Wat moet ik hiermee aan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyBubble

Wat moet ik hiermee aan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 08:37

Hoi, M'n titel zegt t al.

Ik ben administratief medewerkster van een metaal bedrijf ( de enigste administratief medewerkster dus ben ook zn secretaresse)
Alleen de laatste tijd vind ik mijn baas nogal.. ongepast/vreemd gedragen. Hij stuurt mij dag in dag uit smsjes (ook snachts), met aan het einde Lieverd (de smsjes gaan dan ook nergens over). Hij vraagt mij sirieus overal maar dan ook overal mee naartoe, ook op zondag Clown Als hij op zijn eigen werk pauze heeft, belt hij mij omdat hij niets beters te doen heb (Serieus hij heb een vrouw en 3 of 4 kinderen, bel hun dan) Dat hij mij belt als het over t werk gaat hoor je mij niet over, want dat lijkt me vrij logish als je baas op lokatie werkt gewoon terwijl mijn vriend die ook voor hem werkt naast hem zit Koe . Hij verzint domzinnige klusjes voor mij zodat ik langer blijf met de mededeling "dan doen we het samen want ik kom ook zo naar de werkplaats". Vervolgens praat hij altijd over hoe stom hij vaders vind die hun kinderen misbruiken, dat hij geen stijve banketstaaf van zijn kinderen krijgt en dat kan niet en blabla, uhh ja wat moet ik daar mee ? vind het heel rot voor die misbruikte kinderen hoor, maar om daar nu 5 keer per week over te discuseren met mijn baas...
Vind het maar een beetje eng worden. Hij is ook van turkse afkomst (nu zeg ik natuurlijk niet dat het daar aan ligt ofzo en het was ook niet racsistish bedoeld ). Het is ook een man die heel erg houvast heeft aan zijn cultuur ( Hij dwingt zijn 21 jarige dochter dus met een turkse jongen te trouwen) Wat moet hij zelf dan met een nederlands meisje van 22 Clown

Daarin tegen loopt hij over de minst geringste dingen te flippen, Ik moest gister snel snel snel (zoals hij het zegt) Facturen voor hem make, ja op zondag, Dan heb ik gewoon geen tijd, Agezien het op mijn weg vanuit stal ligt ben ik gewoon gelijk uit stal gekomen om voor hem nog die facturen op orde te maken, Komt hij ineens zelf aankakken (dan had hij het netzogoed zelf kunnen doen) En begint vervolgens te schelden op mijn schoenen, en dat zijn tapijt van het kantoor vies word Clown Man het is maar een tapijt, je stofzuigt het, en klaar. Je hoeft er niet van te eten. Ook hb ik het gevoel dat hij mij daartegen ook helemaal niet vertrouwd, Als ik een factuur of creditnota maak moet ik helemaal zijn boekhouder op gaan bellen of ik het goed heb gedaan Clown Koe Man ik heb hie r3 jaar voor op school gezeten, en ik krijg steeds van die boekhouder te horen dat ik hem niet om de minst geringste en onbenullige ditjes en datjes moet belle omdat hij ook een leven heeft. (gevonden op google ofzo kweenie)

Wat moet ik nou ? Met hem praten heb ik al geprobeert, maar hij luistert niet, of hij vliegt gewoon in de fik en gaat hij in het turks tegen mij schelden.

vikki

Re: Wat moet ik hiermee aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 08:46

Als ik jou was zou ik toch eens op zoek gaan naar een andere baan, dit klinkt als een erg onprettige werksituatie voor jou.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 08:47

LZP > STW

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 08:48

Ik wil niet banketstaaf doen, maar een secrataresse/ administratief medewerkster die zoveel typfouten maakt is in mijn ogen een hele slechte!
Als het verhaal al zo is dan moet je ontslag nemen. Er zijn nog veel andere bedrijven waar men op zoek is naar een goede medewerkster, maar als ik jouw vaardigheden zo bekijk, zijn die niet op zoek naar jou!

Trammelanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 08:58

pfoe daar was ik niet eens terug gekomen, en ga daar maar snel wel anders 'durf' je niet eens meer! Bang voor de gevolgen!

succes

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 09:02

Sieppus schreef:
Ik wil niet banketstaaf doen, maar een secrataresse/ administratief medewerkster die zoveel typfouten maakt is in mijn ogen een hele slechte!
Als het verhaal al zo is dan moet je ontslag nemen. Er zijn nog veel andere bedrijven waar men op zoek is naar een goede medewerkster, maar als ik jouw vaardigheden zo bekijk, zijn die niet op zoek naar jou!

Of je beledigt mij gewoon niet,
Tegenwoordig zit er in words een goede spellings controle, ik zit hier niet om persoonlijk beledigt te worden, als je niets nuttigs toe te voegen heb, post dan niet. Overigens weet jij ook helemaal niets over mij en mijn vaardigheden Knipoog En maar goed ook als ik het zo bekijk.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:05

Sieppus schreef:

Wat een vooroordelen weer.. Slapen Alsof iedereen altijd alles maar goed moet typen, ze zit nu niet op haar werk hoor. Scheve mond

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 09:06

AmmieJ_ schreef:
pfoe daar was ik niet eens terug gekomen, en ga daar maar snel wel anders 'durf' je niet eens meer! Bang voor de gevolgen!

succes

Dat is het rare, hij heb niets geprobeert, ja hij heeft mij afgelope donderdag gefeliciteert met mijn verjaardag, maar dat is ook alles.

