Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

slimmerik schreef:In dit geval betreft het ook wiet hè? Vraag me af of je moeder weet wat wiet met je doet. Zou ze ook zo reageren als er een leeg flesje bier op zijn kamer zou liggen?
Ik weet dus niet of wiet voor een autist extra gevaarlijk is maar het zijn echt softdrugs. Met goede begeleiding valt er misschien nog mee te leven.
Profesionele hulp is in iig een noodzaak voor jullie.
Wie gebruikt er geen wiet dezer tijden? nestle schreef:wiet is voor hem exstra gevaarlijk omdat hij er agressief van word.
ik vind het ook niet zo erg dat hij wiet gebruikt.
nestle schreef:sorry ik moet echt even aan iemand mijn ei kwijt want al mijn vriendinnen zijn weg .
ik loop net naar benede en zie dat mijn moeder huilt ik had verwacht dat ze mijn vader misten want die is een paar jaar gelede overleden.
dus ik vraag wat er is en ga naast haar zittten.
blijkt dus dat ze drughs op mijn broer haar kamer heeft gevonden.
mijn broer is authisties en heeft dus een uitgebrijden handlijding.
mijn moeder had al eens eerder drug gevonden en heeft toen gezecht dat ze wou dat hij ging stoppen ze snapten best dat hij wou uitproberen maar i.v.m autisme kan het voor mijn moeder en mij gevaarlijk worden en toen had ze al gezecht dat hij als ie door zou gaan het huis uit moest omdat ze niet met een junk wil wonen die gevaarlijk is voor ons.
maar nu heeft ze dat weer gevonden en hij is nu op vakantie maar hij gaat dus 99% zeker het huis uit maar dat wil ik niet !
iemand ervaring of zo iemand tips op ietsanders?
die drughs is trouwens wiet!
sorry dat het zo lang is ik weet het gewoon ff niet meer.
ik heb al geen vader meer straks ook geen broer meer.
groetjes rachelle
ramgad schreef:proffesionele hulp? Ik heb ok 2 jaar wiet gebruikt (als het niet langer is*-)) en ik ben nog steeds normaal hoorWie gebruikt er geen wiet dezer tijden?
Ouders zeiden ook 2 keer dat ze mij uit het huis gingen plaatsen (wat ze normaal écht wel doen) maar dat konden ze gewoon niet.
Ik zie in je profiel dat je broer maar 17 is dus dat gaat niet als hij geen andere plaats heeft om te blijven.
Geen schrik hebben denk ik dus.