Wie heeft er een sony ericsson W580i/S500i

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rebati

Wie heeft er een sony ericsson W580i/S500i

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 11:25

Hoi ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon en mij leek de S500i wel iets, deze heb ik gistere besteld maar stuur ik terug zo gauw ik hem binnen heb want er zit geen radio op en dat wilde ik wel.
Dus verder gezocht en zag ik de W580i walkmanphone, een beetje het zelfde model als de s500i.
Maar nu lees ik op internet allemaal slechte dingen over deze telefoontjes.
Wie heeft er ervaring mee?

MissYvette4u

Re: Wie heeft er een sony ericsson W580i/S500i

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 11:33

Hoi

Ik heb er eentje sinds een half jaar ongeveer.
Mijn laatste 3 toestellen zijn steeds een Sony Ericsson geweest en heb er absoluut niks slechts over te zeggen. Ze hebben het altijd netjes gedaan. Over de W580i hoor ik ook steeds slechte dingen maar de mijne doet het nog steeds perfect na tig keer te zijn gevallen en een berg zand overal tussen. Jammer dat het blauwe aan de achterkant van het toestel van het schuiven er af gaat.
Ik vind het toestel een absolute aanrader OK dan! maar ligt er natuurlijk aan wat je precies in een gsm zoekt.

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 11:37

Oke dus het valt nog mee,ja opzich maakt me het niet uit als de kleur er af gaat, als hij maar goed werkt.
En met gebroken toetsjes daar iemand ervaring mee? Daar komen ook veel klachten over...

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 11:41

mijn 6 is schijnbaar al een hele tijd gebroken maar heb er niks van gemerkt Gestoord

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 11:45

Ik heb er sinds een jaar ook een. Ik heb al jaren een Sony Ericsson en ik ben hier altijd heel erg tevreden over geweest. Hiervoor had ik de Z520I, die heeft het ook altijd prima gedaan.
Nu heb ik de W580 en daar ben ik ook tevreden over. Hij voelt alleen wat minder 'stevig' dan de Z520I maar dan kan ook komen doordat je deze schuift ipv openklapt. De blauwe achterkant gaat er inderdaad een beetje af waar je schuift, maar dat is maar een streepje aan elke kant. Verder ben ik ook over de functies enzo erg tevreden, goed geluid, maakt mooie foto's. En hij is al vaak gevallen en er is ook al zand en paardenhaar enzo tussengekomen maar hij doet het nog prima!
Het enige nadeel zijn inderdaad de toetsen. Ze voelen niet erg stevig aan (alsof ze wat los zitten) Bij mij zijn op 2 na alle toetsen gebroken. Maar op zich heb ik daar verder geen last van, smsen gaat nog prima en ze gaan ook niet verder kapot ofzo. Er loopt alleen een barst over....

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 12:01

Ow dus het is niet zo dat je het echt merkt met sms'en dat je ze een paar keer in moet drukken voor hij het lettertje pakt ofzo?

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 14:33

Ik heb ook een s500i, nog geen 2 week dus hij doet het nog prima Haha!
Ze zeggen dat de toetsen aangepast zijn, dus hoop maar dat ze niet breken. Ookal hoor je idd anders, maar dat zien we wel..

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 18:23

Heb vanmiddag de W580i gekocht, hij was 50 euro goedkoper dan op het internet dus heb hem maar genomen!
Leuk telefoontje!

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 18:27

Ik heb de S500i en ben er heel blij mee! Je moet hem alleen niet te vaak laten vallen Bloos mijn zijkantjes hebben nu ieder een ander kleur licht, haha! Is te vaak keihard op de stenen gevallen.
Ik heb 4 gebroken toetsen, maar daar merk je niets van. Er loopt een barstje door maar dat zie je ook alleen als je goed kijkt.
Ik wil iig nooit meer anders als SonyEricsson! Echt heel mooi, van binnen en van buiten, en gewoon makkelijk te bedienen.

