Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Rock schreef:Ach ja, het is zo lekker makkelijk om stempels te drukken als je zelf geen zin hebt om verantwoordelijkheid te nemen he?
Die 'jeugd van tegenwoordig' waar jij het over hebt (leeftijd van je zusje) hebben ook altijd nog 'ouders van tegenwoordig' waar natuurlijk vaak het probleem in zit.
Ouderen met een grote mond ken ik inderdaad ook... Zo stond ik altijd netjes op in de tram, behalve één keer omdat ik de dag ervoor geloof ik van een paard was gevallen. Ik was in ieder geval helemaal niet lekker, en had ontzettende last van mijn knie... Werd hardhandig op mijn schouder getikt door een oudere meneer (die ik nog niet eens had gezien, want ik zat naar buiten te kijken) met de mededeling: "Sta jij eens op voor mij!"
Ik was zó verbaasd dat ik inderdaad ben opgestaan en weg ben gelopen... Zo gebeuren dat soort dingen nog wel meer helaas.
Als iedereen nou wat meer respect voor elkaar zou hebben.......
. Waar ik me ook ontzettend aan kan irriteren is van die oude mensen die allemaal op een bankje zitten en naar je gaan zitten kijken en naar je gaan zitten roepen. Eerder zei ik nog wel eens een keer hallo ofzo maar als ze nu wat zeggen kijk ik ze gewoon goed nijdig aan.
En vervolgens ook nog zeggen dat ík maar beter op moet letten. Natuurlijk zijn ze lang niet allemaal zo, maar je hebt er een aantal bij zitten waarvan ik het idee krijg dat ze denken dat ze alles kunnen maken omdat ze bejaard zijn.
Bij veel van die jongeren die schelden met K woorden enz zou je eens dieper moeten kijken, naar omgevingsfactoren enz, ipv ze meteen te veroordelen...

zo bedoel ik het niet , ik bedoel er mee te zeggen dat er idd jeugd van tegenwoordig is, maar dat je door oudere al zodra je ergens heen stapt die stempel krijgt zonder dat je ook nog maar iets gedaan hebt oid.
Het gaat elke generatie blijkbaar slechter
Of elke generatie denkt het beter gedaan te hebben dan die na hun komt. 

xDramaQueen schreef:met het K woord schelden is stoer

Netjes op je beurt wachten zegmaar.