Ik gooi het er maar even uit. Ik baal van de hele wereld met alles en iedereen. Weet echt even niet hoe ik dit moet verwerken maar misschien helpt het als een luisterend oor. Vandaag had ik dus echt een rot dag. Niet met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo maar gewoon een verrotte dag. Ik heb sinds een tijdje een chronische darm ontsteking. Colitis Ulcerosa. Hierdoor ben ik vaak moe, heb vaak pijn in mijn gewrichten en nu weet ik eindelijk de oorzaak dat is onderzocht door de Reumatholoog. Ik heb Fibromyalgie, beter bekend als Weke delen reuma. Iets waar ik never nooit meer vanaf kom. Ook is mijn vader 2 weken weg en is mijn laatste kat vandaag ingeslapen. Soms vraag ik mij eigen af waarom ik dit heb, waarom maak ik dit mee?? Ik zou het liefst in een ander land willen zijn, even onzichtbaar voor alles en iedereen en soms denk ik zelfs aan de dood. Ik moet eigelijk met een professioneel iemand gaan praten maar ik kan de stap gewoon niet zetten. Ik moet morgen gaan werken de hele dag en waarschijnlijk achter de tabakshop staan. En dan komt er nog zo'n collega die de hele tijd loopt te zeuren dat ze dit niet mag en dat niet van de cardioloog. En mij horen ze nooit klagen over iets. Hoe kan ik in godsnaam voorkomen dat ik haar niet naar haar keel vlieg? Letterlijk tot 10 tellen gaat dus niet meer, ik kom niet verder dan 6.