CKR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:48

ik ben ook voor een nieuwe telefoon aan het kijken, en de s500i is voor mij ook een optie. Zit nog een beetje te twijfelen tussen deze en een lg shine (of een ander toestel, maar in deze ben ik wel geinteresseerd zeg maar).

Kan je bij de s500i ook zelf een foto als achtergrond kiezen? En het kiezen van zelf een licht (thema, kleur) En die toetsen, gebeurt dat nou echt zo snel?

wat raden jullie mij aan? Bloos Heb overigens nog nooit een SE gehad, dus heb er nog geen ervaring mee...

Lothorien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 20:48

CKR schreef:
ik ben ook voor een nieuwe telefoon aan het kijken, en de s500i is voor mij ook een optie. Zit nog een beetje te twijfelen tussen deze en een lg shine (of een ander toestel, maar in deze ben ik wel geinteresseerd zeg maar).

Kan je bij de s500i ook zelf een foto als achtergrond kiezen? En het kiezen van zelf een licht (thema, kleur) En die toetsen, gebeurt dat nou echt zo snel?

wat raden jullie mij aan? Bloos Heb overigens nog nooit een SE gehad, dus heb er nog geen ervaring mee...

Ik heb sinds april een S500i, je kan zelf een achtergrond instellen. De lichten aan de zijkant weet ik niet hoe ze kan veranderen (als het al kan). Je kan ze geloof ik wel instellen als je wordt opgebelt. Heb me niet met die kant van de zaak bezig gehouden, zolang het ding maar werkt. Clown
Heb speciaal nog eens 5 minuten met mijn snoet op de toetsen liggen staren, en bij mijn weten zijn de toetsen niet gebroken.
Wel een klein nadeel, als je snel een sms tikt, loopt de tekst soms achter.
Maar ben over het algemeen zeer tevreden over SE. Lachen

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 11:54

Als ik jou was, zou ik geen S500I nemen.
Ik heb hem ook, en die toetjes breken ook snel, ook gaat dat schuifje ook nu vreselijk stug.
Verder best wel fijn ding,
Ik doe er wel gewoon normaal mee, zoals ieder mens Lachen

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 12:50

Ik heb de s500i ook, maar mijn toetsjes zijn al 2 keer gebroken. Ik heb 'm 2 maanden geleden laten maken en nu zijn er al weer 5 gebroken. Ook merk ik idd dat het openschuiven steeds stugger gaat.
Het is wel een fijne telefoon in gebruik, niet erg moeilijk en veel opties.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:10

_Karlijn schreef:
Ik heb de s500i ook, maar mijn toetsjes zijn al 2 keer gebroken. Ik heb 'm 2 maanden geleden laten maken en nu zijn er al weer 5 gebroken. Ook merk ik idd dat het openschuiven steeds stugger gaat.
Het is wel een fijne telefoon in gebruik, niet erg moeilijk en veel opties.

Ga hier in mee,
Ik ben er extreem voorzichtig mee.
Alleen jammer dat ik nog een dikke jaar/ anderhalf moet.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:43

Ik heb een S500i gehad, heb hem in totaal meer opgestuurd dan er plezier van gehad. De knopjes waren tot 3 keer toe gebroken en dat hoort niet zo! Dus hup weer opsturen. 2 weken later was er weer een knopje gebroken. Ik vind het gewoon irritant.. En het hoort niet zo! Het is gewoon een ielige telefoon, als je hem laat vallen is er ook gelijk iets stuk (bij mij het licht aan de zijkant).

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:47

Veel plezier met je nieuwe telefoon Lachen

Mijn vriend heeft die ook, enige is idd dat de kleur er vanaf gaat.
Maar mijn vriend is nooit echt zuinig geweest op zijn telefoons, deze gaan geregeld kapot bij hem.
Over gebroken toetsjes heb ik bij een vriendin ook van gehoord, ze had inmiddels nr 2 en ook daarbij gingen de toetsjes kapot, maar volgens mij smst zij continu!

en dames even lezen, ze heeft w580i al gekocht Lachen

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 20:51

Lizz schreef:
Veel plezier met je nieuwe telefoon Lachen

Mijn vriend heeft die ook, enige is idd dat de kleur er vanaf gaat.
Maar mijn vriend is nooit echt zuinig geweest op zijn telefoons, deze gaan geregeld kapot bij hem.
Over gebroken toetsjes heb ik bij een vriendin ook van gehoord, ze had inmiddels nr 2 en ook daarbij gingen de toetsjes kapot, maar volgens mij smst zij continu!

en dames even lezen, ze heeft w580i al gekocht Lachen

Ohw niet gelezen Blond
Maar veel plezier ermee!

