Volgende station begon het gezeik. De tram kon niet meer rijden want er was een wisselstoring dus we moesten even wachten.
20 minuten later werd er omgeroepen dat de tram voorlopig niet meer ging rijden, dus moesten we naar het volgende grote station lopen.
Nouja eenmaal daar aangekomen bleken er helemaal geen trams meer te rijden.
Ja jullie moeten met de metro.... Metro reed ook niet
. Toen kregen we het briljante idee om met de trein te gaan. Treinkaartje gekocht... kijken we boven op dat bord, geen enkele trein die naar amsterdam CS ging!
Nouja toen zijn we via het ene station bij een ander station gekomen waar WEL een trein naar amsterdam centraal ging, maar die ging pas over een half uur.
Ondertussen was het al 00.20 en waren we nog steeds niet op amsterdam centraal.
Maargoed trein gepakt kwamen we om 00.36 op amsterdam centraal, ik rennen voor mijn laatste tram, RIJD HIJ VOOR MIJN NEUS WEG!
Grrrrrrrrrrrrrr.....
Nouja dan maar de nachtbus... wéér een half uur wachten eenmaal in de nachtbus staan er 2 lampen in de fik en het plastic begon te smelten, hoppa iedereen de bus uit.
Op de volgende bus wachten... wéér een half uur... Nou ben ik na 3 uur en een kwartier EINDELIJK thuis.
Zo moest even mijn hart luchten en mij zie je voorlopig niet meer in een tram of bus of iets dergelijks.

jeetje zeg.. Hopelijk heb je lekker geslapen
sorry maar ik moest een beetje lachen, je verteld het heel mooi.
, laat ze maar op tijd rijden. Bij iets belangrijks oid zorg ik wel dat ik genoeg speling heb, maar anders kom ik maar wat later op school, is imo niet mijn schuld. Moet wel vroeg genoeg m'n bed uit