Was heel gezellig totdat ik opeens een vechtende security voorbij zag vliegen.
Één jongen ramde goed op de security in, en al snel sprongen 3 vrienden van hem ook op de security. De security viel op de grond, en die jongens bleven maar trappen & slaan. Zo zielig!

Stond een hele kring omheen en niemand deed wat, dus ik heb die jongen een paar goeie
trappen gegeven totdat ik door een jongen van achter werd vastgepakt die me tegenhield.
Toen zeiden een paar mensen tegen me dat ik me neus dicht moest doen omdat er met pepperspray was gespoten(bleek later dus traangas te zijn). Iedereen werd ontzettend benauwd en rende in paniek allemaal hoesten en half kotsend naar buiten. Iemand was daardoor onwel geworden en een ander meisje kreeg een aanval, die had astma o.i.d. dus ambulance erbij. De relschoppers bleven in de buurt van de security staan en liepen hem heletijd te bedreigen en uit te schelden, maar er stonden nu wel allemaal mensen om de security heen.
Ik heb nog een verklaring aan de politie afgelegd en verteld hoe die jongens eruit zagen

Maar aangezien de politie pas na 15 minuten er was, waren die jongens natuurlijk allang al weg.
Ik heb trouwens nog steeds last van hoestaanvallen door dat vieze traangas!

Wat vinden jullie hier nou van? Het heeft echt wel ff indruk op me gemaakt..
Zowiezo heel slecht geregeld in Valkenburg dat de security geen versterking kreeg en heletijd in ze eentje moest blijven staan terwijl hij onder het bloed zat en een gebroken vinger had. In Alkmaar als er ruzie is komen alle security bij elkaar als er een gevecht is en is er direct politie bij. Hier was dat niet zo..
Zag net dat het ook op internet staat;
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1658 ... geNumber=3