Het is gewoon zo vreemd want de ene keer is hij pis sjacho en loopt hij behoorlijk wat in het turks te schelden (nu maakt dat nietzoveel uit wat versta het toch niet haha) Maar de andere keer, dus om de minuut smsjes die nergens over gaat, eindigend op "Lieverd " Of: Beste esther van zuidholland Rolleyes

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 09:07

Somebitch schreef:
Sieppus schreef:

Wat een vooroordelen weer.. Slapen Alsof iedereen altijd alles maar goed moet typen, ze zit nu niet op haar werk hoor. Scheve mond

Eigenlijk wel Tong uitsteken Maar er is een verschil toch nog tussen werk en bokt.
MAar zoals ik al zei, ook iemand met dyslectie mag een kans krijgen toch? Ben toch echt foutloos geslaagd voor mijn examen hoor. Dus hoe ik op bokt praat heeft ook echt geen invloed op mijn werk Lachen

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:10

vikki schreef:
Als ik jou was zou ik toch eens op zoek gaan naar een andere baan, dit klinkt als een erg onprettige werksituatie voor jou.

Mijn idee.. Ik zou in jouw plaats niet langer zo, en voor hem, willen werken.

Veel sterkte met deze rare situatie!

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:12

Sieppus schreef:

Als je niet banketstaaf wil doen, doe het dan ook NIET. Hamer
Heel banketstaaf om zo'n reactie te geven.
Er staat duidelijk in haar handtekening dat ze dislectisch is en je hoeft echt geen perfect Nederlands te kunnen voor administratief werk.

aan de TS:
Ik zou in ieder geval duidelijk aangeven dat je het hier niet mee eens bent.
Zet desnoods wat dingen op papier en heb het hier een keer met hem over.
Dat hij van buitenlandse afkomst is, betekend niet dat hij jou normen en waarden niet hoeft te accepteren.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 09:13

BibicheB schreef:
vikki schreef:

Mijn idee.. Ik zou in jouw plaats niet langer zo, en voor hem, willen werken.

Veel sterkte met deze rare situatie!

Ik zit ook gewoon te twijfelen, Ik heb een jaar contract, dit is mijn eerste echte baan dus wil het ook weer niet gelijk op geven denk ik (ik weet gewoon even niets zeker ) Ook betaald hij gewoon goed, en als ik in de problemen zit kan ik wel bij hem aankloppen .
Het voelt ook vooral heel rot dat hij doet alsof hij mij niet vertrouwd, maar ik moet wel zijn persoonlijke klusjes opknappen (Ook het bellen van zijn verzekering, dat soort dingen) Dat vind ik gewoon een beetje dubbel

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:16

Oh ja, even over het spelfouten gedeelte.

Ik ken Pinkybubble persoonlijk en zij heeft wel eens wat van haar werk aan mij laten zien. (Om er zeker van te zijn dat er geen fouten instonden)
Het maken van brieven voor haar werk doet ze, met behulp van SPELLINGSCONTROLE (iets wat dit forum helaas niet bezit) practisch foutloos.

Naar mijn mening is ze een hele goede Administratief medewerkster. Wat anderen hier er ook van mogen vinden.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 09:20

Sabbientje schreef:

Ik ken Pinkybubble persoonlijk en zij heeft wel eens wat van haar werk aan mij laten zien. (Om er zeker van te zijn dat er geen fouten instonden)
Het maken van brieven voor haar werk doet ze, met behulp van SPELLINGSCONTROLE (iets wat dit forum helaas niet bezit) practisch foutloos.

Naar mijn mening is ze een hele goede Administratief medewerkster. Wat anderen hier er ook van mogen vinden.

Haha thanks meis Lachen

Over het algemeen ben ik zelf ook erg tevreden over MIJN werk, Ik ben immers de enigste in 6 jaar (van mijn school) Die dat examen foutloos heb gemaakt Bloos Best iets om trots op te zijn dus, Dan ga ik me echt niet van de wijs laten brengen door zon persoon wat waarschijnlijk zelf onzeker over haarzelf en haar werk is Sigaar

Over het werk zelf heb ik nergens een discussie punt gezet zoals er te lezen valt? Dus waarom gewoon weer niet ontopic Lachen

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:24

Sabbientje schreef:

Als ze op haar werk zonder typfouten ed kan, waarom dan hier niet? En jullie kunnen het banketstaaf vinden dat ik hier mijn mening geef, maar ja, daar is het een forum voor. Het is geen kritiek het is feedback. Of zijn dit nu dingen waar jullie het nooit over gehoord hebben???
Daarbij geef ik haar wel advies, dat ze weg moet gaan. Een andere baan kiezen.
@ Sabientje: Als ze zegt dat ze secretaresse er bij is dan lijkt me het erg logisch dat zij degene is die verslagen en uitgaande post typt. Dan past hier al snel het plaatje dyslectisch niet bij.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 09:36

Sieppus schreef:
Sabbientje schreef:

Als ze op haar werk zonder typfouten ed kan, waarom dan hier niet? En jullie kunnen het banketstaaf vinden dat ik hier mijn mening geef, maar ja, daar is het een forum voor. Het is geen kritiek het is feedback. Of zijn dit nu dingen waar jullie het nooit over gehoord hebben???
@ Sabientje: Als ze zegt dat ze secretaresse er bij is dan lijkt me het erg logisch dat zij degene is die verslagen en uitgaande post typt. Dan past hier al snel het plaatje dyslectisch niet bij.

