Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CKR schreef:ik ben ook voor een nieuwe telefoon aan het kijken, en de s500i is voor mij ook een optie. Zit nog een beetje te twijfelen tussen deze en een lg shine (of een ander toestel, maar in deze ben ik wel geinteresseerd zeg maar).
Kan je bij de s500i ook zelf een foto als achtergrond kiezen? En het kiezen van zelf een licht (thema, kleur) En die toetsen, gebeurt dat nou echt zo snel?
wat raden jullie mij aan?Heb overigens nog nooit een SE gehad, dus heb er nog geen ervaring mee...
_Karlijn schreef:Ik heb de s500i ook, maar mijn toetsjes zijn al 2 keer gebroken. Ik heb 'm 2 maanden geleden laten maken en nu zijn er al weer 5 gebroken. Ook merk ik idd dat het openschuiven steeds stugger gaat.
Het is wel een fijne telefoon in gebruik, niet erg moeilijk en veel opties.
Lizz schreef:Veel plezier met je nieuwe telefoon
Mijn vriend heeft die ook, enige is idd dat de kleur er vanaf gaat.
Maar mijn vriend is nooit echt zuinig geweest op zijn telefoons, deze gaan geregeld kapot bij hem.
Over gebroken toetsjes heb ik bij een vriendin ook van gehoord, ze had inmiddels nr 2 en ook daarbij gingen de toetsjes kapot, maar volgens mij smst zij continu!
en dames even lezen, ze heeft w580i al gekocht
manonxxlove schreef:ik heb dr slechte ervaring mee, en heb dr al meer klachten over gehoord, als iedereen eens goed kijkt naar het toetsenbord van zn w580i heb je grote kans dat je scheurtjes ziet in de toetsen, en mn mobiel is 30 cm na beneden gevallen en beeld is kapot, hij is nu opgestuurd en zal volgende week wel een andere krijgen.