ik ken nou denk ik ongeveer 3 jaar een jongen...
ik heb hem leren kennen op de manege waar ik toen nog ree..
ik kwam daar en toen was hij der ook hij gaf toen zijn msn adress aan de instuctrise, en ik en een vriendin hebben dat toen heel fanatiek onthouden en toen thuis toegevoegd..
toen zou ik met hem gaan lopen bij een meer ofzow weet niet precies meer.. maar iniedergeval ik was toen heel heel erg onzeker.. ik was echt heel erg nerveus en heb ik het afgekapt.. toen was hij natuurlijk een beetje pissed..
en hebben we ruzie gekregen maar dat kwam toen nog het meest omdat hij niet kon begrijpen dat ik onzeker was..
toen heb ik hem een hele tijd niet meer gesproken.. en nu sinds 3 maanden praat ik weer meer met hem
hij heeft in de tussentijd ook een vriendin gehad maar er word gezegd dat die t uit heeft gemaakt vanwege iets met mij.. (heb ik ook maar horen zeggen via via via via ofzo..)
en hebben we een hele tijd gezegd we gaan naar de bios maar telkes kwam er wel weer wat tussen en nu ga ik woensdag a.s met hem toch naar de bios.. maar ik weet nu echt niet meer of ik er nu wel goed aan doe enzow...
veel vriendinnen snappen niet dat ik toch met hem naar de bios ga.. en ik weet eigelijk ook niet waarom ik dat ga doen..
en dus ook niet wat ik van hem vind.. en denk dat hij meer verwacht dan ik wil ofzow..
dan t meest moeilijke vind ik dan..
ik ben 2 weken geleden een best wel erg leuke jongen tegen gekomen met uitgaan..
ik heb hem gistere dan ook verteld dat hoelanger ik hem op msn sprak enzow dat ik hem eigelijk best wel erg leuk begon te vinen en wat hij als t ware van mij dan vond.. maar zijn reactie was dus dat hij eigelijk al best lang op een meisje was en dat dat nu wel beetje goed begon te lopen en dan hij mijn vraag dus wel moeilijk vond..
en nu weet ik dus echt niet meer wat ik moet doen..

sorry voor het lange verhaal... hoop dat jullie me kunnen helpen..

Ik doe mijn best en als het niks wordt dan is het erg jammer. Maar, ik kijk wel uit dat ik niet ga zitten stoken tussen die 2. Daar komen later alleen maar negatieve berichten van.