marokkaanse vrienden hebben en er is veel mee te doen.
We hadden al bedacht dat wij alleen voor frisdrank en bier zullen zorgen en dat ze sterke drank zelf mee moeten nemen.
Eigelijk hebben we al een hoop dingen uitgedacht maar het lukt maar niet om een goede muziekinstalatie te regelen en verder wil ik vragen of jullie nog meer goede ideeen hebben voor onze sweet 20 party.

Jokonootje

Re: Sweet 20 party!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 13:06

Ik weet natuurlijk niet hoeveel geld je uit wil geven maar je kan ook een drive in show vragen of ze willen komen draaien...
Zijn zat kleine drive in shows die muziek naar wens draaien dus als jij marokaanse muziek wilt moet je dat aanleveren...

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 13:35

Er zijn ook genoeg (hobby)dj's die je voor een avondje kan inhuren. Zij hebben meestal wel zelf een muziekinstallatie en dan kun je meestal je muziekvoorkeur ook doorgeven.

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 13:37

Allemaal Marokkaanse hapjes? Haha!

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 13:45

Ja ik weet niet of die dj wel een succes word omdat die vaak toch niet de muziek hebben die wij willen en omdat ze vaak ook nog erg iritant zijn haha. Ja we hebben waarschijnlijk al mensen die voor de marokkaanse hapjes gaan zorgen en we proberen ook zelf nog recepten te krijgen van mensen zodat we zelf ook dingen kunnen maken.