.Ik was vorige week op vakantie in Italie.
Daar was ik met een vriendin nadat we een week met mijn ouders op vakantie op een camping hadden gestaan, gingen we de week erna met zijn 2en met een reisorganisatie na een andere camping.
Na een eerste leuke week gehad te hebben. Kwamen we op de 2e camping.
Een leuke groep mensen, er waren er 2 die er al stonden wij zaten een week eerder ook al bij hun in de bus met hun hadden we als eerste aanspraak.
Het gaat hierom een jongen en een meisje. Het zijn gewoon vrienden het is geen stel.
De jongen (R)sprak me aan het begin van de week al aan.
Om maar direct met de deur in huis te vallen ik ben die jongen leuk gaan vinden de laatste avond gingen we met een groepje wat drinken.
We stonden bij de ijszaak en (R)was even een pakje sigaretten halen.
Toen zei de vriendin van R heb je het niet door R vind je leuk
, ik had het niet door.Ik ben van mezelf best verlegen en al helemaal als een jongen het ook is
.Nou gingen we met dat groepje naar de coctailbar hebben we gezellig een drankje gedronken.
Die vriendin was ook met een jongen dus die liep op gegeven moment weg.
Wij gingen ook weer terug naar de camping lopen met zijn 2e, maarja allebei verlegen

Op gegeven moment kwamen er achter dat we geen pasje hadden om de camping op te komen dus kwamen toevallig langs een barretje waar een paar groepsgenoten zaten.
Dus ik ging even vragen of we een van hun pasje mochten lenen, toen kwam een meisje erachter dat ze ook wel graag terug naar de camping wou.
Dus liepen we daar met zijn 3e
.Dit was de laatste dag, en de dag daarna gingen we naar huis.
Ik vind hem echt leuk, hij woont best een eindje en ik weet niet hoe het met hem zit
.Wat moet ik nou