Tsja en toch gaat mijn werk geod, Waarom ik hier niet zonder typefouten type zoals er gezegt is omdat hier geen spellings controle is.
Waarom hoe en wat ga ik mijzelf hier ook NIET verantwoorden, ik doe mijn werk goed, en daar is niets over te klagen en dat vind mijn baas schijnbaar ook, Dus waarom niet gewoon nu ONTOPIC?

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:39

Sieppus schreef:
Sabbientje schreef:

Dat van jou noem ik geen Feedback, dat noem ik in de grond trappen, met je "mensen zitten niet op jou te wachten"
Zoals ik ook al zeg heeft Word een SPELLINGSCONTROLE en Bokt niet.
Niet iedereen gaat eerst iets in Word uit typen en het daarna op bokt te zetten.
Ik denk dat 99% van bokt dat niet doet.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 09:41

Sabbientje schreef:
Dat van jou noem ik geen Feedback, dat noem ik in de grond trappen, met je "mensen zitten niet op jou te wachten"
Zoals ik ook al zeg heeft Word een SPELLINGSCONTROLE en Bokt niet.
Niet iedereen gaat eerst iets in Word uit typen en het daarna op bokt te zetten.
Ik denk dat 99% van bokt dat niet doet.
[/quote]

Dat kost teveel tijd, en daar doe ik en bovendien waarschijnlijk alle mensen geen moeite voor, resultaat: Bokkers gaan niet meer bokken omdat er een persoon door blijft zeveren over spelfouten Koe

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:41

Je vriend werkt ook voor hem zeg je? Wat vind hij ervan?

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:44

Toch kan het geen kwaad om je eens goed te orienteren op de banenmarkt. Gewoon je CV op monsterboard e.d. zetten, je weet maar nooit wat er op je pad komt. Je hoeft niet 1,2,3 te beslissen, maar het lijkt mij echt niet onverstandig om alvast goed om je heen te kijken mocht de situatie nog vervelender worden...

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 09:44

Elaine schreef:
Je vriend werkt ook voor hem zeg je? Wat vind hij ervan?

Hij vind het raar, maar geen rede om gealarmeerd te zijn ofzo Clown Echt weer zoiets voor een man om dat te zegge Tong uitsteken

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 09:46

vikki schreef:
Toch kan het geen kwaad om je eens goed te orienteren op de banenmarkt. Gewoon je CV op monsterboard e.d. zetten, je weet maar nooit wat er op je pad komt. Je hoeft niet 1,2,3 te beslissen, maar het lijkt mij echt niet onverstandig om alvast goed om je heen te kijken mocht de situatie nog vervelender worden...

Dat vind ik ook, (Gelukkig dat er ook mensen zijn die WEL een normaal advies kunnen geven)
Ik denk dat ik dit inderdaad ga doen.. gewoon om te kijken of er toch wat te bieden is voor iemand waar mensen niet op zitten te wachten Slapen
Overigens hoop ik gewoon niet dat de situatie vervelender word, want ik denk dat mijn vriend dan ook gelijk zijn cv op monsterboard kan zetten.

Mijn vriend heeft namelijk eens een fout gemaakt op lokatie waar ze werken, Toen heeft mijn baas gezegt: Als hij gaat, ga jij ook, en andersom.

Denk ook niet dat als het verder gaat dan alleen dit dat mijn vriend het pikt.
Laatst bijgewerkt door PinkyBubble op 11-08-08 09:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 09:47

Ja dat is inderdaad redelijk typisch haha.

Ach je kan toch voorzichtig op zoek naar iets anders? Er zijn zoveel banen, zeker voor iemand die gediplomeerd is als jij!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 09:49

Elaine schreef:
Ja dat is inderdaad redelijk typisch haha.

Ach je kan toch voorzichtig op zoek naar iets anders? Er zijn zoveel banen, zeker voor iemand die gediplomeerd is als jij!

Mijn diploma krijg ik helaas in december pas, Ben dus wel geslaagd, maar had te weinig uren. Die uren loop ik hier dus af tot december, Dus zal het zowiezo tot december ff uit moeten zingen.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 11:03

Wat raar zeg, als ik jou was had ik allang ontslag genomen. Als jij al hebt geprobeerd met hem te praten, en het werkt niet.. zou ik echt ontslag nemen voordat hij nog meer van die rare dingen gaat doen.