slaapkamer verbouwen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maarloesx

slaapkamer verbouwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 17:21

Na lang zeuren mag ik eindelijk mijn slaapkamer verbouwen..
De slaapkamer is best groot ik gok ongeveer 6 bij 4 ofzo Bloos
En ik vind het echt zo moeilijk om alles bij elkaar te zoeken!

Maar nu is dus de zoektocht begonnen naar leuke dingen voor op de slaapkamer:D!
Zelf vind ik een hemelbed heel mooi, maar heb een beetje op internet rond gezocht..
En helaas nog geen mooi hemelbed gevonden!
Weet iemand waar je deze kunt kopen Haha!?

En toen zocht ik verder naar behang..
en dat is moeilijker dan ik dacht.. Weet iemand leuke kleurtjes:D? Of een mooie print?

Ik zou het ook heel mooi vinden als er ergens een zin op de muur komt..
Weet iemand nog een leuke zin?

Als je nog meer leuke hebbedingetjes weet voor in de slaapkamer zoals leuke banken etc. zeg het maar Pling

annepaardoes

Re: slaapkamer verbouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 23:47

Ik ben nu net bezig met mijn kamer schilderen. 1 muur is roos en de andere 3 muren zijn camel kleur. Over de muren zit een beige-achtige behangstrook met sierlijke letters.
Het ziet er erg mooi uit al zeg ik het zelf en de kleuren zijn ook erg warm. Mijn bureau en een kastje worden wit met zilveren knopjes en in de rest van de kamer komen zilveren en rode accessoires. Over een paar dagen is de kamer af dus dan zal ik wel even een linkje plaatsen. Misschien brengt het nog ideeën in je op.
Mijn zus heeft haar kamer heel donker antraciet met knal limegroen. Ziet er ook erg gaaf uit. Haar kastjes en spulletjes zijn wit en zwart.
Ik zal wel als ik zou was eerst het behang halen. Dan kun je daar de rest van je spullen weer op aanpassen. Als je een druk motief wilt moet je dat op 1 wand doen. Anders wordt het in mijn ogen te druk of wordt het snel saai. En neem voor een paar meubeltjes en spulletjes een totaal andere kleur die er toch mooi bij past.

Edit: Even snel wat foto's gemaakt Tong uitsteken
http://s88.photobucket.com/albums/k181/ ... 008027.jpg

En de band:
http://s88.photobucket.com/albums/k181/ ... 008030.jpg

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 16:31

Een hemelbed kun je eventueel ook zelf maken door middel van gordijnen langs je bed Ja Ik slaap namelijk op zolder en mijn bed staat langs de schuine wand, maar heb toch een hemelbed Ja

Verder ben ik er altijd voorstander van om een (slaap)kamer zo licht mogelijk te houden. Mijn kamer is geheel wit, maar door middel van accesoires kleurrijk ingericht Ja Ben je je kamer over ene paar jaar zat? Dan hoef je alleen de accesoires (lampekapjes, dekbedovertrek en andere prullaria) te vervangen *LOL*

Zo ziet mijn kamer er overigens uit, met inmiddels alweer kleine veranderingen Knipoog
http://nl.youtube.com/watch?v=IbJmo_72i_g

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 18:53

Ik zou alle kleuren doen die ik kon vinden. Dus ene muur in die kleur, dan weer een andere muur in een andere kleur. Lekker kleurrijk Haha!

maarloesx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 16:55

Ah hier heb ik wel wat aan Haha!
Nog meer leuke ideen?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 08:01

En als je voor spulletjes wil kijken dan raad ik je de XENOS aan, heeft altijd leuke dingetjes, of de Blokker!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 08:07