Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

komtie.. Ik heb tenslotte bij de gemeente gewerkt
..
Somebitch schreef:Je hebt een strandje nouja of je het een strandje kan noemen..
Op de boulevard in Bergen op Zoom. Maar daar zou ik niet met mijn paard rijden.![]()
Verder heb je in Tholen de Oesterdam.. Ook een strandje, daar rijden er wel meerdere met hun paarden, alleen vind ik dat zelf niets omdat je over de stenen naar beneden moet.. Het gaat wel hoor, vroeger ook gedaan met verzorgpony's

alles is in handbereik 

gebruik het alleen nauwelijks. 

Share schreef:Ok, en het bos is die het hele jaar gangbaar? ivm horzels en teken enzo?
Ik ga graag zwemmen met mijn paarden dus opzich wel fijn dat er een strand in de buurt is.
In principe wonen we nu heel centraal. een half uurtje van breda een half uurtje van rotterdam een half uurtje van utrecht. maar ik heb er een verschikkelijke hekel aan om er te wonen alles zit veel te veel op elkaar, ik hou wel van ruimte en natuur. en volgens mij ontbreekt het daar niet aan in BOZ

just_kiki schreef:Share schreef:Ok, en het bos is die het hele jaar gangbaar? ivm horzels en teken enzo?
Ik ga graag zwemmen met mijn paarden dus opzich wel fijn dat er een strand in de buurt is.
In principe wonen we nu heel centraal. een half uurtje van breda een half uurtje van rotterdam een half uurtje van utrecht. maar ik heb er een verschikkelijke hekel aan om er te wonen alles zit veel te veel op elkaar, ik hou wel van ruimte en natuur. en volgens mij ontbreekt het daar niet aan in BOZ
idd, en bij 'kiek in de pot' ( of is het nouw kijk)? hebben ze elk jaar een groote paardenwedstrijd, erúg gezellig
hmm, dat strandje herken ik neit eens![]()
natuur heb je hier genoeg
tsja.. bergs he haha. suuszzzz schreef:just_kiki schreef:
idd, en bij 'kiek in de pot' ( of is het nouw kijk)? hebben ze elk jaar een groote paardenwedstrijd, erúg gezellig
hmm, dat strandje herken ik neit eens![]()
natuur heb je hier genoeg
kiek in de pottsja.. bergs he haha.
dus niet haha
Share schreef:Ok, en het bos is die het hele jaar gangbaar? ivm horzels en teken enzo?
Bij de Heide zitten er trouwens wel meer dan op de melanen.