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 22:01

Dankje, fijn telefoontje!!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 16:18

W580i hier. Valt me nog reuze mee. Ik had gedacht dat het een flutding zou zijn (ja, waarom ik hem gekocht heb is ook voor mij een raadsel Huilen van het lachen ) Maar ik heb hem nu al een aantal keer laten vallen en hij doet het nog steeds. Verder zijn alle functies erg leuk, en heeft de telefoon een mooi uiterlijk Lachen Ben alleen wel benieuwd hoelang hij het uit gaat houden. Ik denk dat al sje veel je telefoon mee neemt naar de paarden en er mee rijdt, dat dat niet ten goede komt aan de levensduur Haha!

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 23:19

wat een drama telefoon.. eerste 4 maand wou ik het niet geloven.. Mijn vriendje had zelfde mobiel.. die na 3 maand al helemaal kapot was.
Ik wou het dus nooit geloven, totdat me toetsen begonnen te breken. Als eerste idd met de 6. Toen begonnen de 3 bovenste ook te breken. En toen uit het niets wou me klepje voor me geheugen kaart niet meer dicht en viel die uit met bellen.
Ik terug naar the phonehouse
bleken dit dus standaard klachen te zijn van de w580i.. vooral dat met het toetsenbord en het wegvallen met bellen. Toetsenborden van de w580i hebben gemiddelde levensduur van 3 maand Huilen van het lachen

ook word het toetsel steeds minder stevig.. ik h eb sinds me reparatie geen klachten weer gehad.. maar toch ben ik wel te voorzichtig ermee dat er weer wat mee gebeurd..

ondanks alles is het wel een super stylish en handig toetsel en ondanks alles ben ik er wel super blij mee Haha!

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:40

ik heb dr slechte ervaring mee, en heb dr al meer klachten over gehoord, als iedereen eens goed kijkt naar het toetsenbord van zn w580i heb je grote kans dat je scheurtjes ziet in de toetsen, en mn mobiel is 30 cm na beneden gevallen en beeld is kapot, hij is nu opgestuurd en zal volgende week wel een andere krijgen.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:43

manonxxlove schreef:
ik heb dr slechte ervaring mee, en heb dr al meer klachten over gehoord, als iedereen eens goed kijkt naar het toetsenbord van zn w580i heb je grote kans dat je scheurtjes ziet in de toetsen, en mn mobiel is 30 cm na beneden gevallen en beeld is kapot, hij is nu opgestuurd en zal volgende week wel een andere krijgen.

Ja dat vidn ik dan weer niet zo gek Nagelbijten / Gniffelen Als 'ie valt moet je niet boos worden op SE als 'ie kapot is..

Ik denk dat je het gewoon net moet treffen wb de toetsen..

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 00:19

Ik heb de W300i. Prima toestel hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 00:22

de W580i, en ik heb mn tweede set toetsen erop zitten. Eerste braken na een paar maanden doormidden. Kostenloos zijn er toen nieuwe op gezet Ja Ook zijn de camera, de opnemen en ophang toetsen en de camera al vervangen Clown Verder fijn toestel Nagelbijten / Gniffelen

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 20:52

Ik vorige week de s500i gekocht, echt een super telefoon!
Wel heel erg wennen van een samsung naar een sony ericsson, maar toch wel erg fijne software!
Nog nergens geen last van gehad, alleen ik heb geen trilfunctie als ik in mijn menu ga, iemand enig idee hoe je die daar krijgt? Bloos