op dit moment weet ik echt even niks anders te doen dan hier mijn verhaal neer te zetten
getwijfeld of ik een sa wil aanvragen maar waarom ook denk ik dan
ik ben het echt even kwijt en weet echt niet meer wat ik moet doen
er is de laatste tijd teveel in mijn leven gebeurd
een half jaar geleden is mijn beste vriendinnteje overleden
ik heb hier elke dag problemen mee maar dat is logisch
daarbij heb/had ik nog 1 hele goede vriend die me net aan de telefoon verteld dat hij me niet weer wil zien
en dit op een niet zo leuke manier , tuurlijk is er wat voorgevallen , in mijn ogen niet al te groot maar in zijn ogen wel
oke dat is prima dat probeer ik te respecteren
maar ik voel me zo gedumpt ik heb zoveel voor hem gedaan
als hij om 4 uur s'nachts belde dat hij moeilijk zat dan nam ik de tijd voor hem omdat dat iets is wat vrienden doen denk ik dan en omdat ik dat graag voor hem wou doen omdat hij mij ook vaak hielp en ga zo maar door
nu had ik van hem hulp nodig en hij laat me zo vallen
dit voelt zo verkeerd en ik vraag me af ben ik nu zo naief wat vriendschappen betreft ?
ik ben nu niet alleen mijn vriendinnteje kwijt maar ook mijn beste vriend
ik kan op dit moment echt niks meer hebben , ook komt mijn hele verleden boven en ik kan het niet meer handelen
het word echt te veel nu
ik loop hier de tranen uit mijn kop te janken
tuurlijk komt dit niet zomaar opzetten dit sluimert ook al langer natuurlijk maar het is nu zo hevig ineens
ik weet niet meer wat ik moet doen ben zo in de war
hulp is al ingeschakeld maar dat gaat helaas niet 1 2 3 allemaal
ggz is al gebeld maar de wachtlijsten zijndaar lang en directe hulp is er dus niet , evenals particuliere psychologen
mijn hoofd slaat zo op hol op dit moment ik weet het echt niet meer
probeer van alles nu om rustig te worden maar het wil niet
heb al een borreltje staan en mijn hondje en katjes lekker thuis maar kan helemaal niet tegen het gezelschap op de 1 of andere manier
elke beweging word ik gek van maar kan ook niet stilzitten
voel me zo in de steek gelaten op dit moment dat het voelt alsof ik letterlijk uitelkaar getrokken word
mis mijn vriendin zo en nu komt er nog een klap van mijn beste vriend die zegt dat hij me niet weer wil zien
mijn vriend is helaas de deur uit en kan ik ook niet bereiken
ik ben zo bang dat ik gek word en rare dingen doe (heb wel zelfcontrole maar dat gevoel is eng)
sorry voor het hele verhaal maar moet het kwijt