Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.

)
] en hij ging al wel veel met mij om ook gezoent. Toen vertelde hij dat hij dacht dat het niets werd, maar dat hij het zo wel leuk vond. Ok ik wou hem nog wel zien maar zou er niets meer van verwachten. En een paar dagen later, ik vind je eigenlijk toch wel super leuk en ik wil het toch proberen.

Nouja, leven gaat gewoon door, dus ik ook
Hoe dierbaar iemand me ook is, als ie het uitmaakt dan is het voor mij ook klaar, hoe erg ik hem ook mis... Nou vind ik er wel een verschil in hoe het uit is gegaan. Een van mijn exen ging vreemd, ja dan is het al gauw klaar en ga ik zeker mijn best niet doen om hem terug te krijgen
Een ander zijn gevoel was weg, tsja, een veelgebruikte reden om een relatie uit te maken. Ik ga er dan eigenlijk vanuit dat gevoel ook niet zomaar terugkomt, nou bewijzen verhalen in dit topic wel het tegendeel maar ik sta daar vrij sceptisch tegenover
Ik geloof er gewoon niet zo in, het gaat niet voor niets uit... En als het echte liefde is, dan komt het vanzelf wel weer goed zonder dat je het onwijs hoeft te dwingen
Dan maar mooi mijn eigenwaarde behouden en flink uithuilen, praten met vriendinnen, een schop onder m'n kont en weer verder. Uiteraard heeft het even tijd nodig om te slijten en dat willen sommigen al eens vergeten.