Ik weet niet wat er aan de hand is maar sinds 3 dagen doet onze huistelefoon erg raar. Bijna om t kwartier soms om t uur gaat onze telefoon. Wij hebben nummer herkenning maar er staat steeds externe oproep (anoniem...). Je zou denken je word gestalkt. Maar bij onze telefoon als we een oproep missen krijgen we dat normaal gesproken te zien. Soms gaat de telefoon 1 keer over soms 4 keer achter elkaar. Iedere keer als ik wil opnemen dan is er al opgehangen? Het is nog nooit zo geweest dat ik hoor dat iemand de haak erop hangt, dat zou je dan per toeval toch een mee moeten maken. Aangezien mijn vriend geheim nummer heeft wil ik wel gewoon steeds opnemen want t kan ook ieamnd anders zijn.
En wat kun je er dan tegen doen? We hebben al heel lang hetzelfde nummer dus we willen liever geen ander nummer aannemen voor de mensen uit onze oude buurt enzo. ben zelf nu wel even weg trouwens, maar tips zijn welkom.
toevallig heb ik de laatste tijd hetzelfde... Huistelefoon gaat dan over en wil opnemen en krijg ik gewoon de kiestoon. Heb het alleen niet precies regelmatig meestal zo`n 1`à 2 keer per week...
Tijden opschrijven wanneer degene bent, misschien kan je dan naar je telefoonprovider gaan en vragen of ze het kunnen traceren, aangezien dit wel valt onder stalking.
Ik zou de Provider even bellen idd. Ken mensen die hetzelfde aan de hand hebben gehad, daar was het gewoon een fout bij de provider waardoor de telefoon automatisch rinkelde. Aan je verhaal te horen denk ik wel dat het zoiets is.
wij hebben het nu ook al 5 keer gehad. De telefoon ging 1 keer over Bij de laatste keer hoorde ik een fractie van een seconden stemmen en vervolgens werd de verbinding verbroken :S
zou idd een storing kunnen zijn, zou gewoon eens je provider bellen en vragen en uitleggen hoe en wat.. misschien en waarschijnlijk dat hun 't probleem kunnen oplossen