is dit fout.. wat moet ik doen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XxLiEsJuHhxX

is dit fout.. wat moet ik doen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 23:23

Ja ja hier komt weer een topic over jongens problemen.. Duivel

ik ken nou denk ik ongeveer 3 jaar een jongen...
ik heb hem leren kennen op de manege waar ik toen nog ree..
ik kwam daar en toen was hij der ook hij gaf toen zijn msn adress aan de instuctrise, en ik en een vriendin hebben dat toen heel fanatiek onthouden en toen thuis toegevoegd..
toen zou ik met hem gaan lopen bij een meer ofzow weet niet precies meer.. maar iniedergeval ik was toen heel heel erg onzeker.. ik was echt heel erg nerveus en heb ik het afgekapt.. toen was hij natuurlijk een beetje pissed..
en hebben we ruzie gekregen maar dat kwam toen nog het meest omdat hij niet kon begrijpen dat ik onzeker was..
toen heb ik hem een hele tijd niet meer gesproken.. en nu sinds 3 maanden praat ik weer meer met hem
hij heeft in de tussentijd ook een vriendin gehad maar er word gezegd dat die t uit heeft gemaakt vanwege iets met mij.. (heb ik ook maar horen zeggen via via via via ofzo..)
en hebben we een hele tijd gezegd we gaan naar de bios maar telkes kwam er wel weer wat tussen en nu ga ik woensdag a.s met hem toch naar de bios.. maar ik weet nu echt niet meer of ik er nu wel goed aan doe enzow...
veel vriendinnen snappen niet dat ik toch met hem naar de bios ga.. en ik weet eigelijk ook niet waarom ik dat ga doen..
en dus ook niet wat ik van hem vind.. en denk dat hij meer verwacht dan ik wil ofzow..
dan t meest moeilijke vind ik dan..
ik ben 2 weken geleden een best wel erg leuke jongen tegen gekomen met uitgaan..
ik heb hem gistere dan ook verteld dat hoelanger ik hem op msn sprak enzow dat ik hem eigelijk best wel erg leuk begon te vinen en wat hij als t ware van mij dan vond.. maar zijn reactie was dus dat hij eigelijk al best lang op een meisje was en dat dat nu wel beetje goed begon te lopen en dan hij mijn vraag dus wel moeilijk vond..
en nu weet ik dus echt niet meer wat ik moet doen.. Boos!

sorry voor het lange verhaal... hoop dat jullie me kunnen helpen..

Mindfields

Re: is dit fout.. wat moet ik doen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 23:25

Ik zou beide maar laten schieten en een jongen zoeken waar je je wat meer bij op je gemak voelt.

Naar de bios gaan kan altijd natuurlijk, maar je geeft aan er niet echt voor te gaan met jongen 1 en de ander is al verliefd op iemand anders, ziet er dus niet naar uit dat het met een van beide iets wordt....?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 23:35

Luister naar je eingen gevoel, is het enige wat ik kan zeggen, en je met een gerust hart kan vertellen.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 23:39

ja jongen 1 ken ik zo niet heel erg.. heb ik ook maar 2 keer gezien ofzow..
die 2e jongen.. ja daar voel ik me wel heel erg bij me op me gemak.. maar idd dat hij dat andere meisje leuk vind..
wat me gevoel zegt jah.. waarom ook niet.. bioscoop lijkt mij niet zo verkeerd.. hoeft niks te betekenen of wel..??

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 23:48

Als je wat meer met die 2e jongen optrekt en praat enzo gaat hij jou misschien wel leuker vinden dan dat andere meisje. Maar je moet je niet uit gaan sloven. Gewoon jezelf blijven en wie weet wat er dan gebeurt. Maar ga ook niet je tijd zitten verdoen met het op hem wachten. Je bent nog jong en er lopen genoeg leuke jongens rond. Je moet ze alleen even tegen komen.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 00:03

MandyR schreef:
Als je wat meer met die 2e jongen optrekt en praat enzo gaat hij jou misschien wel leuker vinden dan dat andere meisje. Maar je moet je niet uit gaan sloven. Gewoon jezelf blijven en wie weet wat er dan gebeurt. Maar ga ook niet je tijd zitten verdoen met het op hem wachten. Je bent nog jong en er lopen genoeg leuke jongens rond. Je moet ze alleen even tegen komen.

dat had ik eigelijk ook al bedacht.. maar ben dan inderdaat wel een beetje bang dat ik me tijd verdoe.. Boos!

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 00:24

Je mag best een beetje vechten voor een jongen hoor als je maar uitkijkt dat het niet te veel wordt. Zit op het moment zelf ook achter iemand met een vriendin aan Bloos Ik doe mijn best en als het niks wordt dan is het erg jammer. Maar, ik kijk wel uit dat ik niet ga zitten stoken tussen die 2. Daar komen later alleen maar negatieve berichten van.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 00:31

jah maar iik meot dnek ik ook niet teveel me best doen want dan kom je ook zo hopeloos over.. ? toch..??
nee stoken dat doe ik maar neit ik weet ook neit wie dat dat meisje is.. Knipoog

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 00:38

Nee, je moet zeker niet hopeloos gaan lopen puberen om het zo maar even te noemen. Het moet wel leuk blijven. En je moet altijd in je achterhoofd houden dat als hij je niet wil hebben dan is dat zijn verlies. Het is natuurlijk graag of niet.

