Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Loose schreef:Misschien moet je even op VAVO zoeken. Ik weet niet waar je het wil gaan doen maar ik heb ff op VAVO Rotterdam gezocht op google (ik zie iig dat je nu in Rotterdam woont). Deze had ik gevonden maar er kwamen wel meer uit: http://www.vavorijnmondcollege.nl/.
en je doet dan inderdaad wel examen... maar ben jij niet een beetje aan de late kant? want bij mij is school al begonnen! Maartje1990 schreef:ik doe zelf de vavo.. maar ik ben ook 18 dus ik heb zo'n uitbestedingsformulier niet nodig, want volgens mij is dat een formulier van je huidige school dat leerlingen onder de 17 als het ware toestemming geeft om naar de vavo te gaan. Volgens mij toch gewoon echt 2 jaar in 1 jaar hooren je doet dan inderdaad wel examen... maar ben jij niet een beetje aan de late kant? want bij mij is school al begonnen!
Misschien omdat ik in Rotterdam woon ? Weet niet waar jij woont ..
Maartje1990 schreef:ja, dat zeg ik dat als je onder de 18 bent dat je dat dan dus nog nodig hebt![]()
ja jullie zullen dus blijkbaar later beginnen.. maar jij gaat dus vmbo doen? en je hebt welk jaar afgelopen jaar gedaan?
Bzoem schreef:hoezo heb je boven de 18 geen uitbestedingspapier nodig?
Ik was 18 toen ik zakte voor mijn havo, niet op eindexamens maar op profielwerkstuk (jaaa heel dom ik weet het).
Om toch mijn havo te halen ben ik naar een ROC gegaan en heeft mijn oude school mij uitbesteed...
Overigens was dit het ID College, ook goed bekend in de regio.