Totaal geen puf meer.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JodieR

Totaal geen puf meer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 18:14

Hooi.

Ik weet echt niet meer wat ik heb , heb echt nergens meer zin in! geen zin meer om na mn (verzorg) paard te gaan, geen zin om op de computer te zitten, geen zin meer om iets te doen waar bij je moet bewegen, het liefst zou ik alleen maar in mijn bed willen liggen.
Het enige waar ik nog een beetje energie voor kon maken was mn vriend, om met hem wat leuks te gaan doen, maar die is nu sinds gister op vakantie.

Maar het rare is, als ik eenmaal wel bij mijn verzorgpaard ben, vind ik het wel leuk, heb ik de energie wel voor. Maar als ik dan weer weg ga, is gelijk mijn hele engerie weer weg. (dan moet ik ook nog een half uur fietsen)

Ik heb ook helemaal geen zin in eten of drinken. Verder weet ik ook niet waar ik het moet zoeken, maar overal lijk ik even moe en even futloos.

Jullie een idee?

Liefs Jodie

Anoniem

Re: Totaal geen puf meer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 18:17

Probeer even een vast ritme te krijgen, dus iedere dag op een bepaalde tijd opstaan,en een bepaalde tijd weer naar bed. Jezelf een schop onder je kont verkopen om toch wat actieve dingen te gaan doen, dan zal je zien dat je je na een paar dagen al anders voelt!

probeer ook genoeg groenten en fruit te eten...

Ik heb dit ook af en toe, en dit werkt echt!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 19:01

He, ik heb dit ook heeel af en toe. Misschien heb je idd een tekort aan vitamine, ik weet niet of je genoeg groente en fruit eet? Maar ik heb het soms ook hoor, dan zoek ik het bijv echt niet om naar me paard te gaan, of dat te doen of wat dan ook. Vandaag heb ik zo'n dag gehad, normaalgesproken poets ik maandagochtend altijd hier thuis, en ga daarna naar me paard.. maar vandaag ben ik alleen maar bij me oma geweest en heb ik voor de rest van de dag gecomputert en tv gekeken.
Ik denk dat dit heel normaal is hoor, iedereen heeft het wel eens een dag of een paar daagjes, is gewoon even een dip. Als het langer aanhoud, bijv langer dan een week dan zou ik even langs de dokter gaan voor het onzekere. Maar ik denk dat het idd een tekort is aan vitamine, of gewoon een 'dip' die iedereen wel eens heeft.
Groetjes Milou

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 19:17

Vakantietijd.. Verveel je je misschien een beetje? Als ik vakantie had vroegah, dan had ik ook nergens fut voor, terwijl als ik lekker bezig bleef dan had ik energie voor honderd! Maar als er niks op het programma stond dan kon ik me ook nergens toe zetten...

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 20:06

@ Robijntje ; Heb me vandaag wel toegezet om toch na mn verzorgpaard te gaan. het heeft alleen weinig opgeleverd. nog steeds even weinig energie. Ik ga denk ik weer proberen een vast ritme te krijgen.

@ moelie ; ik kan altijd proberen om meer fruit te eten, groente eet ik elke avond.

@ nani ; dat kan ook erg goed, want ik heb nu al 2 maand vakantie, door mn examen.. en moet nog een week voordat ik weer na school ga.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 20:08

Ik heb dat ook af en toe weleens, gewoon positief denken en lekker wat gaan doen.. Knipoog
Werkt bij mij altijd wel.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 20:10

jezelf een schop onder je kont geven en dingen gaan ondernemen want van niks doen word het alleen maar minder Lachen