Dierenwinkel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tammii

Dierenwinkel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 19:57

Hallo,

Ik werk zelf in een leuke dierenwinkel in Gouda.
Ik heb het daar heel erg naar mijn zin, leuke collega's, leuk werk, echt mijn ding dus!
Vandaar dat ik ook ga beginnen met een opleiding als Dierverzorger, op Het Groenhorst College te Barneveld Clown !
Vroeger wilde ik altijd al in een dierenwinkel werken!!

Het lijk mij erg leuk om te horen wat jullie ervaring is met (werk) een dierenwinkel?
Of ervaring met een opleiding op het Groenhorst?

Zal het erg leuk vinden als jullie reageren! Bloos

Anoniem

Re: Dierenwinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 20:00

ik heb een jaar stage gelopen in een dierenwinkel, heel gezellig, en leuk werken, tot de winkel werd overgenomen door een jong meisje.. na een week zijn wij (andere stagaire en ik) gillend weggerend.. bah.. ik kon mijn blokstage afmaken in een andere dierenwinkel. over het algemeen heb ik goede ervaringen! behalve met die ene stagebegeleidster dus.

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 20:02

dees_daan schreef:
ik heb een jaar stage gelopen in een dierenwinkel, heel gezellig, en leuk werken, tot de winkel werd overgenomen door een jong meisje.. na een week zijn wij (andere stagaire en ik) gillend weggerend.. bah.. ik kon mijn blokstage afmaken in een andere dierenwinkel. over het algemeen heb ik goede ervaringen! behalve met die ene stagebegeleidster dus.

Jaa dat hoor je best vaak, dat als een dierenwinkel word overgenomen het fout gaat.
Ook in een winkel bij ons in de buurt, die is ook overgenomen.. en wij horen bijna alleen maar negatieve verhalen.
Wel vervelend voor hun, want hun komen helemaal uit het buitenland.. en dan gaat het dus het fout, en heb je daar alles voor opgegeven.
Maar dat doen ze toch eigenlijk wel zelf!
leuk dat je heb gereageerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 20:14

ik weet niet of ze het red of niet, maar tegenover ons was ze niet netjes we mochten alleen maar vegen, dweilen, koffie zetten, en ramenlappen.. ook moest ik alle gekleurde schappenstrookjes er voor doen, en dus ook de onderste.. dus ik had al zo'n last van mijn knieen.. kon ik koekjes uit de onderste bak gaan halen.. steeds opmerkingen maken als je normaal wat vroeg, ook over de 'oude' eigenaren.. en daar kan ik dus niet tegen.. heb je wat tegen of over ze te zeggen, doe dat dan niet tegen ons.. heel erg jammer, maar na een week ging het niet meer.. ik kon me niet meer stilhouden. ik vond het heel erg jammer, de vorige eigenaren waren echt hele leuke stagebegeleiders Ja daat bel ik nu nog wel mee, en die zie ik aankomend jaar op mijn nieuwe stage ook nog.

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 20:18

dees_daan schreef:
ik weet niet of ze het red of niet, maar tegenover ons was ze niet netjes we mochten alleen maar vegen, dweilen, koffie zetten, en ramenlappen.. ook moest ik alle gekleurde schappenstrookjes er voor doen, en dus ook de onderste.. dus ik had al zo'n last van mijn knieen.. kon ik koekjes uit de onderste bak gaan halen.. steeds opmerkingen maken als je normaal wat vroeg, ook over de 'oude' eigenaren.. en daar kan ik dus niet tegen.. heb je wat tegen of over ze te zeggen, doe dat dan niet tegen ons.. heel erg jammer, maar na een week ging het niet meer.. ik kon me niet meer stilhouden. ik vond het heel erg jammer, de vorige eigenaren waren echt hele leuke stagebegeleiders Ja daat bel ik nu nog wel mee, en die zie ik aankomend jaar op mijn nieuwe stage ook nog.

Ik heb gelukkig een super aardige bazin, die je gelukkig niet als "slaaf" gebruikt.
Zei doet net zoals ons, ook de klusjes zoals vegen..!
Ze wil niet hoger zijn dan ons(weet ff niet hoe ik het anders moet zeggen)!
Maar gelukkig kon je dan wel naar een andere stage plek toe.
Welke opleiding doe jij als ik vragen mag? en waar Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 20:20

dat was idd heel mooi, 1 telefoontje toen we nog geen 2 minuten buiten stonden, en we hadden allebij een andere stageplek. ik heb afgelopen jaar de opleiding Dierverzorging gedaan,die opleiding mocht ik verkort doen, dit jaar ga ik beginnen met paardenhouderij.

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 20:23

dees_daan schreef:
dat was idd heel mooi, 1 telefoontje toen we nog geen 2 minuten buiten stonden, en we hadden allebij een andere stageplek. ik heb afgelopen jaar de opleiding Dierverzorging gedaan,die opleiding mocht ik verkort doen, dit jaar ga ik beginnen met paardenhouderij.

Hahahaha dat is snel geregeld dan, bij ons zit het altijd bom vol!!
Ik begin in september met me opleiding in Barneveld, heb dr zin in:)!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 20:24

leuk! ook dierverzorging? die stageplaatsen zaten eignelijk al vol, maar 1 kon er nog wel bij (kennissen van mijn vorige stagebegeleiders)

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 20:33

dees_daan schreef:
leuk! ook dierverzorging? die stageplaatsen zaten eignelijk al vol, maar 1 kon er nog wel bij (kennissen van mijn vorige stagebegeleiders)

Hahahaha altijd handig kennisen!!
Jaa ik ga dierverzorging doen.
En ik ga bij mijn oude stage werken, ik ga dus BBL doen.
Welke school deed jij, en ga je doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 20:35

leuk! ik doe mijn opleidingen in Heerenveen, op het AOC Friesland. bevalt me erg goed Ja veel plezier met je opleiding!! mooi dat je dat bij je oude stage kan doen

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 20:43

dees_daan schreef:
leuk! ik doe mijn opleidingen in Heerenveen, op het AOC Friesland. bevalt me erg goed Ja veel plezier met je opleiding!! mooi dat je dat bij je oude stage kan doen

Jij ook veel plezier met je opleiding!Succes Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 21:02

dankjewel! jij ook succes!

biesbas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 16:29

dees_daan schreef:

je leert ook niet echt veel over een dierenwinkel runnen, als je moet dweilen en koffiezetten Vork

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-08 18:09

hahaha nee, dan kan je beter gewoon op een kantoor gaan werken ofzo Knipoog