Muziek, het begint gewoon saai te worden...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

Muziek, het begint gewoon saai te worden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 20:54

Hee.

Pff ik word gewoon een beetje zat van de muziek.
Doe ik MTV erop hoor ik muziek en dan denk ik pff heb ik ook al 1000 keer gehoord, en zo ook met al die andere zenders.
Natuurlijk heb ik zo ook mijn eigen 'mooie' muziek op de PC, maar die heb ik onderhand ook wel een keer gehoord.
En als er dan een nieuw liedje uitkomt die ik mooi vind, ga ik hem zo vaak luisteren dat die binnen een week ook saai is geworden.
Op het moment luister ik gewoon liever geen muziek meer als wel, eigenlijk best wel vreemd want dit is echt iets van de laatste tijd.
Ben ik nou echt de enige die muziek saai begint te vinden? Of nog meer bokkers onder ons?

Gr Kirsten.
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 04-08-08 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

rosanne1988

Re: Muziek, het begint gewoon zaai te worden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 20:56

zaai?

M59

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 20:58

rosanne1988 schreef:
zaai?

ROFL

Er zijn zat andere liedjes om naar te luisteren. Desnods van hondert jaar terug, dus saai vind ik het niet.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 20:58

Ja saai, omdat je hem al te vaak hebt gehoord.
En dan heb ik het dus over muziek van tegenwoordig, dus die op het moment veel op TMF MTV enzo te horen zijn.
Dan denk ik echt pff heb je dat liedje ook weer.
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 04-08-08 21:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 20:59

Het is saai. Knipoog

Ik heb er totaal geen last van, ik kan niet zonder muziek. Lovers
Misschien moet je eens op zoek gaan naar nieuwe bands?

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 21:00

Daarom luister ik graag naar muziek van de jaren 60, die hoor amper op de gemiddelde radiozender Haha!

Rytm

Re: Muziek, het begint gewoon saai te worden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 21:02

Neuh... ik hou van heel veel soorten muziek dus dat is makkelijk af te wisselen.

Mizora

Je wordt volgens mij ook een beetje zat van de popmuziek. Heb je wel een Lord-of-the-Rings-filmmuziek geprobeerd? Voor ik alles geluisterd heb ben ik meer dan 10 jaar verder, non-stop muziek luisteren. Het is belangrijk dat je regelmatig wat nieuws probeerd. Ik kies een willekeurige zanger uit, daar luister ik dan een dag nummers van, dan kies ik weer een nieuwe. Omnia is trouwens ontzettend goed. Hele aparte muziek, heel musicaal en goede teksten. Heel veel klassieke teksten ook.

Blackflag

Ga verschillende genres beluisteren, misschien vind je daar wel wat leuks tussen. Ik ben zelf echt altijd met muziek bezig, en ik raak er totaal niet op uitgekeken. Ga forums bezoeken, vraag aan vrienden/kennissen wat hun voor muziek leuk vinden!

Succes Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 21:03

Ik herken het wel, ben nooi zo dol op muziek geweest. Ik weet soms ook niet waarom ik zo'n muziekapparaat op mijn kamer heb staan. Ik vind muziek al snel zeurderig (ala Mariah Carey en die Leona Lewis ofzoiets) of dan heb ik het te vaak gehoord. Muziek op mijn computer heb ik ook al te vaak gehoord, dus zet ik gewoon geen muziek op!

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 21:04

Ja ik heb precies hetzelfde, eigenlijk klinkt het wel een beetje gek! Haha!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 21:04

Bedankt voor de reacties.
Mizora, ik ga even wat liedjes van die zanger luisteren. Lachen

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 21:17

Heb ik ook snel last van. Ik hoor een leuk liedje, ga hem 100x beluisteren op Youtube, download en beluister hem enkele keer op de pc en daarna is hij saai Haha! En dan zoek ik weer iets nieuws.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 21:20

Tjongejonge, enig idee hoeveel muziek er gemaakt is in de loop der jaren Knipoog ? Ik heb een kast vol muziek staan (nog van mijn werk van vroeger) en ik kan er nog steeds geen genoeg van krijgen. Weet zeker dat ik heel wat meer muziek gehoord heb dan jullie allemaal bij elkaar, hahaha....... Haha!

Luister eens naar een goede radiozender, helpt ook. Ken je KX Radio bijvoorbeeld (via internet)? Daar hoor je geen afgedraaide songs, hoor. Haha!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 21:24

Ik luister trouwens nooit radio, want de muziek die ik leuk vind is daar nooit te horen. Ga dus gewoon eens op zoek. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 21:25

Ik heb echt het tegenovergestelde, ik ontdek steeds weer 'nieuwe' mooie muziek. Bovendien kan ik mijn favorieten (en dat zijn er veel) blijven luisteren zonder dat het saai wordt. Dat zijn dan ook wel nummers met een ontzettend goede tekst en emotie die via muziek/zang wordt overgebracht. Dat zal echt nooit saai worden, het kan me juist alleen maar meer gaan raken in de loop der tijd.

Dat soort muziek vind ik niet op TMF en top40 zenders overigens, ik kan me voorstellen dat die muziek wel saai wordt Knipoog

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 21:28

ik weet niet wat voor muziek je over het algemeen luisterd?
ik luister namelijk metal, en als ik mijn muziek zat ben,download ik gewoon een nieuwe band. na een tijdje heb je dan weer zin in de eerste bands die je luisterde:)

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 21:34

Kir_Ples schreef:
Ja saai, omdat je hem al te vaak hebt gehoord.
En dan heb ik het dus over muziek van tegenwoordig, dus die op het moment veel op TMF MTV enzo te horen zijn.
Dan denk ik echt pff heb je dat liedje ook weer.

Ja, dat heb ik ook wel. Komt omdat je het al zo vaak heb gehoord, dan is het niet leuk meer.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 21:51

Ik luister voornamelijk pop en R&B.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 21:56

Probeer eens andere muziekstijlen uit Knipoog Ik luisterde eerst alleen maar 1 soort rock en heb inmiddels geleerd dat alle muziek wel op de een of andere manier mooi kan zijn, niet dat ik nou klassiek luister, dat gaat me wat te ver, maar ok Haha!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 21:58

Inderdaad, probeer het wat uit te breiden. Ja Ik luisterde eerst 'gewone' rock en ben steeds meer metal, posthardcore en punk gaan luisteren. Het is heel leuk om nieuwe dingen te ontdekken buiten de Top40 en MTV (nu had ik daar al een bloedhekel aan, maar met pop en R&B zit je meer in die richting).