Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
cijsalover schreef:Ik heb ook in zo'n soort situatie gezeten. Verschrikkelijk was dat. Mevrouw wou meneer terug, meneer wou alleen 'vriendschap' en dat dan ook niet opgeven. Uiteindelijk heb ik voor mezelf gekozen..
Denk er in ieder geval goed over na en laat je niet gek maken!
lonneke schreef:ik wil hem ook absoluut niet kwijt, maar vind wel dat hij een punt achter de vriendschap moet zetten. het is toch van de zotte dat zij mij in de gaten houd en mijn vriend alles maar pikt van haar?
Amy77 schreef:Wat lastig voor je Lonneke..soms heb je gewoon van die exen, die gewoonweg nog niet over de relatie heen zijn en proberen de boel op te jutten..in de hoop dat het uitgaat in vele gevallen..ze denken dan vaak "ik niet, jij ook niet" ..
als stalken komt het niet op me over, maar mss heb ik te weinig info om daarover te kunnen oordelen. Maa is ze jullie toevallig samen tegengekomen en maakt nu gebruik van daarvan.
Goed dus dat je het met je vriend erover hebt gehad..maar je gaat nog maarz o kort met hem, om nu al wegens zoiets hem al met hem te breken, poeh, ik zou het nog even afwachten hoor.