VW NEW BEETLE rijders gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

This_is_me

VW NEW BEETLE rijders gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 18:57

Wie van de bokkers rijd er in een VW New Beetle en kan mij zijn of haar goede en minder goede ervaringen vertellen???
Zo heb ik oa begrepen dat ze niet echt zuinig zijn?

Ik ben nl druk aan het sparen voor een BEETLE, en eens gaat hij er komen!!

Jokonootje

Re: VW NEW BEETLE rijders gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 15:22

Mijn ex schoonmoeder heeft er eentje gehad. En heb er regelmatig in gereden. Zij had de TDi versie en die was opzich wel redelijk zuinig hoor. Ze zijn er zuiniger uiteraard en het hangt heel erg van je rijstijl af hoe zuinig ze zijn...
Nadeel vond ik dat er maar een kleine achterbank in zat en volwassenen daar eigenlijk niet kunnen zitten omdat het dak zo schuin afloopt. Als ik daar zat dan zat ik altijd met mijn hoofd schuin opzij. Ook de kofferbak is niet erg groot en dat vind ik toch altijd wel handig met boodschappen doen enzo...

Verder zijn het harstikke leuke auto's en redelijk sportief (tenminste de TDI)

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 15:38

aa kijk eens aan Haha!

we hebben twee auto's bij ons. Die van mijn vriend is groot genoeg om aardig wat boodschappen in te kunnen vervoeren.. De Beetle is echt voor mij en in principe ook alleen maar bedoeld om van A naar B te rijden. Het is niet zo dat er dagelijks mensen mee moeten rijden oid...

Ik vind ze alleen wel vreselijk duur.
Heb nu een Fortje ka, die was in verhouding een stuk goedkoper dan een 2e hands Beetle.... Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 20:11

ik roep al vanaf kleins af aan dat dit me eerste autotje word, ik vind alleen de echte oude types veel leuker, maareh cabrio is ook niet mis *LOL* en nu kriebelt het eigenlijk toch ook best wel weer Clown
*gaat sparen voor rijbewijs*
ik wil hem overigens wel laten spuiten, ik denk ook dat ik hem 2dehands neem Ja ik volg dus even Haha!

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 20:26

Ja ik neem hem ook zeker 2e hands... een gloedje nieuwe is niet te betalen joh Haha!

Ik wilde eerst een cyber groene maar die zijn vanwege zijn kleur vreselijk duur!!!!

Nu is het zo dat als je ze uit Duitsland haald de auto echt een stuk goed koper is. Je moet er alleen wel lef voor hebben. Zelf koop ik liever bij een bekende garage oid....

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 20:41

een gloedjenieuwe cabrio kwanta kosta 45.000, heb je een audi TT voor *LOL* dus nee gloedje nieuw doen we niet aan.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 14:09

tsja dat is het nadeel als je gek bent van VW...

Dat zijn auto's die maar langzaam dalen in waarde... Uit duitsland halen hoef je opzich geen lef voor te hebben je moet alleen weten wat je koopt en er verstand van hebben of iemand mee nemen die er genoeg verstand van heeft. Daarnaast moet je je er niet op verkijken wat de BPM komt er ook nog eens over heen en dat kost je nogal wat hoor...

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 14:51

Wij hadden uitgerekend dat als ik we daar een auto vandaan zouden halen we met BPM zelfs nog goedkoper uitwaren dan hier een 2e hands...... Haha!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:22

Ik kom dit topic nu pas tegen. Ik ben al heel lang gek van beetle's en kevers dus ik was aangenaam verrast toen onze oude bmw werd ingerolen voor een new beetle. Hij is officieel van mijn moeder, maar ik rijd er bijna altijd mee en echt ik ben verliefd op de auto. Als ik later zelf een auto koop, wordt het een knalgele cabrio beetle.

Ik vind ze heerlijk rijden, vrij sportief. Ik voel me er veilig in en ze zien er hartstikke hip uit. Zuinigheid ligt maar net aan je rijstijl. Maar al met al vind ik ze vrij zuinig rijden.

