Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Brookers schreef:Wat MarloesRixt inderdaad zegt, er zijn zoveel fora die op elkaar lijken!
Als ik ook op jou forum kijk in je link, heb je bijna dezelfde onderwerpen als hier, het is dus niet echt vernieuwend.

Nanne schreef:Ik sluit me volledig aan bij Brookers. Jouw forum is een exacte kopie van bokt en voegt dus inprincipe niks nieuws toe. Vandaar dat je geen leden trekt.
Jouw concept bestaat al..

Nanne schreef:Nou ik moet eerlijk zeggen dat ook dat topic mij niet aanspreekt.. En de echte gamers zitten al op andere fora's, waar ze miss al jaren zitten. En die stappen ook niet zomaar over naar een ander amateuristisch forum.. Klinkt lúllig, maar het is nou eenmaal zo..
HorseyDude schreef:Tja, ik geloof dat je wel gelijk hebt... misschien moet ik het maar laten bij de BESTAANDE fora en niet meer eentje zelf maken. Ik krijg toch niemand op bezoek. Al diverse gemaakt en wat krijg je voor bezoek? Een dikke 0

Nanne schreef:Jouw forum is een exacte kopie van bokt
Chiqa schreef:Aanmelden op startpagina's aanmelden bij zoekmachines,
websitepromotie....het is niet zo van ik zet even een forum
inelkaar en laat maar volstromen die handel..
Je zult eerst moeten investeren in de genoemde punten en dan
nog kan het jaren duren..
Sommige forums trekken enorm aan maar daar is dan wel tijd en geld
in geinvesteerd.Nanne schreef:Jouw forum is een exacte kopie van bokt
Waar zie jij een exact copy van bokt? Wat zie jij wat wij niet zien?

Chiqa schreef:Nanne schreef:Jouw forum is een exacte kopie van bokt
Waar zie jij een exact copy van bokt? Wat zie jij wat wij niet zien?
HorseyDude schreef:Hoe kan het trouwens dat bij het opzetten van het forum dat ik ineens 10 bezoekers had maar dat die snel weer weggingen (en weg bléven?)
Nanne schreef:Zoals TS al zegt, er stond eerst een andere link