Vochtige slaapkamer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

parouscha

Vochtige slaapkamer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 16:23

Hallo bokkers,

Ik woon sinds kort samen met mijn vriend.
Maar nu is het zo ontzettend vochtig op de slaapkamer dat al je kleding de volgende dag gewoon klam/nat is!
Het vervelende is je schone was gaat zo stinken, want de kleding kast staat in de slaapkamer.

Nu had ik een vochtvreter op het oog, maar ik wil graag weten of jullie hier ervaring mee hebben want dat ding kost me wel 60 euro en dan moet het wel werken!

Groetjes Priscilla.

Wiesje

Re: Vochtige slaapkamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 17:47

Raam open? Verwarming uit laten?
Of inderdaad een vochtvreter aanschaffen. Die werken vaak heel effectief.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 17:50

Weet je ook de oorzaak van het vocht? Ik zou dat eerst proberen te achterhalen... volgens mij zijn die vochtvreters niet zo gezond (iig niet die wij vroeger in de kelder hadden)..
Iig goed ventileren is belangrijk..

(edit: die vochtvreter die wij vroeger hadden was een bakje en dan moest er een zakje in. Kostte niet zoveel als die van jou dus ik denk dat wij t over een ander ding hebben)

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 17:54

Ik probeer wel zo veel mogelijk te ventileren, raam open als ik thuis ben en de deuren open tegen elkaar.

Ik heb nu momenteel een bakje in de slaapkamer staan maar of die nou zo goed werken Haha!

Ik weet eigenlijks niet helemaal waar het weg komt, het is een vrij oud huis.
En we hebben sinds gisteren lekkerij met die enorme regenbuien!
Dus we moeten deze week met het dak bezig en als dat opgelost is hoop ik eigenlijks wat dat het klaar is, maar als dat niet zo is zal ik toch aan vochtvreter moeten aanschaffen, dat is echt een machine zeg maar op stroom Lachen

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 18:00

Waardeloos joh al dat vocht.. en die buien maken t er idd niet beter op. Heb zelf ook een oud huis maar gelukkig geen vochtproblemen hier...

Die bakjes werkte in de kelder van t vorige huis iig wel goed maar dat was ook niet zo'n grote ruimte..
Apparaat op stroom ken ik verder niet. Succes ermee!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 18:02

Ja dat heb je met die oude huizen he haha!
Maar verder is het perfect hoor, we hebben er geen last van in de woonkamer of keuken alleen echt daar in de slaapkamer.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 18:11

zou idd proberen te achterhalen hoe 't kan dat dr vocht de slaapkamer in komt, ooh zag net ivm 'n oud huis misschien informeren ergens wat je eventueel zou kunnen doen (denk helaas niet al te veel).. vochtvreter werken in grotere ruimtes niet veel of je moet dr op iedere hoek ene zetten Nagelbijten / Gniffelen