Ik heb mijn baan opgezegd en t/m woensdag moet ik nog werken. Ik kan een heleboel dingen opnoemen, waarom ik bij dit bedrijf weg wil. De voornaamste reden is, dat de vrouw van mijn manager helemaal gestoord is. Ca. 4 ½ week geleden heb ik mijn baan opgezegd en heb ook aangegeven dat ik het niet met haar kan vinden. Zij schreeuwt tegen mensen, kat ze de hele dag af en zoekt de hele dag naar fouten. (terwijl ze zelf de hele dag zelf slordigheidfouten maakt) Sindsdien is ze helemaal pissig en maakt mij het leven zwaar.
Eerst begon het op de wc. (ik werk alleen met haar en haar man de manager op kantoor) Het handdoekje werd onder water gehouden en nat opgehangen, zodat ik mijn handen niet af kon drogen. Nouja pfff natte handen kan ik aan mijn broek drogen
Toen verdween de handdoek en werd de wasbak een paar dagen als asbak gebruikt (wasbak – w = asbak ) Ik waste mijn handen gewoon verder, dan moet ze zelf die natte peuken er uit halen. Toen sloot ze het water af. Goed ik handen wassen in de keuken. Ik reageer dus nergens op, want dat wil ze juist en ze wordt steeds pissiger omdat ze geen reactie krijgt. Toen werd de wc rol steeds weggehaald en de pakken wc papier verstopt. 1 pak heeft ze vergeten te verstoppen en ik heb twee keer een nieuwe rol opgehangen. Gisteren hoorde ik haar vloeken, omdat die nieuwe rol er hing. Ze moest boodschappen doen, dus ik ben gelijk naar de wc gegaan om te kijken wat ze nu weer gedaan heeft. Had ze de wc-rol onder water gehouden en deze terug gehangen. Ik heb mijn manager erbij gehaald en hem alles verteld en het laten zien. De rol kreeg ze op haar tafel en ze heeft wat te horen gekregen (was ik niet bij)Vandaag lagen er urinedruppels op de bril en nu heeft ze net een lap op de kraan in de keuken gelegd. De keuken is naast mijn kantoor. In de lap zit 1 of ander chemisch middel en het stinkt.
Let op, ik heb het hier over een vrouw van 47!!!!!
Ik weet echt niet of ik moet doen alsof ik gek ben, want ze zit mij gewoon uit te lokken en dat gun ik haar niet. Of zal ik straks naar huis gaan, omdat ik mij niet goed voel door dat middel en die 3 dagen ziek thuis blijven.
Pfffff wat kunnen die dagen dan lang duren!