Moeilijke situatie, wel of geen relatie.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

safety

Moeilijke situatie, wel of geen relatie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-08 23:34

Alvast sorry van het lange verhaal. Maar moet dit even van me afschrijven.

Al ruim een half jaar vind ik een jongen op mijn werk behoorlijk leuk en is er veel meer het gevoel dan dat we alleen collega's zijn.
In onze functie staat hij hoger dan mijn op het werk. Hij is Restaurant Manager en ik ben Assistent Manager. Ik werk er nu ruim een jaar. Hij is per 04-juli 2008 Restaurant Manager geworden en ik per 04 juli 2008 Assistent Manager. Hij werk er al ruim 8 jaar.
2 maanden geleden kwam hij per toeval aan mijn msn adres via hyves. We waren gezellig aan het praten. Op een gegeven moment vertelde hij dat hij iemand had leren kennen die hij echt leuk vondt.
Dat meisje had hem totaal een verrassende uitpak gegeven alleen niet qua liefde eerder uit vriendschap. Met haar wilde hij oud worden.
Ik vroeg of ik haar kende. Ja ik kende haar. Ik baalde al, dacht dat het iemand van het werk was of iemand van de vrienden groep.
Toen zei hij dus dat ik die meid was. Wist toen absolut niet wat ik moest zeggen tegen hem. Paar dagen laten moesten we weer samen werken en dat waren 2 dagen die behoorlijk stroef verliepen, we ontwijkte elkaar maar overal waar dat kon. Na de 2de dag op het werk sprak ik hem s' avond weer op msn. Daar vertelde ik mijn verhaal. dat had hij absolut niet verwacht van mij. Hij had ook noit iets aan mij gemerkt.
Maar dat had ik ook niet bij hem. Hij zei ook dat gevoel kan hij goed gescheiden houden op het werk.
Ik vertelde ook dat ik de 2 afgelopen dagen niet fijn gewerkt had. dat had hij het zelfde.
Hij woont op zich zelf en ik woon nog thuis. Na uren gepraat te hebben over van alles. Ben ook vaak bij hem thuis. Maar het loopt niet zo als het moet. Ik krijg maar moeilijk hoogte van hem.
De enne week is het helemaal super. En de andere week klapt hij helmaal dicht en krijg ik geen hoogte van hem, en weet ik niet wat hij wil.
Nu is het grootste probleem het werk. Hij zegt dat hij werk en prive makkelijk gescheiden kan houden, en dat geloof ik ook wel. en dat kan ik ook. Eerst vond ik dat moeilijk maar het gaat steeds beter.
De Vestiging manager mag er absolut voorlopig niet achter komen, mochten we een relatie krijgen. Omdat we allebei promotie hebben gekregen. Hij wil het voorlopig stil houden tot we allebei onze papieren hebben voor manager, we moeten nog op examen.
Afgelopen vrijdag vroeg ik er naar hoe het nu verder moest, dat ik duidelijkheid wilde. Als ik er niet naar vraag hebben we het er niet over. hij begint er niet meer over, dat deed hij eerst wel.
Als ik er dan naar vraag. Zegt hij dat hij me wel wil, maar dat hem ook iets tegen houdt een gevoel en dat hij dat moeilijk vindt.
Soms is hij heel duidelijk dat hij wel een relatie en en de andere keer weer totaal niet. En dat brengt mij zo in onzekerheid, en weet niet goed wat ik er mee moet.
Sorry van het lange verhaal, ik hoor dat iemand mij hier mee een beetje kan helpen of goede raad kan geven.

Groetjes mij...

Myrano

Re: Moeilijke situatie, wel of geen relatie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 00:07

Pfhoew...wat een verhaal zeg! Kan heel goed begrijpen dat je nu niet weet wat je ermee moet aanvangen en je dit zo onzeker maakt!
Denk dat hij wil wachten totdat hij zekerheid heeft ivm dat examen, zijn Job zal nu zijn eerste prioriteit zijn. Wat ik ook wel begrijp..
Ik zou het nog even afwachten tot na dat examen, als dat achter de rug is zal hij er wel opnieuw over beginnen en er werk van maken.
Als hij verliefd is en écht meende wat hij zei, zal hij daar wel werk van maken..
Ik hoop het althans voor jou! Veel succes, zal voor je duimen dat het goed komt Ach gut

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 00:14

Sorry, maar ik snap niks van jouw probleem...

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 00:20

Een man die niet weet wat hij wil en daardoor een vrouw die niet weet wat ze ermee aan moet. Het is in ieder geval een lastige situatie.

Meestal helpt een open en eerlijk gesprek het beste. Heb je bijvoorbeeld met hem besproken dat je moeilijk hoogte van hem kan krijgen enz? Als je nou eens aan hem vertelt wat je hierboven ongeveer hebt beschreven, zou dat meer helderheid brengen? Gewoon recht op de man af vragen (zonder omwegen, dus heel concreet...dat kunnen mannenhersenen beter volgen): Hoe denk jij over ons?

Krijg je geen duidelijk antwoord dan zou ik even afstand nemen. Gewoon zeggen: Neem jij maar even de tijd om na te denken wat je wilt en zodra je eruit bent kom je maar naar mij toe. Dit zal zeker in het begin héél moeilijk zijn, maar jij hebt dan wel meer de controle. Hij zal bewust moeten na gaan denken over de situatie en een keuze maken. Probeer gewoon normaal tegen hem te doen, als er teveel spanning is probeer om ergens een grapje over te maken. Humor breekt spanning.

Succes ermee!