Nadeel is wel de kleine achterbank ja, als ik 3 mensen achterin heb zitten, dan stoten de 2 buitenste hun hoofd als ik iets te enthousiast een drempel pak. Verder kan er niet echt heel veel in de kofferbak, maar goed dat heb je niet nodig lees ik.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 10:55

He super om te lezen capopjekop Haha!

We gaan morgen nl kijken bij een van mijn favo kleuren Beetles, en als het helemaal overeen komt met de mailtjes die over en weer gestuurd zijn nemen we hem direct mee Haha! Haha! Haha! Haha!

BLIJ BLIJ

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:57

Leuk zeg Haha!
Wel een foto plaatsen dan he.
Mss kun je dan ook wel een kijkje nemen op het newbeetle forum

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:04

wat leuk !! succes! ik wil de mijne 100% zeker weten over laten spuiten mocht ik er 1 aanschaffen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:08

Hoe laat je hem spuiten dan? Anders kun je net zo goed meteen de goede kleur aanschaffen Tong uitsteken

Ik wil de onze eigenlijk ook wel over laten spuiten, blauw is een vrij saaie kleur, maar er liggen net andere velgen onder dus dat ziet er wel al strakker uit.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:13

hij is er niet in die kleur, helaas, maar als ik hem nieuw koop kan je hem voor zoveel extra door hun gelijk in de goede kleur laten spuiten maareh ik heb geen nieuwe auto centjes *LOL*

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 11:21

Waar we bij gaan kijken is een Cybergroene Haha! Eentje die ik dus al drie jaar op het oog heb haha

He en is er een heus Beelte Forum?? Tong uitsteken Tong uitsteken Zelf ook lid van toevallig Haha!

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 12:20

xDramaQueen schreef:
hij is er niet in die kleur, helaas, maar als ik hem nieuw koop kan je hem voor zoveel extra door hun gelijk in de goede kleur laten spuiten maareh ik heb geen nieuwe auto centjes *LOL*

Welke kleur is dat dan? Of is het zelfs lastig om te omschrijven Haha!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 12:43

Leuk! Wij hebben zelf 2 oude VW kevers (en een VW santana), maar de new beetle vind ik ook leuk om te zien! Alleen zou ik hem nooit aanschaffen omdat ik een grote kofferbak nodig heb.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 12:45

ja de New Beetle vind ik zelf ook leuker dan de oudere versie Haha!
Ach ja smaken verschillen he.

voor mij is het echt een auto'tje om int dorp mee rond te crossen. ben te lui voor de fiets (erg he) en tja het oog wil ook wat he Haha!

Ik hoop dus echt dat het morgen wat word Haha! Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 13:06

This_is_me schreef:
xDramaQueen schreef:

Welke kleur is dat dan? Of is het zelfs lastig om te omschrijven Haha!

roze Haha!

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 13:13

euh... nee die heb ik idd nog nooit gezien. Haha!
Parelmoer kleurig??

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 16:38

denk het wel Ja

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 16:45

This_is_me schreef:
Waar we bij gaan kijken is een Cybergroene Haha! Eentje die ik dus al drie jaar op het oog heb haha

He en is er een heus Beelte Forum?? Tong uitsteken Tong uitsteken Zelf ook lid van toevallig Haha!

Ja dat is van de new beetle club. Ik ben nog gratis lid en ga niet naar meetings enz, want mijn beetle is heel standaart.

Heb mijn beetletje net lekker gewassen en foto's gemaakt.

Rose is wel hip trouwens, maar ik vind knal gele DE kleur voor een beetle Vork

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 19:10

Ik vind parelmoer kleurig roze ook erg hip.. Iets wat je noooit tegen komt iig!

In het begin wilde ik ook een gele beetle, maar uiteindelijk werd het toch de lime/cyber groene kleur. Tja of de baby blauwe maar dan moet het wel een cabrio zijn Haha! Helaas heb ik geen cabrio centjes hahaha

Bedankt voor de link Capopjekop... Zal vd week eens kijken Haha!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 19:41

VW Beetle; I love it! Helaas nog geen rijbewijs en zeker geen geld, maar ik vind het een prachtige auto Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 00:01

Zijn die dingen nog steeds luchtgekoeld?

Sorrie vind het echt helemaal niets Clown
Wel een VW, dat wel, maar dan anders.
(Foto's staan in mn profiel)