Even wat over mijn lieve mamsie. Mijn mamsie is een nu 54jr altijd hardwerkende vrouw en nu nog steeds, werkt in de zorg als hhh-medewerkster. Alleen morgen moet ze naar de fysiotherapie voor haar arm (waar ze aantal jaar geleden opgevallen was) maar het nu pijn begint te doen, schijnbaar door oververmoeid werken.
Mijn mamsie werkt maar door en door ze heeft het ook niet al te breed vandaar dat ze gewoon weg bijna nooit of zeg maar zelden eens voor haar zelf kiest en ff aantal dagen/week tussen uit te gaan.
Ze heeft een best wel naar verleden achter der rug (wat jaren terug afgespeeld heeft).
Ik wil mijn mamsie eens lekker verwennen met dat ze er ff tussenuit kan ze moet gewoon lekker bij kunnen komen, vriendlief hebben ook al geprobeerd om een van de vakantiehuisjes van het bedrijf waar wij werken aan mn mamsie te willen laten verhuren via bedrijf waar wij werken, maar dit mag helaas niet van het bedrijf. Alleen personeel etc..
Liefste niet te prijzig en max 2 weken (of wat denkt men zelf) ? En waarom niet te prijzig ivm vriendlief en ik ook moeten investeren in ons nieuw aangekocht huis.
Ik hoop dat ik van jullie hier leuke ideëen naar voren krijg bijv sites etc...Hou onwijs veel van mn mamsie en heb het er zelf moeilijk mee en denk ik elke dag zowel van ''Wat nou als mn mamsie er niet meer is''? Ik kan der niet ook nog eens kwijtraken, ivm ik mn schoonmoeder vorig jaar verloren heb op haar 45e, mn schoonmoeder die voor mij als mn 2e moeder was.
Wie oh wie heeft er leuke ideëen voor me ? Ik dank jullie allen lieve bokkers zeer vriendelijk
.
- je vind er vast wel iets waar je je mamsie een plezier mee kunt doen!