Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

zie nergens in het artikel staan dat het er 2 zijn of ik lees weer eens niet goed.
Bizar inderdaad! Meestal is 1 trein al genoeg om iemand te laten gaan, maar 2 en alleen botbreuken hebben?! WOW!

LauEef schreef:Misschien een rare vraag, maar zijn die slagbomen dan wel dicht gegaan of is hij gewoon door gereden?
Hij heeft idd wel heel veel geluk gehad zeg. Wij wonen ook vlakbij een treinspoor, moet er niet aan denken dat dat bij ons dorpedingetje gebeurt
Jolliegirl schreef:LauEef schreef:Misschien een rare vraag, maar zijn die slagbomen dan wel dicht gegaan of is hij gewoon door gereden?
Hij heeft idd wel heel veel geluk gehad zeg. Wij wonen ook vlakbij een treinspoor, moet er niet aan denken dat dat bij ons dorpedingetje gebeurt
als je naar de foto's kijkt, staat hij na/voor de slagbomen... dit vind ik ook erg raar...
als hij geschept is... ik snap heel die foto's en het bericht niet.
lijkt me gewoon een stoptrein, gezien de verwondingen...(nieuwsbericht zegt zwaargewond) en hier zeggen ze enkele botbreuken?
als een IC een auto ramt , geloof me... dat ziet er niet meer zo uit..
dan ziet een auto er écht niet zo meer uit, en waar is de 2e trein op de foto's, en wát deed die 2e trein op dezelfde baan...?