Hoi medebokkers.. ik zit met een vraag en dacht daar weten jullie vast wel antwoord op.
Ik woon al 3 jaar lang in een leuk klein appartementje en huur dit van een particulier. Nu heeft deze man de boel verkocht (kregen op 3 juli een brief dat het per 1 juli verkocht was) en hebben we een afrekening gehad met kosten die nog door ons betaald moeten worden van het afgelopen half jaar. Dit betekent dat er over 2 dagen ruim 175,= van mijn rekening word afgehaald. Mag hij dit zomaar doen? Ik bedoel in 2 dagen tijd? Ik ga volgende week lekker paar daagjes weg en had daar juist voor gespaard. Als dit eraf gaat dan is bijna alles meteen op.
Ik weet trouwens ook niet hoe dat zit met automatische incasso. Heb hem toestemming gegeven, in het huurcontract om de huur er via automatische incasso eraf te halen, maar geldt dit ook voor dit soort kosten?
Bijkomend iets is dat ik al 3 jaar aan het wachten ben dat mijn lekkage van de douche eens gemaakt word, hierdoor heb ik in mijn slaapkamer een vochtige gele muur. Heb er al zovaak voor gebeld, maar hij geeft nooit gehoor. Echt nooit!
En nu verwacht hij van mij dat ik dit in 2 dagen betaal(eraf laat halen).