Ideëen gevraagd.........

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XFiemoX

Ideëen gevraagd.........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 19:39

Met wat/hoe ik mijn lieve mamsie erop uit kan sturen met haar vriend.

Even wat over mijn lieve mamsie. Mijn mamsie is een nu 54jr altijd hardwerkende vrouw en nu nog steeds, werkt in de zorg als hhh-medewerkster. Alleen morgen moet ze naar de fysiotherapie voor haar arm (waar ze aantal jaar geleden opgevallen was) maar het nu pijn begint te doen, schijnbaar door oververmoeid werken.

Mijn mamsie werkt maar door en door ze heeft het ook niet al te breed vandaar dat ze gewoon weg bijna nooit of zeg maar zelden eens voor haar zelf kiest en ff aantal dagen/week tussen uit te gaan.

Ze heeft een best wel naar verleden achter der rug (wat jaren terug afgespeeld heeft).

Ik wil mijn mamsie eens lekker verwennen met dat ze er ff tussenuit kan ze moet gewoon lekker bij kunnen komen, vriendlief hebben ook al geprobeerd om een van de vakantiehuisjes van het bedrijf waar wij werken aan mn mamsie te willen laten verhuren via bedrijf waar wij werken, maar dit mag helaas niet van het bedrijf. Alleen personeel etc..

Liefste niet te prijzig en max 2 weken (of wat denkt men zelf) ? En waarom niet te prijzig ivm vriendlief en ik ook moeten investeren in ons nieuw aangekocht huis.

Ik hoop dat ik van jullie hier leuke ideëen naar voren krijg bijv sites etc...Hou onwijs veel van mn mamsie en heb het er zelf moeilijk mee en denk ik elke dag zowel van ''Wat nou als mn mamsie er niet meer is''? Ik kan der niet ook nog eens kwijtraken, ivm ik mn schoonmoeder vorig jaar verloren heb op haar 45e, mn schoonmoeder die voor mij als mn 2e moeder was.

Wie oh wie heeft er leuke ideëen voor me ? Ik dank jullie allen lieve bokkers zeer vriendelijk Knipoog

Mri

Re: Ideëen gevraagd.........

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 19:53

www.d-reizen.nl en dan kijken bij steden trips.

Wat vind jij zelf niet te prijzig, welk bedrag heb je in gedachnte?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 19:55

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 19:59

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 20:20

Is anders een luxe weekeindje weg anders geen optie?
Mijn vader en moeder zijn een weekeind naar de zwaluw hoeve geweest, en zijn daar (volgens mijn moeder) meer uitgerust dan naar 2 weken vakantie.
Scheelt waarschijnlijk (erg) veel in de kostten en je moeder kan echt uitrustten en zich uitgebreid laten verwennen Haha!.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 07:27

Ben het met Kristie eens, een luxe weekend scheelt meestal ook al wat in de kosten. Laat ze lekker een (lang)weekend in een luxe hotel zitten! Daar hoeft ze zelf helemaal niks te doen! Je kunt er eventueel een beautyarrangement of bezoek aan een thermaalbad ofzo bijdoen.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 07:46

johanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 07:58

www.bungalows.nl
hier heb je dure maar ook last minute en die zijn heel goedkoop. en bijv. een weekend is weer duurder als een midweek.

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 08:06

klinkt mischien een beetje maf maar ik weet niet of je moeder van de natuur houd?
Ik heb zelf ooit een keer een huifkar toch door drente gemaakt en het was zoo lekker ontspannend en mooi ook.
Je ziet zoveel van de natuur en je komt echt lekker tot rust

http://www.debosrand-spier.net/huifkar.htm

Het is een keer wat anders dan een hotel dus het moet je dan ook liggen, maar goed het is een idee

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 08:12

Hier vind je van alles en nog wat: http://www.landenreizen.nl - van superluxe ( moet je 't fimpje van Mauritius 's bekijken, een hotel van 2500 euro per nacht) tot gewoon lekker 'n dagje weg Pling - je vind er vast wel iets waar je je mamsie een plezier mee kunt doen!

(je bent wel een super-lieve dochter om zoiets leuks voor haar te verzinnen!)

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 08:18

welke bedrag hadden jullie in gedachten, dan kan je al wat gemakkelijker tips enzo geven namelijk Knipoog

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 18:21

Vind het heel erg lief dat jullie me toch aardig wat ideëen willen/hebben gegeven Knipoog Echt dank je wel daarvoor.

En wat betreft het budget we hebben niet echt iets in ons gedachten qua budget maar gelieve niet over de 1500,- (tja misschien wel te veel maar ik zou mn mamsie wel een heel aangenaam lkkr weekje/weekendje weg gunnen, na alles wat ze voor mij heeft gedaan), zoals school betaald, pony betaald, paard betaald(naja ik helft en zij helft), en nog wel meer.

Maar ze heeft op 16 juni haar moeder verloren wat ik zo ongelooflijk erg voor der vind want ze heeft geen kans meer gehad om het goed te maken met der moeder, terwijl mn moeder voorheen altijd altijd voor haar moeder klaar gestaan heeft etc..Maar goed tis allemaal heel sneu natuurlijk en mn moeder denkt en praat wel luchtig erover maar ik zie gewoon aan mijn moeder dat ze van binnen heel veel verdriet om haar moeder heeft, en dat doet mij heel veel pijn dat raakt mij heel erg. Ook doordat ik nog steeds in een verwerkingsproces van mijn schoonmoeder zit Huilen

Ik dank jullie zeer vriendelijk en oprecht en zal eens kijken op zwaluwhoeve (kan je daar ook midweek en/of weekend) boeken ? Met centerparcs ben ik zelf niet zo erg op de hoogte nml.

Ik hoor en zie het wel.
Knipoog

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 18:38

Voor 1500 euro kan je een hele hoop!
Dan is het de vraag wat je moeder leuk vind. Er zijn heel veel lastminutes te vinden, en in die prijsklasse al helemaal!

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 18:41

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 19:22

Mijn moeder houd van natuur en is ook van haar zelf al uit heel erg actief. Ze gunt anderen altijd vaak luxe beauty's arrangementen etc maar voor der zelf doet / regelt ze het niet dan zegt ze altijd erover van moet werken werken werken etc...

M'n mamsie staat ook wederom zo voor alles en iedereen klaar (zelfs voor mensen die ze helemaal niet kent) en die ze dan heel graag overal mee wilt helpen, en door heel nederland ervoor wil rijden om bijv ''vreemden'' te helpen bijv bij verhuizingen etc etc...

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 20:57

Als ze van de natuur houdt dan is de zwaluw hoeve helemaal niet zo'n slecht idee, mijn vader en moeder hebben ook nog een dag fietsen gehuurd, en hebben in de omgeving rond gescheurd Knipoog.
Je kunt daar zo lang blijven als je zelf wilt, kijk anders eens op de site www.dezwaluwhoeve.nl (oid). Voor dat bedrag kun je een hele hoop doen Vork