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 00:40

Heej marlies,
Hoe ik erover denk van wel of niet doen, dat weet je ondertussen eigenlijk wel wel.
Ik zou als ik jou was niet met hem naar de bios gaan. Hij bedoeld er meer mee dan jij. Zoals ik teminste van hem hoor.
Gewoon als vrienden kan je wel gaan vind ik, als dat bij hem dan ook duidelijk genoeg is teminste.
Ik vind hem ook niet echt wat voor je. Daarbij met wat er al ´gebeurd´ is qua ruzie e.d. is het al te veel vind ik.
Als ik jou was zou ik gewoon met jongen 2 verder praten e.d. en dan wel zien waar het naartoe gaat. Wie weet word het wat als jullie elkaar beter leren kennen, of misschien ook niet. Niet pushen, gewoon jezelf blijven.
Vind hem in ieder geval een heel stuk beter bij je passen.
Succes ermee Lachen

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 00:42

Kijk dat helpt, iemand die alle personen in het verhaal kent. Haha!

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 00:44

jah maar is wel moeilijk om dat in je achterhoofd te houden.. je gaat hem dan geleidelijk aan toch leuk vinden..
thx patty.. Tong uitsteken
probeer hem dat ook heel duidelijk te maken.... Knipoog

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 00:49

Op het moment dat het duidelijk is dat het niks serieus wordt tussen julllie moet je sterk in je schoenen staan en hem vergeten. Natuurlijk blijf je nog een tijdje aan hem denken. En krijg je ideeen van: Als ik nu zus of zo had gedaan, dan misschien..... Maar daar kom je ook wel weer over heen. Klinkt misschien onwaarschijnlijk maar is echt zo Haha! Hier spreekt ervaring.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 00:51

Haha jah of als je dan weer een leuke jongen tegen komt gaat het ineens stuk makkelijker.. Tong uitsteken
ik hoop eigelijk wel dat het met die 2e jogne wel serieus word.. kan daar zo wel heel fijn mee praten enzo.. en met die 1e jongen een stuk minder... dan erger ik me ook heel vaak aan.. net zoals net.. en dan heb ik echt zo idee van dat die maar stikt ik ga niet met hem naar de bios.. maar vnd het eigelijk wel grof om nu ineens weer af te haken..

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 00:59

MandyR; haha ja wel eens handig he Tong uitsteken

Marlies; Goed dat je hem dat duidelijk probeerd te maken. Mocht hij het niet vatte, dan vind ik het nog grover om hem valse hoop te geven Knipoog Denk dat je wel iets harder mag zijn in dat duidelijk maken gezien hoe hij verder gaat in zun wereldje.
Idd. als het met die 2e jongen niets word gewoon vergeten. Dat gaat vanzelf wel over.
Al zou ik het wel zo oppervlakkig mogelijk proberen te houden qua gevoelens e.d. voor als het niets word behalve vrienden. Lachen

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 01:01

XxLiEsJuHhxX schreef:
Haha jah of als je dan weer een leuke jongen tegen komt gaat het ineens stuk makkelijker.. Tong uitsteken

Inderdaad, jij begint het te snappen Tong uitsteken
Als je je nu al ergert aan die 1e dan moet je het niet doen. Als je eenmaal verkering hebt dan ben je nog vaker bij elkaar en dan ga je je nog meer ergeren aan die stomme kleine dingetjes. Op die manier zit jij tijdens de hele relatie niet lekker in je vel. En dan maakt het niet uit of het een week of een jaar duurt maar uiteindelijk springt de bom en dan ga je met knallende ruzie uit elkaar. Dan kan je beter gewoon bevriend blijven en zo af en toe eens hoi zeggen en een gezellig praatje maken.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 01:19

maar meot ik dan maar gewoon zeggen eigelijk van ja jonge ik erger me nu al aan je ik voel me niet op me gemak als ik alleen al met je op msn zit dus t word niks.. en ik ga dus enit met je mee naar de bios..??
dat is dan toch eigelijk ook beetje jah raar..?

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 01:30

Nee hoor, eerlijkheid duurt het langst heb ik altijd geleerd. Maar, denk eens na, zoals hij nu is, zie je er dan een toekomst in? Samen oud worden en al die onzin. Zo niet, waarom dan moeilijk doen?
Ik vind een bios altijd een beetje een "gevaarlijke" plek. Het is er donker, je zit er dicht op elkaar voor je het weet gebeurt er iets waar je later spijt van krijg. Ik zal dan veel liever een cafetje ofzo opzoeken en daar wat gaan drinken. Of eventueel thuis een film huren. Dan zit je niet zo dicht op elkaar.
Ik vind persoonlijk dat vriendschap de basis moet zijn van een relatie. Eerst ben je vrienden en daar van daan moet het langzaam groeien. Als jij je nu al niet op je gemak voelt bij hem, ben je dan wel echte vrienden?
Ik weet dat het een moeilijk onderwerp is als je jong bent. Heb zelf ook jouw leeftijd mee mogen maken en zat toen ook behoorlijk in de knoop.

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 01:31

Misschien zoiets?
Dat je voelt/denkt dat het toch op niets uitloopt omdat je je al te snel aan hem ergerd door bijv. dingen die je al vaker tegen hem gezegd hebt en hij deze vergeet of eroverheen praat.
En dat je je daardoor dan ook weer ongemakkelijk voelt.
En daardoor ook denkt dat het toch niet zo'n goed idee is om met hem naar de bios te gaan.
Lachen

Idd MandyR, ben het helemaal met je eens!

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 01:34

Pattypaard schreef:
Idd MandyR, ben het helemaal met je eens!

Gelukkig Haha!

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 09:39

dan ga ik het denk ik maar afkappen de bios..
want net zoals jullie zeggen.. ik zie echt geen toekomst in ons samen.. denk alleen wel dat ik die jonge dan ook meteen echt uit me msn lijst moet verwijderen uit me telefoon enz..
anders dan kom ik der toch weer mee in contact..