Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.luxx schreef:hoeft geen full-blown verliefdheid te zijn, kan ook dat je zó dol op haar bent dat je af en toe het gevoel hebt dat je dat ook wel lichamelijk zou willen voelen/duidelijk maken.
ik ben beslist hetero, maar voel me regelmatig tot vrouwen aangetrokken waar ik van houd, heb ook wel gezoent met vriendinnen, of met zo maar iemand waar ik een avond erg leuk dronken mee ben geworden.
ik weet zeker dat ik hetero ben omdat ik geen behoefte voel verder te gaan dan zoenen, en eventueel wat borsten betasten [first base?], het vrouwelijk geslachtsdeel trekt mij niet aan, als ik aan sex met een man denk wil ik echter wel met zijn geslachtsdeel allerlei dingen doen.
weet niet hoe dat bij jou zit?

_lieffie_ schreef:walg ook niet omdat ik op vrouwen val maar meer omdat het mn beste vriendin is, en daarbij is het wel verliefd zijn en inderdaad zo als hierboven gezegd werd niet gewoon houden van omdat ze erg dichtbij komt.
mijn emoties toon ik nooit en heb ook nog nooit tegen iemand gezegd wat ik voel enzo, dus is maak ik het nog moeilijker voor mezelf.
batje schreef:Het schijnt heel normaal te zijn verliefd te worden op iemand die je helpt, mensen worden vaker verliefd op hulpverleners of vrienden die je door een moeilijke tijd helpen..
en zo ontstond er een liefdes relatie tussen mij en mn beste vriendin. Ik voel me gewoon heel erg thuis bij vrouwen